Přejít na obsah


Fotka

Přenos trasy z Mapsource do eTrex Legend Hcx


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
8 odpovědí na toto téma

#1 Zirky77+Adri

Zirky77+Adri

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 13 příspěvků(y)

Publikováno 18 June 2009 - 12:09

Zdravím Jsem začátečník a rád bych se zeptal na menší zádrhel se kterým jsem se setkal u kopírování trasy vytvořené v Mapsource do GPS. Když si vytvořím a naroutuji trasu v Mapsource a přehodím ji do GPS, trasu v GPS to prepocte znova, často úplně jinak než bych si přál a než jsem původně plánoval. Pro tyto odchylky jsem do trasy vytvořené v Mapsource přidal další trasové body, aby GPS neměla moc kam uhnout. Bylo to lepší ale i tak často jinak. Jde mi spíš o to, že v Mapsource si třeba naplánuji cestu po turistické značce a v GPS mi to hodí třeba někde na silnici nebo druhý kraj lesa o cca 5km dál. Zkoušel jsem i volby a nastavení jako "vyhnou se silnici" aj.. Volbu ukazovat na silnici mám vypnutou. Chtěl jsem se tedy zeptat, jestl i jde trasu vytvořenou v Mapsource nějak lépe zkopírovat. Nenapadá mě nic jiného, než si prostě dát víc záchytných bodů. Předem děkuji za odpověď
  • 0

#2 Trauma_Zero

Trauma_Zero

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 507 příspěvků(y)

Publikováno 18 June 2009 - 12:31

osobně jsem se dávno vykašlal na trasy a kreslím stopy. Už to ani nekreslím v MS ale na Cykloserveru, tam kde je cache udělám ve tvaru stopy kudrlinku takže vím že tam je cache... pohoda...v terénu dám pak jen navigovat do/od cíle a hotovo
  • 0

#3 Zirky77+Adri

Zirky77+Adri

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 13 příspěvků(y)

Publikováno 18 June 2009 - 16:49