Přejít na obsah


Fotka

Povinné ručení pro geovozidla


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
61 odpovědí na toto téma

#21 Arne1

Arne1

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 5 834 příspěvků(y)

Publikováno 29 září 2010 - 11:20

Jarous1 napsal/a:

A neměl by mi "můj osobní makléř" nabídnout jen ty nejvýhodnější podmínky ? Nejvýhodnější pro mne, samozřejmě ! Od toho si toho člověka platím, ne ?


Samozřejmě, ale do určité hranice. Já třebas mohu dát určité podmínky a slevy. A pak nastane situace, že má klient konkurenční nabídku - pak pokud odhadnu, že má smysl se s tím zabývat, zvednu telefon (nebo napíšu mejl) a požádám odpovědnou osobu o řešení situace. Je mi jasné, že takto to chodí i u některé konkurence. Bohužel to nejde otočit
  • 0

#22 S474N

S474N

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 6 522 příspěvků(y)

Publikováno 29 září 2010 - 11:24

Jarous1 napsal/a:A neměl by mi "můj osobní makléř" nabídnout jen ty nejvýhodnější podmínky ? Nejvýhodnější pro mne, samozřejmě ! Od toho si toho člověka platím, ne ?

To jsi opravdu tak naivni a nevis, ze slusnej pojistovak neexistuje, protoze by si nic nevydelal? Ja tvrdim, ze pojistovaci jsou dva druhy:

1) Slusni co jednaji ve prospech klienta - to jsou ti chudi
2) Slibotechny, kteri maximalne strihaji ovce - to jsou i uspesni (a bohati)
  • 0
Vložený obrázek GASP - statistiky z Geogetu na pár kliknutí (diskuze ke GASP)

UPOZORNĚNÍ- moje ICQ, Soukromé zprávy či email opravdu NESLOUŽÍ jako technická podpora.
Pro pokládání dotazů nebo rad využijte fórum (od toho tu je).

#23 Jarous1

Jarous1

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 2 337 příspěvků(y)

Publikováno 29 září 2010 - 11:42

Jestli jsem naivní nevím, ale rozčiluje mne, že v dnešní době se mne každý snaží odrbat co to jenom jde :| Pokud si důkladně SÁM neprostuduji jak nabídky různých bank, pojišťoven, mobilních operátorů atd., tak i podmínky smluv, tak si se mnou může kdokoli dělat co chce a ještě mi bude tvrdit kdovíjakou výhodnou věc že mi nevnutil... Na to ale pak nepotřebuji žádného jejich "radila"... Nabídka i podmínky nějakého kombinování by měly být jasné na první pohled pro každého kdo umí číst a má zvládnutou alespoň základní školu B) Cokoliv složitějšího už osobně považuji za útok na svoji peněženku a pokus ze mne udělat blbce, který potřebuje poradit a nechá si vnutit sebevětší blbost...
  • 0

#24 Arne1

Arne1

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 5 834 příspěvků(y)

Publikováno 29 září 2010 - 12:00

S474N napsal/a:
To jsi opravdu tak naivni a nevis, ze slusnej pojistovak neexistuje, protoze by si nic nevydelal? Ja tvrdim, ze pojistovaci jsou dva druhy:

1) Slusni co jednaji ve prospech klienta - to jsou ti chudi
2) Slibotechny, kteri maximalne strihaji ovce - to jsou i uspesni (a bohati)


No já to beru tak, že když to klientovi udělám dobře, tak se mi to vrátí v tom, že uteče za delší dobu a dostanu tedy vícekrát provizi. Pokud mu to udělám špatně, tak sice dostanu o pár korun (doslova) víc, ale velmi rychle ho přetáhne konkurence a ve výsledku se mi to nevyplatí..
  • 0

#25 Arne1

Arne1

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 5 834 příspěvků(y)

Publikováno 29 září 2010 - 12:04

Jarous1 napsal/a:
Jestli jsem naivní nevím, ale rozčiluje mne, že v dnešní době se mne každý snaží odrbat co to jenom jde :| Pokud si důkladně SÁM neprostuduji jak nabídky různých bank, pojišťoven, mobilních operátorů atd., tak i podmínky smluv, tak si se mnou může kdokoli dělat co chce a ještě mi bude tvrdit kdovíjakou výhodnou věc že mi nevnutil... Na to ale pak nepotřebuji žádného jejich "radila"...
Nabídka i podmínky nějakého kombinování by měly být jasné na první pohled pro každého kdo umí číst a má zvládnutou alespoň základní školu B) Cokoliv složitějšího už osobně považuji za útok na svoji peněženku a pokus ze mne udělat blbce, který potřebuje poradit a nechá si vnutit sebevětší blbost...


Když si to SÁM nastuduješ, tak je ti to v podstatě k ničemu. Protože pak můžeš maximálně přijít na přepážku jako ofce a spokojit se s tím co ti udělají.
  • 0

#26 S474N

S474N

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 6 522 příspěvků(y)

Publikováno 29 září 2010 - 12:23

Arne1: jenze to musis sam za sebe. Kolik takovych lidi je? Vetsinou jsou to naopak "bouchaci pojistek", kteri vidi pouze to, co vytezi ted.
  • 0
Vložený obrázek GASP - statistiky z Geogetu na pár kliknutí (diskuze ke GASP)

UPOZORNĚNÍ- moje ICQ, Soukromé zprávy či email opravdu NESLOUŽÍ jako technická podpora.
Pro pokládání dotazů nebo rad využijte fórum (od toho tu je).

#27 mirotiro

mirotiro

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 094 příspěvků(y)

Publikováno 29 září 2010 - 12:32

S474N napsal/a:

Jarous1 napsal/a:A neměl by mi "můj osobní makléř" nabídnout jen ty nejvýhodnější podmínky ? Nejvýhodnější pro mne, samozřejmě ! Od toho si toho člověka platím, ne ?

To jsi opravdu tak naivni a nevis, ze slusnej pojistovak neexistuje, protoze by si nic nevydelal? Ja tvrdim, ze pojistovaci jsou dva druhy:

1) Slusni co jednaji ve prospech klienta - to jsou ti chudi
2) Slibotechny, kteri maximalne strihaji ovce - to jsou i uspesni (a bohati)


3) zaměstnanci, kteří z toho nic nemají a tak mohou kolegům kačerům nabídnout speciální cenu jako já... mám to u našeho oblatního ředitele dávno vyjednané a pár kačerů s výhodnou pojistkou ode mne už jezdí, jen jsem si nezaplatil reklamní prostor na tomto webu pro propagaci, jako kolega...
  • 0

#28 S474N

S474N

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 6 522 příspěvků(y)

Publikováno 29 září 2010 - 12:37

mirotiro: tak takovych je jako safranu. Zvlaste kdo v dnesni dobe dela pro nekoho neco zadarmo, ze? Neuraz se, ale ty to primarne muzes delat zadarmo, ale oblastni reditel si tim muze plnit plan, potazmo premie ;)
  • 0
Vložený obrázek GASP - statistiky z Geogetu na pár kliknutí (diskuze ke GASP)

UPOZORNĚNÍ- moje ICQ, Soukromé zprávy či email opravdu NESLOUŽÍ jako technická podpora.
Pro pokládání dotazů nebo rad využijte fórum (od toho tu je).

#29 mirotiro

mirotiro

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 094 příspěvků(y)

Publikováno 29 září 2010 - 15:47

S474N napsal/a:
mirotiro: tak takovych je jako safranu. Zvlaste kdo v dnesni dobe dela pro nekoho neco zadarmo, ze? Neuraz se, ale ty to primarne muzes delat zadarmo, ale oblastni reditel si tim muze plnit plan, potazmo premie ;)

To že tím pomůžeme plnit plán je jasný, o tom nemluvím ;-) Stále se divím, že to někdo z adminů nezarazil... počkám do večera, pak sem dám konkrétní čísla...
  • 0

#30 S474N

S474N

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 6 522 příspěvků(y)

Publikováno 29 září 2010 - 15:58

mirotiro: no pokud mas problem s uverejnenim, tak mi posli nabidku "do 2.500ccm".
  • 0
Vložený obrázek GASP - statistiky z Geogetu na pár kliknutí (diskuze ke GASP)

UPOZORNĚNÍ- moje ICQ, Soukromé zprávy či email opravdu NESLOUŽÍ jako technická podpora.
Pro pokládání dotazů nebo rad využijte fórum (od toho tu je).

#31 pepa.z.pocernic

pepa.z.pocernic

    Advanced Member

  • Administrators
  • 2 696 příspěvků(y)

Publikováno 29 září 2010 - 16:15

- inzerce v prvním příspěvku dávno smazána - následná obecná diskuze o povinném ručení není nic co by šlo za rámec fóra "Témata mimo geocaching" a co by nějak zásadně porušovalo pravidla a na co by se tedy muselo reagovat - pokud se někdy od nějakého moderátora dozvím, že někdo odemkl bez domluvy s moderátorem vlákno, které bylo pro porušení pravidel zamčeno, tak to bude automaticky ban - Mirotiro dostane ban za inzerci a za to, že se ještě drze podivuje, proč na to admin nereaguje.
  • 0

#32 Pitrus

Pitrus

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 301 příspěvků(y)

Publikováno 29 září 2010 - 20:43

Kazdy rok pred koncem pojistky si zadejte parametry auta do nejakyho porovnavace pojisteni (na netu jich je nekolik) - stoji to zato, usetrite hodne. U jedne nejmenovane csob pojistovny jsem byl nekolikalety "pojistnik" bez nehody a jak jsem se divil, ze nove pojisteni s vyssim limitem je o 1/3 (!) levnejsi, nez nabidli prodlouzeni puvodniho me. A pak se zase hrozne divili oni pri vypovedi, ze pry to byl zrejme nejaky omyl... jenze ten samy "omyl" meli u meho znameho. Prechod k jine pojistovne je bez problemu, bonusy se uznavaji - chce to tem pojistovacim "maklerum" ukazat, ze s vama nemuzou jen tak vydrbat B).
  • 0

#33 HEC Team

HEC Team

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 97 příspěvků(y)

Publikováno 29 září 2010 - 23:32

Tak jsem se po nekolik letech podival na smlouvu, a koukam ze jako novy zakaznik sve pojistovny (Generali) bych platil o 1/4 mene! Nemam k tomu slov. Trochu mi to pripomina T-Mobile, ten na sve verne zakazniky taky, s prominutim, s*re pekne z vysoka. Dalsi stejne jednajici firmy by se urcite taky nasly...:@
  • 0
Michal, leader of the HEC Team.

#34 BAFteam

BAFteam

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 251 příspěvků(y)

Publikováno 30 září 2010 - 7:29

Já se nestačím divit. Zapomněli jste, že máme tržní hospodářství?! Krize to ještě umocnila. Vše je otázkou nabídky a poptávky! Když někomu nevadí vysoká zákonná pojistka, ať ji platí, všichní (včetně pojišťoven) přece musíme vydělávat. A konkrétně - samozřejmě, že se dá povinné ručení (jako i vše) srazit cenově dolů. Právě jsem jedno takové handlování absolvovala. Stačí dva konkurenty postavit proti sobě a podusit. Je to taková krásná hra. Jen z toho můžete vytěžit (i když vím, že každý na to není). Taky jsme mám známého u jedné (zde často zmiňované pojišťovny) a podařilo se mi ho udolat. Ale pochopte - my, finanční poradci, jsme opravdu hodnocení provizním systémem, nemůžeme všem dávat extra buřty! Co se týče bonusu, dříve se musel dokládat, nyní si ho každá pojišťovna vytahne z databáze, takže přechod je opravdu jednoduchý (a mnohdy se opravdu vyplatí dát tomu trochu času a porovnat po určité době výši). Jako Pitris. Rohlíky jsou taky v různých supermarketech různě drahé. A je to v zásadě stále stejný rohlík (no, o velikosti by se asi dalo taky polemizovat :|). Takže tak.
  • 0

#35 BAFteam

BAFteam

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 251 příspěvků(y)

Publikováno 30 září 2010 - 7:30

Byla zde zmíňka i o telefonních operátorech. Zkus pohrozit, že jim utečeš (pokud aspoň trochu provoláváš). Uvidíš zázraky. B)
  • 0

#36 S474N

S474N

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 6 522 příspěvků(y)

Publikováno 30 září 2010 - 8:08

BAFteam: jeste lepsi je si rovnou nechat vygenerovat PAC kod od jineho operatora. Potom uz jim doslova cvaka sverac :D
  • 0
Vložený obrázek GASP - statistiky z Geogetu na pár kliknutí (diskuze ke GASP)

UPOZORNĚNÍ- moje ICQ, Soukromé zprávy či email opravdu NESLOUŽÍ jako technická podpora.
Pro pokládání dotazů nebo rad využijte fórum (od toho tu je).

#37 HEC Team

HEC Team

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 97 příspěvků(y)

Publikováno 30 září 2010 - 8:09

O retencnich nabidkach operatoru samozrejme vim, jsou tu ale dva problemy, cekam na vyprseni smlouvy a za druhe jsem u TMO, ktery pro bezne zakazniky ze zasady nic takoveho nedela /na rodil od jinych/. Ad. Trzni hospodarstvi: ja si naopak myslim, ze na takove dobre mirene odmene za vernost pojistovna ve finale taky vydela. Nehlede na to, ze u nas je ta trzni ekonomika v rade oboru znacne pokrivena. To uz je ale uplne OT.
  • 0
Michal, leader of the HEC Team.

#38 S474N

S474N

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 6 522 příspěvků(y)

Publikováno 30 září 2010 - 8:21

HEC Team: je to presne naopak, pojistovna DOBRE VYDELA prave pouze na nevedomosti a lenosti zakazniku. Toto je mozne pozorovat i u jinych "zakrnelych" instituci typu Ceska Sporitelna, VZP, KB apod.
  • 0
Vložený obrázek GASP - statistiky z Geogetu na pár kliknutí (diskuze ke GASP)

UPOZORNĚNÍ- moje ICQ, Soukromé zprávy či email opravdu NESLOUŽÍ jako technická podpora.
Pro pokládání dotazů nebo rad využijte fórum (od toho tu je).

#39 Jarous1

Jarous1

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 2 337 příspěvků(y)

Publikováno 30 září 2010 - 9:24

BAFteam napsal/a:
Já se nestačím divit. Zapomněli jste, že máme tržní hospodářství?! Krize to ještě umocnila. Vše je otázkou nabídky a poptávky! Když někomu nevadí vysoká zákonná pojistka, ať ji platí, všichní (včetně pojišťoven) přece musíme vydělávat...
...Rohlíky jsou taky v různých supermarketech různě drahé...


Jenomže když přijdu do krámu, tak se už s prodavačem nedohaduju, že když si těch rohlíků koupím 10 a 2 chleby k tomu, tak mi dá 20dkg šunky zdarma... Nebo že když tam budu chodit celý rok, že mi dá nějakou věrnostní slevu. Takhle to bohužel nefunguje. A vůbec, jsem z těch, kteří vůbec nemají náladu se s kýmkoli dohadovat o ceně, prostě přijdu a koupím. Nebo také ne a jdu jinam kde to budou mít levnější...

Ale obzvlášť na hlavu mi takovéhle licitování přijde u produktu, který musí ze zákona mít každý motorista! Proto si myslím, že by zrovna tady žádná konkurence být neměla, všichni by měli mít stejné podmínky...
Ale když vás ty opičárny kolem toho baví... Mne tedy rozhodně ne. Mám rád karty vyložené na stůl okamžitě, ne že je přede mnou bude někdo postupně odkrývat, asi podle toho za jakého blbce mne bude mít.
Jsem už z generace, která na tohle není, a nikdy už asi nebude, zvyklá :| Bohatě mi stačí když u jednoho obyčejného výrobku cena kolísá v řádu několika desítek procent a musím zjišťovat kde to seženu za co nejméně :@ Tolik času s tím ztraceného, grrr :@
  • 0

#40 mirotiro

mirotiro

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 094 příspěvků(y)

Publikováno 30 září 2010 - 9:26

Takže BAN byl do vysvětlení pozic zrušen a mohu se opět zapojit... nebud citovat jednotlivé příspěvky, ale sepíšu společně... Srovnávače na internetu neříkají přesnou pravdu, za každým z nich stojí člověk, který uzavírá smlouvy pro pojišťovny a podle toho jakou má provizi je všelijak zvýhodňuje. Krom toho skoro každá s pojišťoven má různé speciální akce a slevy, které jsou časově omezené, takže vás musí zajímat cena v době kdy ji budete měnit, nebo uzavírat zcela novou smlouvu. Ideální postup pro sjednání smlouvy: 1. zjistěte si přesný počet vyježděných bonusů v měsících (tedy jen ty co máte, ne ty co vám vaše současná pojišťovna případně propůjčila od někoho z rodiny a podobně) 2. řekněte si co vše chcete mít pojištěno a do jaké částky (limit plnění z povinného ručení, připojištění skel, střety se zvěří, plné havarijní...) 3. zadejte na nějakém srovnávači své údaje k pojištění vozu 4. ze srovnávače vemte 5 nejlevnějších nabídek, které vyhovují výši pojistného krytí a navštivte pobočky daných pojišťoven (ne makléřské zastoupení). Nechte si spočítat cenu bez připojištěním a pak s připojištěním (řada pojišťoven má různá připojištění v ceně povinného zdarma či s ním se slevou), případně si nechte spočítat varianty s propůjčenými bonusy. Pokud jsou dražší, než srovnávač, zeptejte se proč. 5. v klidu si doma vyberte a až pak uzavřete smlouvu nebo 6. zkuste ve svém okolí najít někoho, kdo se pojišťování vozidel věnuje a zeptat se, zda má ještě lepší nabídku (no nebudu raději Pepu dráždit) Některé pojišťovny nemají vlastní zastoupení, pak se musí komunikovat mailem/telefonem nebo s makléři. Osobně se jim vyhýbám, protože ve chvíli, kdy sám něco potřebuji, mám problém s komunikací (makléř za to nemá peníze a nemá moc důvodů se přetrhnout, společnost z toho má jen další práci a nemá dostatek zaměstnanců). To je i v případě způsobení dopravní nehody, kdy jsem i jako viník povinen nahlásit pojistnou událost na vlastní pojišťovně. Ale to už jen osobní názor... Jinak u starých smluv nelze ze strany pojišťovny svévolně dát slevu, protože ta je vázána ji jíný, novější typ smlouvy. Tu ale nebídne, protože by přišla o pojistné, které platíte. U nás to bohužel také tak, ale zároveň moji podřízení mají povinnost při návštěvě klienta ho upozornit, za daných podmínek, že je tu možnost smlouvu přepracovat. Pokud by se něco podobného poslalo klientů v dopise se složenkou, tak by to bylo jistě lepší, ale známe to, kdo chce platit, ať platí... S tím asi nic nenaděláme a je to tak. Jedinou radou je buď každoročně věnovat čas kolečku, které jsem uvedl nahoře, nebo to udělat v případě výrazné změny ceny či jedenkrát za 3 roky. Pro havarijní pojištění platí poučka, že co 2 roky, to přepočet aktuální ceny vozidla, nebo v případě prudkého cenového pádu ojetin tak i po něm. Mluvit o konkrétních společnostěch, jako to dělá S474N, bych si nikdy nedovolil, i když je faktem, že nejmenovaná pojišťovna, kterou dodnes řada starších spoluobčanů považuje za státní (ne nesmějte se, tak jeden do měsíce řekne její název jako xxx státní pojišťovna) má ceny u pojištění vozidel téměř na dvojnásobné úrovni než konkurence. Pokud máte někdo nějaké konkrétní otázky, které by mohly vzbuzovat podezření z reklamní činnmosti, tak mi pište SZ, jinak obecně se tu můžeme bavit dál. Vzhledem k počtu kačerů jsem si téměř jist, že se tu najdou i další kolegové jak přímo z pojišťoven, tak z makléřských firem. Možná by nebylo špatné udělat část fóra s tématikou kačeři - kačerům s možností prezentace různých slev v různých oblastech, které si můžeme navzájem poskytnout bez konkretizace firem.
  • 0




0 uživatel(ů) prochází toto téma

0 uživatelů, 0 návštěvníků 0 anonymních uživatelů

Reklama