Přejít na obsah


Fotka

Garmin eTrex H


  • Zamčené téma Toto téma je zamknuto
12 odpovědí na toto téma

#1 Adam's family

Adam's family

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 39 příspěvků(y)

Publikováno 05 květen 2010 - 19:21

Ahoj všichni uživatele této navigace. Jsem začátečník a potřebuji pomoct s touto navigací. A to jakým způsobem zadám do navigace souřadnice cache ? Díky všem
  • 0

#2 mwh

mwh

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 502 příspěvků(y)

Publikováno 05 květen 2010 - 19:33

ručně
  • 0
Já si cestu nevybírám cesta si vybírá mě Kam s kolem nedojedu tam ho donesu

#3 kostapanaj

kostapanaj

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 89 příspěvků(y)

Publikováno 05 květen 2010 - 20:51

Jj ručně, já tě varoval :D A to si piš, že tě to za pár týdnů přestane bavit.
  • 0
Pro radost a zábavu. A co ty?

#4 alkes

alkes

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 3 176 příspěvků(y)

Publikováno 05 květen 2010 - 20:53

A nebo z počítače přes sériový kabel a program EasyGPS. edit: Jo aha, to jsi vlastně ty, tak to byla má odpověď zbytečná.:) Přesný postup, jak zadávat waypointy růčo by měl být v návodu. Jestli ho nemáš, dá se stáhnout i česky na stránkách garmin.com, když nalistuješ etrex H.
  • 0

#5 Chocenaci

Chocenaci

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 130 příspěvků(y)

Publikováno 05 květen 2010 - 21:51

Já zadávám ručně, není to zas tak hrozný... Ale je pravda, že nelovíme desítky keší denně....
  • 0
Garmin eTrex30

#6 Adam's family

Adam's family

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 39 příspěvků(y)

Publikováno 06 květen 2010 - 6:13