Přejít na obsah


Fotka

jak luštit mystery caches?


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
25 odpovědí na toto téma

#1 t100-CZ

t100-CZ

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 66 příspěvků(y)

Publikováno 22 July 2009 - 23:58

jsem začátečník a potřeboval bych radu jak lustit tento druh kešek. Dám zde příklad: http://www.geocachin...55-edf1f50a8d3c jako nechci to vyluštit, jen třeba pooradit jak na to...
  • 0

#2 werg

werg

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 316 příspěvků(y)

Publikováno 23 July 2009 - 0:19

Vybral sis obtiznost 4 - zkus napred nejakou jednodussi pokud jsi zacatecnik :-)
  • 0

#3 polas_CZ

polas_CZ

    polas_CZ

  • Members
  • PipPipPip
  • 589 příspěvků(y)

Publikováno 23 July 2009 - 3:00

Pro začátečníky jsou vhodné puzzle nebo googlící mysterky s ověřením souřadnic.. Také jsou dobré nějaké,které se zabývají našimi znalostmi,např. si lékař,tak se ti dobře luští určitý obor lékařství..Kromě techto kesi jsou dobre ty,ktere se daji vylustit pocitacovymi možností v listinzích.
  • 0
Cogito ergo sun ...

#4 petegeo

petegeo

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1005 příspěvků(y)

Publikováno 23 July 2009 - 5:41

Zacni tim, ze si prectes cely listing, prohlidnes vsechny obrazky. Pak u nekterych mysterek obrazky ulozis na disk a rozpitvas je binarne, nebo pomoci SW na zprac. obrazku, u nekterych si nechas zobrazit zdrojovy kod HTML listingu. Tim jsi proveril fyzickou stranku listingu a toho co je ulozene na netu. Pak nastava ta dusevni.... Pochopit kam to autor zasifroval... :D Neni to pocet kavovych zrnek, stromecku kavovniku, listu na vetvickach... a pod. uchylky....:o Atd... atd... V pripade tehle, a tim ze jsi zacatecnik, zacni od zacatku..... ;)
  • 0

#5 venca68

venca68

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 467 příspěvků(y)

Publikováno 23 July 2009 - 7:15