Přejít na obsah


Fotka

Zaseklé dveře vagonu u vlaku


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
23 odpovědí na toto téma

#21 ladislavappl

ladislavappl

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 711 příspěvků(y)

Publikováno 04 červenec 2017 - 21:10

Tak jsem napsal na České dráhy a tohle mi odpověděli:

 

Vážený pane doktore,

děkujeme za Váš zájem o služby dopravce České dráhy. Neuvádíte ve Vašem podání konkrétní spoj či vůz, proto nemůžeme provést případnou kontrolu vozu a odpovíme pouze obecně.

Nemožnost otevření dveří nemusí vždy znamenat technickou závadu, v mnoha případech se jedná o nesprávnou manipulaci ze strany cestujícího. Dveře vozů jsou za jízdy blokovány. K odblokování dojde až po zastavení vlaku. Dochází však k situacím, kdy cestující manipuluje s madlem dveří v době před zastavením vlaku, čímž nechtěně způsobí jejich blokaci - mechanismus reaguje správně, tzn nedovolí otevření dveří. Teprve po určité době je opět mechanismus uvolněn a dveře lze otevřít. Pro eliminaci případného stresu z otevření dveří ve výstupní stanici doporučujeme kontaktovat průvodčího již při kontrole jízdních dokladů se žádostí o součinnost při výstupu. Další možností je využít výstup v některém z vozů s elektronickým ovládáním dveří (v soupravách na trase Praha - Karlovy Vary - Cheb se jedná o 1-2 vozy).

Věříme, že další cesty proběhnou bez potíží.

S pozdravem

Jan Behro
KOD-oddělení kvality osobní dopravy
Generální ředitelství ČD, a.s.
 


  • 0
Quaerendo invenietis (Kdo hledá, najde).

#22 M13JP

M13JP

    Pepa

  • Members
  • PipPipPip
  • 469 příspěvků(y)

Publikováno 04 červenec 2017 - 21:31

Jelikož denně dojíždím vlaky toho nejstaršího typu do školy, mám s tímto problémem bohaté zkušenosti. :D  Za mě tedy do dveří kopnout - chce to správný grif, ale to se člověk časem naučí... ^_^  Dále si přečíst, zdali nejsou dveře blokované - pokud ano, tak ty otevírat až po zastavení, jinak se zablokují a nejdou ani vykopnout.

Jo a pokud nejde proběhnout či projít mezi vagony k dalším, tak vystoupit druhou stranou - ale to je bezpečné jen na jednokolejných tratích... :D A i tak se musí skočit docela z výšky, pokud tam není nástupiště... :D  


  • 0

#23 KulisekW

KulisekW

    KulisekW

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 727 příspěvků(y)

Publikováno 04 červenec 2017 - 22:04

Jo a pokud nejde proběhnout či projít mezi vagony k dalším, tak vystoupit druhou stranou - ale to je bezpečné jen na jednokolejných tratích... :D A i tak se musí skočit docela z výšky, pokud tam není nástupiště... :D


To jsem takhle jednou málem prospal zastávku Most (a do Chomutova se mi vážně jet nechtělo). Na poslední chvíli jsem vyrazil ke dveřím a jak jsem byl rozespalý, nezkontroloval jsem si, na které straně je perón, otevřu dveře, vyskakuji a najednou koukám, že můj krok nesměřuje na perón ale do nějaké podivné hloubky... No, pokud mě tenkrát někdo viděl, musel se náramně pobavit. :D


  • 2

#24 Solim

Solim

    Šolim

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 434 příspěvků(y)

Publikováno 06 červenec 2017 - 14:39

... byl rozespalý, nezkontroloval jsem si, na které straně je perón, otevřu dveře, vyskakuji a najednou koukám, že můj krok nesměřuje na perón ale do nějaké podivné hloubky...

:D to se mi podařilo když jsem poprve vystupoval v Ústí na Orlici ve 2 hodiny v noci. Netušil jsem kde je nádraží a tak jsem vystoupil a ani mne nebylo divné, že nikdo nevystupuje (kdo by v tu dobu taky z vlaku vylejzal), až když rychlik odjel, tak jsem konečne zaregistroval kde že ta nádražní budova je a kam vystoupilo asi 20 lidí. A dodnes si vzpomínám na pohled výpravčího jak se po mně ohlédl :wacko: . No měl jsem nutkaní odejít kanály, ale žadný tam nebyl a tak jsem mazal za tím davem lidí.


  • 0

HONOR 9, Android 9.0.1, a:Drake 6.01 + OSM (paws), GeoGet 2 + GeoKůk 5

 

S úsměvem jde vše líp





0 uživatel(ů) prochází toto téma

0 uživatelů, 0 návštěvníků 0 anonymních uživatelů

Reklama