Přejít na obsah


Fotka

Jak to udělám v URWIGO?


  • Zamčené téma Toto téma je zamknuto
787 odpovědí na toto téma

#1 Maxinoha

Maxinoha

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 157 příspěvků(y)

Publikováno 03 únor 2010 - 0:27

Vložený obrázek Toto vlákno je určeno pro dotazy týkající se vlastního obsahu cartridge.

Více o aplikaci URWIGO se dozvíte na portálu www.urwigo.com.

Dotazy týkající se řešení technických chyb aplikace pokládejte ve vlákně Technická podpora URWIGO
  • 0

#2 marram

marram

    marram.cz

  • Members
  • PipPipPip
  • 678 příspěvků(y)

Publikováno 03 únor 2010 - 8:45

URWIGO tu jeste neni, tak nez se to tu zahlti dotazy mam jeden lehce obecny, ale vlastne dost kokretni na URWIGO. Je mozne ziskavat informace z GPS do nejake promenne? Datum, Cas, Polohu? Otazka se da rozlozit na dve casti, jde to ve whrigo vubec a kdyz tak jak na to v URWIGO? Dekuji.
  • 0

#3 me2d09

me2d09

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 174 příspěvků(y)

Publikováno 03 únor 2010 - 9:02

a) ano jde to, wherigo syntaxe je:
local t, lat, lon, alt;
local t = os.time();
if Env.Platform ~= "Vendor 1 ARM9" then
   t = t - 631065600;
end
--v promene t je počet sekund od 1989-12-31
lat = Player.ObjectLocation.latitude;
lon = Player.ObjectLocation.longtitude;
alt = Player.ObjectLocation.altitude.value;
--lat, lon -> to je jasne, desetinna cisla
--alt -> nadmorska vyska v metrech
b ) v urwigo to jde, až bude vydáno někde se to objeví :)
  • 0

#4 Maxinoha

Maxinoha

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 157 příspěvků(y)

Publikováno 03 únor 2010 - 9:02

marram napsal/a:
URWIGO tu jeste neni, tak nez se to tu zahlti dotazy mam jeden lehce obecny, ale vlastne dost kokretni na URWIGO.

Je mozne ziskavat informace z GPS do nejake promenne? Datum, Cas, Polohu? Otazka se da rozlozit na dve casti, jde to ve whrigo vubec a kdyz tak jak na to v URWIGO? Dekuji.


Pro některé proměné, například vzdálenost k zóně vč. zaokrouhlení na celé metry URWIGO podporuje (použito v cartridge MarHanovy schody). S časem je to trochu složitější protože se vypočitává pro různé přístroje jinak, ale bude časem do URWIGA také zapracováno.

Přiložené miniatury

  • urwigo-vzdalenost-do-cile.jpg

  • 0

#5 PLAJ family

PLAJ family

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 103 příspěvků(y)

Publikováno 03 únor 2010 - 11:02

Sakra! To zas budou dlouhé večery. Existuje nějaké podpora více jazykových verzí?
  • 0

#6 Orxion

Orxion

    Orxion

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 038 příspěvků(y)

Publikováno 03 únor 2010 - 11:04

me by bohate stacilo konkretni datum .. no nic, nezbyva nez cekat na release :-D
  • 0
vdp_icon_small.jpg
Vodopády list
potapěčské keše


Pozvánka na plánované eventy
.. něco bude :)

#7 Maxinoha

Maxinoha

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 157 příspěvků(y)

Publikováno 03 únor 2010 - 11:07

PLAJ family napsal/a:
Sakra! To zas budou dlouhé večery.
Existuje nějaké podpora více jazykových verzí?


Nad tím jsme také uvažovali, ale dali jsme tomu nižší prioritu, takže v současné verzi to není.
  • 0

#8 balda88

balda88

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 70 příspěvků(y)

Publikováno 03 únor 2010 - 21:53

pokouším se zatím do URWIGA dostal, ale zatím si tam přijdu jako Alenka v říši divů :)
  • 0
Hra teprve zacina....

#9 Etigo

Etigo

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 215 příspěvků(y)

Publikováno 03 únor 2010 - 22:08

Taky jsem v tom jako Alenka v říši divů. :D Chtělo by to manuál. :)
  • 0

#10 Benjo5

Benjo5

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 147 příspěvků(y)

Publikováno 04 únor 2010 - 2:25

Tak tvoří se v tom docela pěkně. Jen jsem ani za boha nepřišel jak vypíšu zprávu typu: "text, hodnota proměnné A, text, hodnota proměnné B, text" Příklad "Zbývá ti 2:33 na dokončení úkolu." Jak se to tedy prosím dá udělat? Díky.
  • 0

#11 Orxion

Orxion

    Orxion

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 038 příspěvků(y)

Publikováno 04 únor 2010 - 3:55

prosba - bylo by mozne prilozit nejaky (byt primitivni) tutorial ktery by byl plne funkcni? mysleno hotovou cartridge s par stanovisti na kazdem jine provedeni zadani aby se clovek podival na vazby a jak to funguje. dik
  • 0
vdp_icon_small.jpg
Vodopády list
potapěčské keše


Pozvánka na plánované eventy
.. něco bude :)

#12 Maxinoha

Maxinoha

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 157 příspěvků(y)

Publikováno 04 únor 2010 - 7:13

Během dopoledne poupravím cartridge ze včerejšího školení a dám zde k dispozici ke stažení.
  • 0

#13 me2d09

me2d09

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 174 příspěvků(y)

Publikováno 04 únor 2010 - 8:08

Benjo5 napsal/a:
"text, hodnota proměnné A, text, hodnota proměnné B, text" Příklad "Zbývá ti 2:33 na dokončení úkolu."
Jak se to tedy prosím dá udělat?

Snad vše vysvětlí přiložený screenshot. Je třeba použít výraz spoj.

Přiložené miniatury

  • benjo5.png

  • 0

#14 bobrb

bobrb

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 321 příspěvků(y)

Publikováno 04 únor 2010 - 10:03

Jak udelam cyklus? Rekneme, ze chci aby hrac zadal nejake cislo, ktera v terenu najde. Toto cislo je nastaveno jako hodnota do promenne "kod". Pokud ho zada spravne (tzn promenna "kod" je rovna spravne odpovedi) pak mu bez problemu ukazu cestu jak postupovat dal. Pokud ale zada siclo spatne (tzn promenna "kod" neni rovna spravne odpovedi) pak se chci vratit zpet na puvodni vstup a to opakovat dokud nezada spravnou odpoved
  • 0

#15 bobrb

bobrb

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 321 příspěvků(y)

Publikováno 04 únor 2010 - 10:08

A jeste co znamena chybova hlaska "Akce prekryva okno jine predchazejici akce." ?

Přiložené miniatury

  • chyba.gif

  • 0

#16 Maxinoha

Maxinoha

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 157 příspěvků(y)

Publikováno 04 únor 2010 - 10:16

bobrb napsal/a:
Jak udelam cyklus? Rekneme, ze chci aby hrac zadal nejake cislo, ktera v terenu najde. Toto cislo je nastaveno jako hodnota do promenne "kod". Pokud ho zada spravne (tzn promenna "kod" je rovna spravne odpovedi) pak mu bez problemu ukazu cestu jak postupovat dal. Pokud ale zada siclo spatne (tzn promenna "kod" neni rovna spravne odpovedi) pak se chci vratit zpet na puvodni vstup a to opakovat dokud nezada spravnou odpoved


To je poměrně snadné, založíš si Vstup do kterého zpíšeš otázku. Oproti Buildru na toto nepotřebuješ proměnou protože urwigo umí porovnávat přímo zadanou odpověď.
Do Při získání odpovědi uděláš tento jednochý schript. Vložíš rozhodovací akci Když/jinak a v první větvi porovnáš výraz Odpověď s tvým číslem. Pokud hráč vloží jiné číslo vykoná se to co dáš do druhé větve.

Přiložené miniatury

  • vstup.jpg

  • 0

#17 Maxinoha

Maxinoha

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 157 příspěvků(y)

Publikováno 04 únor 2010 - 10:23

bobrb napsal/a:
A jeste co znamena chybova hlaska "Akce prekryva okno jine predchazejici akce." ?


Z tohoto výřezu ti to přesně neřeknu, ale nad tím máš nejspíš dialog bez zapnutého Bufferovat.
Pošli mi obrázek celého diagramu emailem.
  • 0

#18 ZCh

ZCh

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 114 příspěvků(y)

Publikováno 04 únor 2010 - 10:36

bobrb napsal/a:
Jak udelam cyklus? Rekneme, ze chci aby hrac zadal nejake cislo, ktera v terenu najde. Toto cislo je nastaveno jako hodnota do promenne "kod". Pokud ho zada spravne (tzn promenna "kod" je rovna spravne odpovedi) pak mu bez problemu ukazu cestu jak postupovat dal. Pokud ale zada siclo spatne (tzn promenna "kod" neni rovna spravne odpovedi) pak se chci vratit zpet na puvodni vstup a to opakovat dokud nezada spravnou odpoved


Domnívám se, že tazatel to myslel trochu jinak, než Maxinoha odpovídal.
Ve své cartridgi používám například následující techniku:
- při vstupu do zóny zviditelním postavu
- současně u postavy aktivuji příkaz nazvaný "Zeptat se postavy"
- tento příkaz obsahuje vstup
- vstup při získání odpovědi testuje, zda byla správná odpověď
--> ANO - pak provedu akce které umožňují hráči pokračovat dál (aktivuji/zviditelním další zónu, zaškrtnu splnění úkolu, dám mu předmět...) a současně deaktivuji příkaz "Otázka pro postavu"
--> NE - pak hráči hodím zprávu "To je ale blbě...." a hráč je donucen se postavy zeptat znova kliknutím na příkaz "Zeptat se postavy" (tzn. cyklus vůbec neprogramuji, ale hráč ho realizuje svým chováním)
  • 0

#19 bobrb

bobrb

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 321 příspěvků(y)

Publikováno 04 únor 2010 - 11:40

Maxinoha napsal/a:
To je poměrně snadné, založíš si Vstup do kterého zpíšeš otázku. Oproti Buildru na toto nepotřebuješ proměnou protože urwigo umí porovnávat přímo zadanou odpověď.
Do Při získání odpovědi uděláš tento jednochý schript. Vložíš rozhodovací akci Když/jinak a v první větvi porovnáš výraz Odpověď s tvým číslem. Pokud hráč vloží jiné číslo vykoná se to co dáš do druhé větve.

Aha tak ja mel v "pri ziskani odpovedi" jen zapsani hodnoty do promenne a porovnaval to v hlavnim skriptu, ale principialne je to vlastne jedno.
Jde mi o to co napsat do te vetve kde se vyhodnoti ze zadany vyraz je nepravda. Pokud tam nezadam nic tak se mi ty dve vetve na konci spoji a hrac pokracuje at zadal do vstupu cokoliv

Přiložené miniatury

  • chyba_1.gif

  • 0

#20 maaaca

maaaca

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 697 příspěvků(y)

Publikováno 04 únor 2010 - 11:47

Tohle jsem vcera upesne vytvoril podle toho posledniho screenu na http://www.wherigo.c...rigo-cartridge/
Staci znovu pretahnout ten samy vstup do te zpravy v pravo.
  • 0




0 uživatel(ů) prochází toto téma

0 uživatelů, 0 návštěvníků 0 anonymních uživatelů

Reklama