Přejít na obsah






Doporučeno
Fotka
- - - - -

Jak chystáme event

Příspěvek od KRON family , v Suprové články 02 duben 2018 · 2 121 Zobrazení

Jak chystáme event

"Nejlehčí věcí pro ownera je založení eventu. Vybere si místo, datum a čas. Pak tam půl hodinky postojí s logbookem, nedá do toho ani korunu a má to hned za dva body." Také si to myslíte? Pak čtěte dále a dozvíte se, jak chystáme event my. Fotky ve článku jsou ilustrační, z předchozích ročníků.

 

Červenec 2017:
Jsou to tři měsíce od eventu GeoOhýnek V. Je na čase se sejít v celém organizačním týmu a zhodnotit, co se nám jak povedlo a co udělat příští rok jinak. Jsme tedy na začátku plánování programu eventu.

 

Září 2017:
Z kraje září je osnova programu připravena, stejně tak je naplánováno rozložení jednotlivých komponent. Nic tedy nebrání tomu, začít dělat na eventovém webu. Na něj píši detailní informace o programu, vytvářím eventovou mapu, sepisuji tipy na okolní kešky.

 

Vložený obrázek

 

Listopad 2017:
Jelikož minulý ročník GeoOhýnku byl pro část programu (pálení zmetkových CWG) hojně diskutován na sociálních sítích, vyústilo to v mezinárodní účast. Zkoušíme toho využít a listing protlačit k publikaci vzhledem k "if the event is designed to attract geocachers from beyond the local area" se šestiměsíčním předstihem. To se nám bohužel nepodařilo, jelikož je nám oznámeno, že tato věta je určena pouze pro eventy které se mohou stát mega, což nemůže být náš případ. S Cystic Fibrosis Awareness se mi daří domluvit rozdávání traveltagů na eventu. Domlouvám také zapůjčení letošní novinky přístroje BlueGeo, který však nakonec kupujeme, abychom jej mohli bez problémů předvádět i na dalších ročnících našeho eventu.

 

Prosinec 2017:
Doteď bylo vše jen v hlavě a na papíře (či v textové podobě na počítači), je na čase začít tvořit. Vytváříme novou bezbodou eventovou keš, počítačovou předlohu logbooku, necháváme vyrobit puzzle, vymýšlím nové bannery na geovýstavku na které dokupujeme jakési dekorace aby to nebylo jen o čtení. Při diskusi dochází k první změně programu, při které měníme u jedné disciplíny zábavu za férovost - písmena na Amose se nebudou házet kostkami, ale budou vypsaná na papíře taková, aby všichni měli možnost složit z nich stejný počet slov o stejném počtu písmen.

 

Vložený obrázek

 

Leden 2018:
V lednu je na čase vydat se do skladu, zkontrolovat co nám z minulého eventu zbylo (a co se vyhodilo či bylo použito někde jinde). Zároveň tam navážíme první várku věcí z bytu, což jsou převážně úkryty keší, jako například hydrantový poklop či starý telefonní automat. Také objednáváme další věci, například již zmíněné BlueGeo či ne zrovna klasickou ptačí budku. Doufám, že výdaje na letošní event nepřesáhnou deset tisíc, jako přesáhly v roce minulém. Na druhou stranu, většina věcí zbyla z minula, včetně eventových geocoinů, takže největšími výdaji je výroba banerů, zakoupení BlueGeo a nějaká propagace eventu.

 

Vložený obrázek

 

Únor 2018:
Únor je nejkratší měsíc roku a tak jsme toho v něm udělali nejméně - ono toho zase tak moc už nezbývá. Ze staré zadní strany skříně děláme infodesku o místě konání, připravujeme informační kartičky k jednotlivým částem programu.

 

Vložený obrázek

 

Březen 2018:
V březnu sázím eventové herní karty, dáváme do výroby eventová CWG, vymýšlíme výhry a tiskneme poukázky.

 

Duben 2018:
Zbývá již velmi málo, alespoň tedy z naší strany: nakoupit nějaké pití, brambůrky na strom brambůrkovník a koncem měsíce objednat nějakou propagaci eventu na Facebooku. Spoluorganizátorce zbývá ještě připravit dětský koutek, čísla na bingo, piškvorky a sehnat razítka, která budeme za splnění úkolů otiskovat do herních karet. Rozhodně nevypadá, že by se to nemohlo stihnout.

 

Vložený obrázek

 

Jak se nám to povede se můžete přesvědčit na vlastní oči - v neděli 20.5. od 14:00 do 19:00, šestý ročník eventu GeoOhýnek.


GC7EGGG



  • 1



Poslední příspěvky

prohlíží si 0 uživatelů

0 uživatelů, 0 návštěvníků 0 anonymních uživatelů

Červen 2018

P Ú S Č P S N
    123
45678910
11121314151617
181920 21 222324
252627282930 

Poslední komentáře

Reklama