Přejít na obsah


Fotka
- - - - -

Úplně se ztrácím...začínám a nevím.

pravidla

  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
15 odpovědí na toto téma

#1 Andromeda007

Andromeda007

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 2 příspěvků(y)

Publikováno 04 květen 2015 - 17:08

Ahoj.Prosím hledala jsem v tématech a nenašla jsem asi tento možná trapný dotaz.Jsem uplněj začátečník a nevím zda kešky s označením otazníkem např. Horkovod ( GC2TWZ3 ), horkovod2,horkovod 3.Tak ta první se jen vyluští na pc a dá mi souřadnice a ted ....mám si zalogovat vlastně ten hrokovod ,když je to je nápověda ?Nebo se loguje jen konečný nález ? Děkuji moc.   :wub:


  • 0

#2 dr.vota

dr.vota

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 5 450 příspěvků(y)

Publikováno 04 květen 2015 - 17:16

až nález a zápis do logbooku, samozřejmě

Nejlepší je začít čtením tady http://wiki.geocachi...i/Hlavní_strana

 

P.S. teď koukám, že je to sice mysterka, ale hlavně T4, což znamená nějaké šplhání, nebo lezení do kanálu a podobně - poněkud náročnější. Pro začátečníka je vhodnější začít tradičkami a terénem do T3, viz http://wiki.geocachi...g.cz/wiki/Terén


  • 1

#3 Dan-Sam

Dan-Sam

    Cestovatel a turista

  • Members
  • PipPipPip
  • 806 příspěvků(y)

Publikováno 04 květen 2015 - 17:19

Loguje se az konecny nalez po zapsani do papiroveho logbooku.

Jinak GeoWiki je na zakladni prehled trochu tezkopadna, doporucuji spis serial na www.navigovat.cz - je mnohem ctivejsi a s bohatou obrazovou prilohou.
  • 0

#4 zmijovkar

zmijovkar

    zmijovkar

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 216 příspěvků(y)

Publikováno 04 květen 2015 - 18:35

.... doporucuji spis serial na www.navigovat.cz - je mnohem ctivejsi a s bohatou obrazovou prilohou.

 Myšleno konkrétně toto http://navigovat.mob.../sc-3-a-1312930


  • 1

#5 Dan-Sam

Dan-Sam

    Cestovatel a turista

  • Members
  • PipPipPip
  • 806 příspěvků(y)

Publikováno 04 květen 2015 - 18:38