Přejít na obsah


Fotka

geocoint


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
5 odpovědí na toto téma

#1 pekoda

pekoda

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 3 příspěvků(y)

Publikováno 27 únor 2011 - 15:56

prosím pomoc !!! Jsem začátečník a potřebuji poradit s Geocointem mám ho zaregistrovaný a chci ho uložit do keše ,ale nevím kam ho zapsat že jsem ho někam vložil? Dík za odpověď pekoda
  • 0

#2 KRON family

KRON family

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 2 292 příspěvků(y)

Publikováno 27 únor 2011 - 16:00

Zjevně máš na mysli geocoin (bez T). Když loguješ danou keš, máš pod okénkem pro log seznam s trackovatelnými předměty co máš u sebe. Tam stačí vybrat ve sloupci akce "vložen" a odeslat log.
  • 0

#3 sobikovi

sobikovi

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 7 957 příspěvků(y)

Publikováno 27 únor 2011 - 16:00

1\ přečíst si to na wiki 2\ použít funkci Hledat vpravo nahoře 3\ postupovat tak, že: a\ vložíš GC do nějaké té keše b\ otevřeš si její listing a postupuješ jako při logu nálezu, ale zvolíš typ logu Write Note c\ napíšeš tam něco jako "Vkládám svůj GC" d\ dole v seznamu vybereš ten svůj GC, který máš v inventáři a vybereš akci "Vložit" e\ dáš odeslat log
  • 0

#4 pekoda

pekoda

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 3 příspěvků(y)

Publikováno 27 únor 2011 - 16:11

děkuji za pomoc PK
  • 0

#5 mpik

mpik

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 8 774 příspěvků(y)

Publikováno 27 únor 2011 - 18:15

Ono to tam je, ale postup není pro začátečníka moc jasný. Takže vezme, zaloguje TB,GC (to je jednodušší), někam ho dá, a zalogovat vložení se mu už nepovede. Mezitím ho někdo sebere z kešky a vidí, že je ještě v držení předchozího. Čeká, a pak na to oba zapomenou. A je to. GC se toulá někde jinde. Až ho někdo grabne.
  • 0

#6 pekoda

pekoda

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 3 příspěvků(y)

Publikováno 27 únor 2011 - 19:31

povedlo se je v kešce a zapsán moc dík za pomoc :D
  • 0