Přejít na obsah


Fotka

Kešovací výkony


  • Zamčené téma Toto téma je zamknuto
41 odpovědí na toto téma

#1 slvs

slvs

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 200 příspěvků(y)

Publikováno 19 březen 2011 - 9:29

Jsem teprve začátečník s několika sty nálezů. Protože se mi nejvíc podařilo udělat s bídou 20 kousků za den s pomocí geovozidla, tak mi nějak uniká to, jak se někdo může dostat přes stovku za den v souboru, kde se nedá dostat autem ani na kole a vzdálenost mezi keškami je přes 50km. Mohl by mi to, prosím, někdo vysvětlit?
  • 0

#2 vlkys

vlkys

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 160 příspěvků(y)

Publikováno 19 březen 2011 - 9:51

Zajímavý problém, ale k čemu potřebuješ společnost?
  • 0
~vlkýš
_________________________
Oregon 300 (Topo Czech 3) & Vodafone 845 (c:geo)

#3 slvs

slvs

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 200 příspěvků(y)

Publikováno 19 březen 2011 - 9:54

Společnost nepotřebuji, jen jsem to chtěl pochopit ;)
  • 0

#4 kolombo

kolombo

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 5 674 příspěvků(y)

Publikováno 19 březen 2011 - 9:59

slvs napsal/a:
Společnost nepotřebuji, jen jsem to chtěl pochopit ;)


Ale píšeš do části fóra "hledám společnost" :-)

No, třeba tak, že zaloguje se špatnými datumy. Nebo je to tým a loguje několik lidí na jeden účet.

Hlavně nechápej geocaching jako přesně měřitelné závody. O ty čísla ani tak nejde, je to hra a zábava !!!
  • 0

Miroslav Kolombo, k.t.

Garmin Oregon 600

N50 45.701 E015 05.508

ICQ: 343-044-770

kolombo@kolombo.cz


#5 dr.vota

dr.vota

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 5 450 příspěvků(y)

Publikováno 19 březen 2011 - 10:00

1) jsi dal dotaz do špatné kategorie 2) kde konkrétně to mělo být a kdo to zvládnul?
  • 0

#6 slvs

slvs

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 200 příspěvků(y)

Publikováno 19 březen 2011 - 10:03

Tak tady je vidět jaká jsem nezkušená trumpeta :(
  • 0

#7 alkes

alkes

    Advanced Member