Přejít na obsah


Fotka

Objevování


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
4 odpovědí na toto téma

#1 Šotouš

Šotouš

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 8 příspěvků(y)

Publikováno 19 květen 2014 - 21:08

Objevování kešek po Praze v odpoledních hodinách. Jsem nováček a tak bych se chtěl naučit od ,,mistrů" nějaké fígly a poznat lidi, které to baví. Kdyžtak napište mail.
  • 0

#2 Arne1

Arne1

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 5 833 příspěvků(y)

Publikováno 19 květen 2014 - 22:02

Objevování kešek po Praze v odpoledních hodinách. Jsem nováček a tak bych se chtěl naučit od ,,mistrů" nějaké fígly a poznat lidi, které to baví. Kdyžtak napište mail.

Nejlepší je, dojít na nějaký event. V Praze jich je určitě nepočítaně. Event = setkání kačerů, často na nějaké téma. Někdy je tím tématem posezení u piva a nějaké dobré krmě, jindy turistický výlet do 100km vzdáleného místa, jindy třebas společné hraní šipek nebo kulečníku. V každém případě se tam sejdou kačeři všech věkových a zkušenostních kategorií a jistě se s někým domluvíš.
  • 0

Používám a doporučuji a:Drake - nejlepší geocachingovou aplikaci pro Android!


#3 mpik

mpik

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 8 774 příspěvků(y)

Publikováno 19 květen 2014 - 22:21

... a třeba zjistíš, že keškuje i tvůj soused, nebo spolužák. Já jsem taky potkal bývalé kolegy z práce. Jinak si ale myslím, že v Praze budeš mít dost co hledat a ty složitější mysterky nebo keše s těžším terénem, si můžeš nechat na potom. Nehrozí, že bys brzy vylovil všechno dostupné v okolí. Což se na malém městě nebo na vsi stane dost brzy.


  • 1

#4 Jacka

Jacka

    Zlobení je dovoleno :D

  • Members
  • PipPipPip
  • 4 214 příspěvků(y)

Publikováno 19 květen 2014 - 22:38

.Jinak si ale myslím, že v Praze budeš mít dost co hledat a ty složitější mysterky nebo keše s těžším terénem, si můžeš nechat na potom.