Přejít na obsah


Fotka

Jak stahovat kešky z gc.com?


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
20 odpovědí na toto téma

#1 Nerd Angel

Nerd Angel

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 35 příspěvků(y)

Publikováno 17 srpen 2009 - 23:16

Jsem kačer začátečník, a teprve se začínám orintovat v té záplavě postupů a technických řešení ohledně geocachingu. (...a tak to na začátku vypadalo jednoduše... opiš hint,vem mapu do kapsy a jdi...:D) ...no prostě jsem si pořídil Oregona, začal sthovat gpx z gc.com a pracovat s GSAK. Sice jsem již vypátral několik postupů, ale můžete mi, prosím, sdělit jak postupujete vy? Já mám nastaveno několik PQ a ty pak nahrávám do GSAKu. Odsud pak do Oregonu. Z oregonu nalezené přez Field Notes na GC.com. A s nově aktualizovanými PQ se kolečko opakuje. Tohle funguje bezvadně na "malém dvorku".... Teď jsem však narazil na jeden problém. Vyrážím po republice, ale přesně nevím kam se vlastně dostanu. Jak dostat celou ČR (nebo velkou část) do GSAK, když můžu v jeden den odeslat pouze 5 PQ s limitem max 500 kešek? Navíc, mám docela chaos v tom, jak by jsem měl nastavit jednotlivá PQ, aby obsahovaly kešky celé ČR a přitom jich nebylo zbytečně moc (PQ). A jak pak takové monstrum aktualizovat? Děkuji za rady, snažil jsem se někde takový postup najít, ale neuspěl jsem. Díky
  • 0

#2 CACHE EATER

CACHE EATER

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 189 příspěvků(y)

Publikováno 17 srpen 2009 - 23:31

Doporučuji navštívit např.:
http://wiki.geocachi.../Pocket_Queries ;)
  • 0

#3 Monte-x

Monte-x

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 213 příspěvků(y)

Publikováno 18 srpen 2009 - 0:08