Přejít na obsah


Fotka

Problém s oficiální aplikací


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
25 odpovědí na toto téma

#1 M4S0X

M4S0X

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 1 příspěvků(y)

Publikováno 07 červenec 2017 - 14:39

Ahoj komunito!

Protože mám PM, používám oficální aplikaci pro Geocaching. Ale momentálně ji nemohu používat, protože např. při tvorbě seznamů nebo offline lovu mi aplikace padá. Většinou se objevím na domovské stránce telefonu a  navíc mi telefon neohlásí pád aplikace. Mám telefon Asus Zenfone 2 ZE551ML, verze Androidu 5.0.

Nevíte co s tím? Rád bych používal tuto aplikaci, protože si platím PM.

 

Předem díky za odpovědi. M4S0X


  • 0

#2 HaLuMa

HaLuMa

    Autor Geogetu

  • Members
  • PipPipPip
  • 13 853 příspěvků(y)

Publikováno 07 červenec 2017 - 16:58

Své zaplacené prémiové členství nemusíš užívat jen skrzevá oficiální aplikaci Groundspeaku, ale můžeš používat i libovolnou jinou partnerskou aplikaci, které umí rozhraní "Geocaching Live API".

 

Viz. https://www.geocachi...id=125&pgid=826


  • 0

#3 Solim

Solim

    Introvert

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 676 příspěvků(y)

Publikováno 07 červenec 2017 - 17:35

Jsem PM a tu oficialni aplikaci jsem "pouzil" jen jednou, kdyz jsem si zapomel stahnout PQ a abych pravdu rekl, tak jsem si chvili myslel, ze ta aplikace nefunguje, neb reakcni casy mela caa 1 minutu. A tak jsem do sve offline aplikace ty cache radsi predatloval rucne a byl jsem v pohode. Ta aplikace sice taky obcas pada, ale staruje do 1-2 sekund.Tak doporucuji pouzit radsi jinou aplikaci, viz predchozi prispevek.


Tento příspěvek byl upraven od Solim: 07 červenec 2017 - 17:35

  • 0

HONOR 9, Android 9.1.0, a:Drake 6.06 + OSM (paws), GeoGet 2.10.4.804 + GeoKůk 5.0.2

 

S úsměvem jde vše líp


#4 gord

gord

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 9 154 příspěvků(y)

Publikováno 07 červenec 2017 - 17:56

Své zaplacené prémiové členství nemusíš užívat jen skrzevá oficiální aplikaci Groundspeaku, ale můžeš používat i libovolnou jinou partnerskou aplikaci, které umí rozhraní "Geocaching Live API".

 

Viz. https://www.geocachi...id=125&pgid=826

 

Proc tam neni aDrake?


  • 1

MHD/PID vybranych mest CR jako POI (diskuse)
GeoGet:
- Combine - automatizace opakovanych cinnosti (diskuse, dávky)

Stator - statistiky y GeoGetu (diskuse)

- Spoiler - uložení spoilerů do GPS jako POI (diskuse)

- Náhrada GJ legálními postupy

 


#5 HaLuMa

HaLuMa

    Autor Geogetu

  • Members
  • PipPipPip
  • 13 853 příspěvků(y)

Publikováno 07 červenec 2017 - 18:30

Ono tam toho chybi vic, kdo vi jak je to stare. Mivali takovou hezkou stranku, kde bylo vsechno, ale nejak jsem ji uz nenasel.


  • 0

#6 PIVNÍ PUPEK

PIVNÍ PUPEK

    PIVNÍ PUPEK

  • Members
  • PipPipPip
  • 392 příspěvků(y)

Publikováno 23 červenec 2017 - 13:25

Také jsem zkusil tu ofiko aplikaci, a štve mě zobrazování mysterek na mapě. I když mám mysterku vyluštěnou, mám ji na mapě stále jen na úvodních souřadnicích. Proč se nezobrazuje na vyluštěných souřadnicích, tak jako na PC. Ví někdo jestli to jde nějak nastavit? Já to tedy nenašel. 


  • 0

Jsem to stále já.


#7 Doggy_TeamLost

Doggy_TeamLost

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 233 příspěvků(y)

Publikováno 24 červenec 2017 - 11:49

To Pivní Pupek: Pro Ios už to funguje jako v pc. Pro android si musíme počkat. Čekal jsem, že to přijde s příští aktualizací, ale v té přišly jen suvenýry. Takže čekat, slibují to co nejdříve.
  • 0

#8 PIVNÍ PUPEK

PIVNÍ PUPEK

    PIVNÍ PUPEK

  • Members
  • PipPipPip
  • 392 příspěvků(y)

Publikováno 24 červenec 2017 - 12:00

Ještě jde o to, co si kluci za velkou louží představují pod pojmem: "co nejdříve". 


  • 0

Jsem to stále já.


#9 Arne1

Arne1

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 5 401 příspěvků(y)

Publikováno 24 červenec 2017 - 20:23

Proc tam neni aDrake?

Protože oni nějak zapomněli že aDrake vůbec existuje. Tohle mi napsali když jsem upozorňoval že tam chybí:


Thank you for contacting Geocaching HQ.

We are no longer accepting new requests for API access. We will continue support for existing API partners and you will still be able to help one another in the API Forum. You can reference the API License Agreement, as well.

A complete list of Geocaching.com API partner apps is here.

Best regards,




Paul
Geocaching Community Manager


  • 0

Používám a doporučuji a:Drake - nejlepší geocachingovou aplikaci pro Android!


#10 HaLuMa

HaLuMa

    Autor Geogetu

  • Members
  • PipPipPip
  • 13 853 příspěvků(y)

Publikováno 24 červenec 2017 - 21:19

to "here" ukazuje na jakou stranku?


  • 0

#11 Arne1

Arne1

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 5 401 příspěvků(y)

Publikováno 25 červenec 2017 - 7:26

to "here" ukazuje na jakou stranku?

Právě na tu kterou jste zmiňovali

https://www.geocachi...obile/partners/
  • 0

Používám a doporučuji a:Drake - nejlepší geocachingovou aplikaci pro Android!


#12 HaLuMa

HaLuMa

    Autor Geogetu

  • Members
  • PipPipPip
  • 13 853 příspěvků(y)

Publikováno 25 červenec 2017 - 7:28

Aha, tak tam prave vsechny nejsou...

 

Nicmene podstatne je to, ze ten partnersky program, co docasne pozastavili, zjevne hodlaji nechat pozastaveny na furt.


  • 0

#13 gord

gord

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 9 154 příspěvků(y)

Publikováno 25 červenec 2017 - 10:51

No, a pak se mohou divit, ze lidi porusuji ToU, kdyz nejsou ochotni ani diskutovat o dalich mocnych aplikacich pouzivajicich API. Zrejme povazuji API za cinnost vice zatezujici servery.


  • 0

MHD/PID vybranych mest CR jako POI (diskuse)
GeoGet:
- Combine - automatizace opakovanych cinnosti (diskuse, dávky)

Stator - statistiky y GeoGetu (diskuse)

- Spoiler - uložení spoilerů do GPS jako POI (diskuse)

- Náhrada GJ legálními postupy

 


#14 petulinka1

petulinka1

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 4 316 příspěvků(y)

Publikováno 25 červenec 2017 - 11:22

Nezatezuje jim servery, ale krecky :D A krecci pomalu starnou a vymiraj, novy s ejim do prace nehrnou, pac by museli furt behat...

 

Ale k tematu: ofiko apku jsem nepouzila NIKDY. Ani manzel ji snad na svym super iPhonu nepouziva. Zkus radsi neco jinyho... Nebo si postezuj na GS, ze je ta apka na prd - ale bacha, abys nedostal stejnou odpoved jako Arne :D


  • 2

#15 tomy.22

tomy.22

    MODERATORS

  • Moderators
  • 2 379 příspěvků(y)

Publikováno 25 červenec 2017 - 11:42

Oficiální aplikaci od GS sem tam použiji a vždy jsem podle ní bez sebemenšího problému keš našel. Za mě bez problémová aplikace.


  • 1

#16 hlavsic

hlavsic

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 514 příspěvků(y)

Publikováno 13 květen 2018 - 18:48

Chci se jen zeptat. Oficialni appku pouzivam jako zalozni, tedy minimalne. O vikendu jsem udelal update appky a nezobrazi mi zadne kese, ale ani mapu! Pozoruje prosim nekdo podobny problem, pripadne na jakem telefonu a Androidu.

U me HUAWEI P20 na Android 8.1


  • 0

:ph34r:  Huawei P30 Pro + Android 10 - GeoGet - Locus Map - Garmin fenix 6X PRO    :ph34r:

 

hlavsic.png

 

 


#17 hlavsic

hlavsic

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 514 příspěvků(y)

Publikováno 13 květen 2018 - 20:10

Tak odpovim si sam. Problemem je aplikace (knihovna) Google play services (Sluzby Google Play). Ktera po updatu na verzi 12.6.73 zpusobi nefunkcnost nejenom teto aplikace od Groundspeaku, ale minimalne dalsich nekolika aplikaci.Pomuze odinstalovani a opetovny upgrade teto aplikace v telefonu. Bohuzel po restartu telefonu to znovu nefunguje. Takzte nutne pockat na upgrade=fix od Google! Tak snad jsem nekomu pomohl  B)


  • 0

:ph34r:  Huawei P30 Pro + Android 10 - GeoGet - Locus Map - Garmin fenix 6X PRO    :ph34r:

 

hlavsic.png

 

 


#18 Masakrman

Masakrman

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 3 příspěvků(y)

Publikováno 14 květen 2018 - 19:12

Zdravim, mám dotaz, používám ofiko Appku, ale v sobotu se mě blokla, načte normálně, jen mám prázdnou mapu a nahoře mám napsano "vloudila se chybička zkus to prosím znovu" a pod ní je napsáno "Google play services Are updating" jsem zkoušel preinstalovat, aktualizace mě všechny proběhli a nepomohlo, nakonec jsem včera dál tel do továrního nastaveni, pak fungovala po instalu normálně, ale dneska že ji zapnu a zase stejný problem, děkuji za každou radu. Možná to je volovina, ale už jsem bezradný
  • 0

#19 PIVNÍ PUPEK

PIVNÍ PUPEK

    PIVNÍ PUPEK

  • Members
  • PipPipPip
  • 392 příspěvků(y)

Publikováno 14 květen 2018 - 19:27

Zdravim, mám dotaz, používám ofiko Appku, ale v sobotu se mě blokla, načte normálně, jen mám prázdnou mapu a nahoře mám napsano "vloudila se chybička zkus to prosím znovu" a pod ní je napsáno "Google play services Are updating" jsem zkoušel preinstalovat, aktualizace mě všechny proběhli a nepomohlo, nakonec jsem včera dál tel do továrního nastaveni, pak fungovala po instalu normálně, ale dneska že ji zapnu a zase stejný problem, děkuji za každou radu. Možná to je volovina, ale už jsem bezradný

 

To jsou přesně důvody, proč zrovna tuhle appku nepoužívám.

 

Táta mi vždycky říkal: "Neser se do věcí které fungujou, jenom to rozbiješ"  Chlapcům v GS to evidentně nikdy nikdo neřekl. 


  • 1

Jsem to stále já.


#20 hlavsic

hlavsic

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 514 příspěvků(y)

Publikováno 15 květen 2018 - 7:11

Zdravim, mám dotaz, používám ofiko Appku, ale v sobotu se mě blokla, načte normálně, jen mám prázdnou mapu a nahoře mám napsano "vloudila se chybička zkus to prosím znovu" a pod ní je napsáno "Google play services Are updating" jsem zkoušel preinstalovat, aktualizace mě všechny proběhli a nepomohlo, nakonec jsem včera dál tel do továrního nastaveni, pak fungovala po instalu normálně, ale dneska že ji zapnu a zase stejný problem, děkuji za každou radu. Možná to je volovina, ale už jsem bezradný

 

Na vetsine telefonu staci promazat pamet a mezipamet u aplikace v telefonu Sluzby Google Play (Neplest s Obchod Google Play). Pozor, jedna se o systemovou apku, takze neni videt v seznamu aplikaci a je nutne na telefonu vybrat (pridat) systemove aplikace. Druha varianta je Sluzby Google Play odinstalovat a znovu nainstalovat. Na mem Huawei P20pro funguje oboji. 

Jinak ofiko appku nepouzivam, ale neni to bohuzel jen o ni. Sluzby Google Play vyuziva plno dalsich aplikaci, ktere prestaly fungovat taky!


  • 1

:ph34r:  Huawei P30 Pro + Android 10 - GeoGet - Locus Map - Garmin fenix 6X PRO    :ph34r:

 

hlavsic.png

 

 





0 uživatel(ů) prochází toto téma

0 uživatelů, 0 návštěvníků 0 anonymních uživatelů

Reklama