Přejít na obsah


Fotka

Nabijecka pro baterky do Oregona


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
94 odpovědí na toto téma

#81 Hamaci

Hamaci

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 171 příspěvků(y)

Publikováno 15 listopad 2020 - 22:35

IPC-1 jsem přenechal synkovi a nyní už pár let používám k plné spokojenosti OPUS BT-C3100.
Pořídil jsem si ji na nabíjení a repasi článků 18650.
 


Tento příspěvek byl upraven od Hamaci: 15 listopad 2020 - 22:39

  • 0

#82 Pontiac_CZ

Pontiac_CZ

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 2 169 příspěvků(y)

Publikováno 16 listopad 2020 - 0:19

Ta OPUS BT-C3100 je zjevně to samé to Voltcraft IPC-3, jen s jinou značkou. :)


  • 0

SW: a:Drake 6
HW: Ulefone PowerArmor 18t (Android 12), Qstarz BT-Q818XT bluetooth GPS modul

 

"When you go to hide a geocache, think of the reason you are bringing people to that spot. If the only reason is for the geocache, then find a better spot." – briansnat

 
 

 

 


#83 Hamaci

Hamaci

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 171 příspěvků(y)

Publikováno 16 listopad 2020 - 9:21

Ta OPUS BT-C3100 je zjevně to samé to Voltcraft IPC-3, jen s jinou značkou. :)

No vida. A taky tak hučí?


  • 0

#84 davidb11

davidb11

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 087 příspěvků(y)

Publikováno 16 listopad 2020 - 10:14

Mohu poprosit o radu jaký je v nich rozdíl? Cena je dost rozdílná!

https://www.tsbohemi...MMaAqPrEALw_wcB

 

https://www.alza.cz/...-c-d6221964.htm


  • 0

#85 mysakf

mysakf

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 288 příspěvků(y)

Publikováno 16 listopad 2020 - 12:01

S ohledem diskuzi ve vedlejším vláknu oživím tohle. Moje letitá nabíječka IPC-1L má už asi doslouženo, tak se dívám po nové. Doporučíte nějakou slušnou? Případně i s měřením vnitřního odporu, pokud to má smysl...

 

Díky

attachicon.gif1896D1B2-91A9-4CBA-A47A-0C46C38D53AD.jpeg

 

Asi 2 roky používám k plné spokojenosti SKYRC MC3000. Měření vnitřního odporu má určitě smysl, protože s předchozími nabíječkami mě bylo líto vyhazovat objektivně vadné akumulátory.


  • 0
Vložený obrázek

#86 Pontiac_CZ

Pontiac_CZ

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 2 169 příspěvků(y)

Publikováno 16 listopad 2020 - 13:18

No vida. A taky tak hučí?

Ano, má to aktivní větráček řízený teplotou vnitřku.

Příště už určitě budu preferovat něco s pasivním odvodem tepla. Jako např. CTEK MXS 5.0 pro nabíjení autobaterií.


  • 0

SW: a:Drake 6
HW: Ulefone PowerArmor 18t (Android 12), Qstarz BT-Q818XT bluetooth GPS modul

 

"When you go to hide a geocache, think of the reason you are bringing people to that spot. If the only reason is for the geocache, then find a better spot." – briansnat

 
 

 

 


#87 plavcik

plavcik

    plavcik

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 260 příspěvků(y)

Publikováno 17 listopad 2020 - 10:45

Mohu poprosit o radu jaký je v nich rozdíl? Cena je dost rozdílná!

https://www.tsbohemi...MMaAqPrEALw_wcB

 

https://www.alza.cz/...-c-d6221964.htm

Já tedy našel jediný rozdíl, že ta CC-2 neumí samostatně vybít, jen v rámci toho charge testu.....

A díky všem za tipy, uvědomil jsem si, ze pro mě bude důležité i ta hlučnost chlazení, protože přes noc nabízím vedle postele. Akorat se tohle v popisech moc nepíše... Tak já snad oželím to měření vnitřního odporu a zkusím fakt sehnat znovu tu IPC-1....  :ph34r:


  • 0

Oregon 650, iPhone SE + Geoget, L4C


#88 plavcik

plavcik

    plavcik

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 260 příspěvků(y)

Publikováno 17 listopad 2020 - 10:48

Ano, má to aktivní větráček řízený teplotou vnitřku.

Příště už určitě budu preferovat něco s pasivním odvodem tepla. Jako např. CTEK MXS 5.0 pro nabíjení autobaterií.

To je tohle? Jakoze bude mít každá tuzkovka svoji nabíječku ?  :D


  • 0

Oregon 650, iPhone SE + Geoget, L4C


#89 HaLuMa

HaLuMa

    Autor Geogetu

  • Members
  • PipPipPip
  • 14 515 příspěvků(y)

Publikováno 17 listopad 2020 - 11:31

Pro mne je treba zajimave i to, jestli jde vypnout podsviceni displeje, a jestli tam nesviti nejaka rusiva svetylka.

 

A treba ta IPC-1 ma tendenci k prehrivani. Projevuje se to tak, ze treba v lete, kdyz neni na chladnejsim miste, tak se treba v parnem lete v prubehu nabijeni zresetuje. Zapomene tim nastaveny program, a zacne nabijet vychozim nizkym proudem. Ne, nebyl to vadny kus, videl jsem to uz na vicero kusech. Mozna proto to zacali v dalsich modelech aktivne chladit.


  • 0

#90 hkstaripraha

hkstaripraha

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 128 příspěvků(y)

Publikováno 17 listopad 2020 - 18:42

Já tedy našel jediný rozdíl, že ta CC-2 neumí samostatně vybít, jen v rámci toho charge testu.....

A díky všem za tipy, uvědomil jsem si, ze pro mě bude důležité i ta hlučnost chlazení, protože přes noc nabízím vedle postele. Akorat se tohle v popisech moc nepíše... Tak já snad oželím to měření vnitřního odporu a zkusím fakt sehnat znovu tu IPC-1....  :ph34r:

Já našel ještě jeden rozdíl a to podstatný. Voltcraft CC-2 má nabijecí max.proud 1000mA a vybijecí 500mA, kdežto IPC-3 má nabijení 2000mA a vybijení 700mA a proto je ten cenový rozdíl tak velký.


  • 0

....................................
XIAOMI Mi 9T + c:geo
GARMIN eTrex 32x + BaseCamp(MapSource), GeoGet 2.12.0.829 + VasaM,Topo Czech 2015 Light (Topo Czech 2011 Pro)


#91 plavcik

plavcik

    plavcik

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 260 příspěvků(y)

Publikováno 17 listopad 2020 - 21:49

Docela se mi zamlouvá IPC-2. Malá, skladná, asi tichá, s vypínacím diplayem a na ty moje tužkovky by to mělo bohatě stačit. Sice nemá to měření vnitřního odporu, ale jinak se mi zdá OK. Máte někdo zkušenost?


  • 0

Oregon 650, iPhone SE + Geoget, L4C


#92 mysakf

mysakf

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 288 příspěvků(y)

Publikováno 18 listopad 2020 - 8:16

Na cesty často stačí jednokanálová nabíječka, která je ještě menší, naprosto bez zvuku a bez displeje. V podstatě malinko větší držák akumulátoru. Jako zdroj se používá USB pro mobil.
  • 0
Vložený obrázek

#93 davidb11

davidb11

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 087 příspěvků(y)

Publikováno 18 listopad 2020 - 8:22

Já našel ještě jeden rozdíl a to podstatný. Voltcraft CC-2 má nabijecí max.proud 1000mA a vybijecí 500mA, kdežto IPC-3 má nabijení 2000mA a vybijení 700mA a proto je ten cenový rozdíl tak velký.

Díky za nalezení rozdílu.

Ale níže v parametrech IPC-3 je psáno: Max. nabíjecí proud na šachtu 1000 mA?
 


  • 0

#94 hkstaripraha

hkstaripraha

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 128 příspěvků(y)

Publikováno 18 listopad 2020 - 22:31

Díky za nalezení rozdílu.

Ale níže v parametrech IPC-3 je psáno: Max. nabíjecí proud na šachtu 1000 mA?
 

máš pravdu, ale našel jsem test a tam je nabijecí proud pro některé LiIon baterie v slotu 1(4) 2000mA.

 

Ta OPUS BT-C3100 je zjevně to samé to Voltcraft IPC-3, jen s jinou značkou. :)

tady je odkaz na test - https://lygte-info.d...00 V2.1 UK.html

 

a zde v návodu (str.3) pro IPC-3 uvádějí také nabijení 2A - https://www.google.c...Wh0aEQDCyIVxROv

 

 

Přiložené miniatury

  • 2A.jpg

  • 0

....................................
XIAOMI Mi 9T + c:geo
GARMIN eTrex 32x + BaseCamp(MapSource), GeoGet 2.12.0.829 + VasaM,Topo Czech 2015 Light (Topo Czech 2011 Pro)


#95 mpik

mpik

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 8 783 příspěvků(y)

Publikováno 19 listopad 2020 - 6:47

Důležité je, aby nabíječka nabíjela každý článek samostatně, což všechny tyto lepší dělají. Když nabíjí po párech a nejsou oba totožné (po letech už nejsou ani z jedné série), jeden se nedobije a druhý přebije, výsledek silně připomíná paměťový efekt. Na druhou stranu, blbá nabíječka nabije i ty, které chytrá označí jako vadné. Sice pak nebudou fungovat jako nové, ale budou použitelné, alespoň nouzově.


  • 2




0 uživatel(ů) prochází toto téma

0 uživatelů, 0 návštěvníků 0 anonymních uživatelů

Reklama