Přejít na obsah


Fotka

Jak nastavit GeoGet2


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
31 odpovědí na toto téma

#1 olesnice130

olesnice130

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 9 příspěvků(y)

Publikováno 18 listopad 2009 - 11:29

Ahoj mám problém stáhl jsem si program GeoGet Ale nic se mi tam neukáže!Nechápu jak to mám nastavit kde získám to PQ?? Jak tam je v nastavení napsané Stahování PQ Server Jmeno Heslo co tam mám zadat. Prosím o radu. Jsem začátečník tak mě nenadávejte:-D;) Předem dík za odpověď
  • 0

#2 Osik

Osik

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 503 příspěvků(y)

Publikováno 18 listopad 2009 - 12:04

1. Musíš GeoGet naplnit daty. Sám je nemá. 2. Obvyklá cesta je stáhnout PQ - bývá to .ZIP ve kterém je .GPX. To si vygeneruješ jako Premium Member a necháš poslat na mail. 3. Z mailu to buď vykopeš ručně někam na disk a pak dáš "Soubor - Import" - pro GPX nebo "Soubor - Import adrřesáře" - to umí i ten ZIP 4. GeoGet si to z toho mailu umí stáhnout i sám - to je to "jméno", "Heslo" a "Server" v nastavení - jedná se o přístup do mailové schránky, kam sis nechal poslat Pocket Query Vím, že existují i nePQ cesty, jak dostat keše do GG, ale ty neznám ...
  • 0

#3 Zhabza

Zhabza

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 64 příspěvků(y)

Publikováno 18 listopad 2009 - 12:05

Především ti to vůbec nezávidím. Začátek není uplně jednoduchý budeš se muset probrat hromadou textu. Takže než začneš panikařit a ptát se nejdřív čti a hledej. Téměř vše už tady bylo řečeno. Nejdřív si tedy přečti http://geoget.ararat.../doc:user:start. Pokud ti to nepomůže, ledacos se dozvíš na Geowiki (odkaz nahoře). Potom tady na fóru má Geoget dost vlastních vláken (v pravo nahoře je i možnost Hledat). Nějak se tím prober a pokud ti i potom nebude jasné, ptej se. (Když to probereš do detailu bude s tebe určitě odborník na GG.)
  • 0
Upřímná slova nejsou krásná krásná slova nejsou upřímná kdo je dobrý, není výřečný kdo se rád dohaduje, není dobrý