Přejít na obsah


Fotka
- - - - -

Nejlevnější a nejsnažší cesta, jak se stát té pětkařem

t5 návod doporučení

  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
34 odpovědí na toto téma

#1 TeamSolaris

TeamSolaris

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 58 příspěvků(y)

Publikováno 11 prosinec 2014 - 8:21

Těhle témat tady na fóru určitě bude hromada, nicméně jsem pořádně nenašel odpověď na moje otázky ...

Neznám pořádně nikoho kdo leze a žádné pětkařské eventy jsem v mém okolí také neviděl, tak se ptám tu. :)

 

Jsem student a tak můj příjem není nikterak veliký, ale rád bych přičichl k T5 a tak se ptám: Jaká je nejlevnější cesta k pořízení základní výbavy? Co vše je nutné a neznáte nějaký videotutoriál jak na první lezeckou? Třeba stromovku ..

 

Děkuji.


Tento příspěvek byl upraven od TeamSolaris: 11 prosinec 2014 - 8:24

  • 0

#2 preshing

preshing

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 305 příspěvků(y)

Publikováno 11 prosinec 2014 - 8:37

Těhle témat tady na fóru určitě bude hromada, nicméně jsem pořádně nenašel odpověď na moje otázky ...
Neznám pořádně nikoho kdo leze a žádné pětkařské eventy jsem v mém okolí také neviděl, tak se ptám tu. :)

Jsem student a tak můj příjem není nikterak veliký, ale rád bych přičichl k T5 a tak se ptám: Jaká je nejlevnější cesta k pořízení základní výbavy? Co vše je nutné a neznáte nějaký videotutoriál jak na první lezeckou? Třeba stromovku ..

Děkuji.


Ahoj,
tohle jsme tu nedávno také probírali. Video z T5 keší najdeš snadno na YouTube. Ale ber to spíš jako názornou ukázku, ne jako návod jak lézt. A rozhodně nemůžeš lézt sám...musíš mít sebou někoho zkušeného kdo ví co dělá. Eventy se také pořádají, ale teď o žádném konkrétním nevím. Ze začátku se dá vybavení i půjčit...aby jsi si to mohl vyzkoušet. To je tak v kostce...věřím že ti tu poradí i někdo mnohem povolanější než já ;)
  • 3

#3 petegeo

petegeo

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 005 příspěvků(y)