Přejít na obsah


Fotka
- - - - -

šifry


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
36 odpovědí na toto téma

#1 prchalici23

prchalici23

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 6 příspěvků(y)

Publikováno 27 červenec 2016 - 19:10

Ahojte,

 

jsem víceméně začátečník. Sama na sebe lezu po keškách cca rok, bohužel jsem na to neměla moc času. Nyní marodím a ty, které jsou v mém okolí, na těch teď aktivně pracuji :-) Mám tu sadu šesti kešek, u kterých je potřeba vyluštit zašifrované souřadnice. U každé je jiná šifra, a bohužel, šifry neovládám. 

 

K věci-najde se někdo, kdo by mi s tím pomohl? byl ochoten mi třeba dané šifry vysvětlit? :-) Ráda si to rozšifruji sama, ale opravdu těžce tápu :-D

 

Doufám, že se někdo ozve a pomůže :-)


  • 0

#2 majkaz

majkaz

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 252 příspěvků(y)

Publikováno 27 červenec 2016 - 19:16

Napiš čísla keší, podívám se na to. Zatím neslibuju nic jiného, než zkouknutí, zda na to mám :)


  • 0

#3 prchalici23

prchalici23

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 6 příspěvků(y)

Publikováno 27 červenec 2016 - 19:22

ok, můžu zde nebo nějak soukromě? Nerada bych kazila hledání jiným kačerům, kteří zavítají do Č.Krumlova :-) 


  • 0

#4 majkaz

majkaz

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 252 příspěvků(y)

Publikováno 27 červenec 2016 - 19:28

Dej čísla keší sem, já odpovím na mail, pokud budeme debatovat řešení. Ten Krumlov se mi docela hodí, nemám to sice "doma", ale "za rohem" tedy ano, takže si je možná odlovím taky.


  • 0

#5 prchalici23

prchalici23

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 6 příspěvků(y)

Publikováno 27 červenec 2016 - 19:30

okej, jdu je najít a hodím to sem. 

Děkuju :-) 


  • 0

#6 prchalici23

prchalici23

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 6 příspěvků(y)

Publikováno 27 červenec 2016 - 19:38

GC1AH1A

GC1ATJZ

GC1BDK5

GC1HKP1

GC1NH6J

GC22D0Q


  • 0

#7 majkaz

majkaz

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 252 příspěvků(y)