Můžeš si upravit to co mám já. Zajímalo mě co je vlastně uvnitř, a tak jsem to rozebral. Je tam jen vypínač, a jedna jedinná součástka (možná zennerovka, nebo odpor, nebo nevím co.) Můžu sem hodit foto.
Tak je mi to jasné. 4 nabíjecí NiMH mají 4,8V, reálně plně nabité i 5V nebo o desetinky víc. USB má mít 5V. Takže se to tam pouští bez jakékékoli regulace. A 4 alkaliky by měly 6V a možná i trochu víc, což už dobré není.
Regulace směrem dolů možná je, ztrátová i nízkoztrátová (spínaný zdroj). Regulace směrem nahoru jen spínaná. Regulace nahoru i dolů taky jen spínaná. Tak se to obchází takto. Už mě napadlo koupit levnou čínskou autonabíječku (do zapalovače s výstupem USB) a připojit k ní akumulátory, jenomže ona opravdu reguluje jen směrem dolů, tak od 7V výš. Do auta v pořádku, z akumulátorů skládat 12V je moc. A do auta ji nedám, dokud nepřidám ochrany (transily) na vstup i výstup, nechci riskovat propálení tranzistoru a 12V v navigaci.