Přejít na obsah


Fotka

Telefon s navigací


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
9 odpovědí na toto téma

#1 EmKu

EmKu

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 41 příspěvků(y)

Publikováno 05 červenec 2011 - 19:44

Doufám, že mě neukamenujete, že začínám diskuzi s podobným tématem, co tu je. Ale ... jsem naprostý začátečník. O geocachingu jsem jen četla, ale tuším, že by mě to mohlo bavit. Proto rozhodně zatím nechci jít do turistické navigace. Čeká mě teď koupě mobilu, tak bych ráda nějaký, kde bych mohla zkoušet geocaching. Líbí se mi HTC wildfire S, o tom jsem už tady četla, že ten je docela dobrý. Jsou ale i jiné možnosti, v té cenové kategorii do 5-6 tisíc max.? Máte někdo zkušenosti s nějakým Samsungem, Ericsonem a spol. ? A dál, co je nutnost, na co mám při výběru koukat s ohledem na geocaching a jaké programy si pak budu muset postahovat. díky mooooc a snad se zanedlouho připojím k hledání.
  • 0

#2 baloo90210

baloo90210

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 27 příspěvků(y)

Publikováno 05 červenec 2011 - 20:04

ja pouzivam uz temer rok Vodafone 845 s aplikacemi (placenym) Geocachingem a zdarna cgeo a jsem naprosto spokojeny, jen pouzivam zalozni zdroj energie na cesty, nyni je od 1.7. Vodafone 845 (945 se prilis nepovedla) nahrazen Vodafone 858, ktera je vylepsena a stoji 2700 Kc. Baloo90210
  • 0

#3 Popina

Popina

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 435 příspěvků(y)

Publikováno 05 červenec 2011 - 20:07

U mě je to Sony Ericsson W950I s Modulem BT 8500. Přesnost je dobrá, jen občas načítají satelity delší dobu. Výdrž 10 hodin je pro mě dostatečná. Vyhovují mě Javové aplikace jako Trekbuddy, HandyGeocaching nebo OpenWig. Cena kolem 1500 ,-
  • 0
Kačica - označení kačerky. Geodežing - není třeba vysvětlovat. Chodím s o dvanáct let starší Terexičkou :-)

#4 BellaUH

BellaUH

    ***

  • Members
  • PipPipPip
  • 546 příspěvků(y)

Publikováno 05 červenec 2011 - 20:27