Přejít na obsah


Fotka
* * * * * 1 Hlasů

Kešování na Lomboku


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
3 odpovědí na toto téma

#1 standa1982

standa1982

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 1 příspěvků(y)

Publikováno 20 srpen 2019 - 8:56

Ahoj všem,
 
 
v listopadu vyrážíme s manželkou na 3 týdenní dovolenou do Indonésie. Pár dní strávíme na turistickém ostrově Bali ale hlavní část dovolenky budeme na Lomboku. což není tolik turistická oblast a je tam moc pěkná příroda. Nějaké obecné info už jsem si našel tady Lombok, o keškách jsem toho zatím moc nenašel.
 
 
Co se týče keškování, jsem spíše začátečník ale rozhodně bychom si chtěli z naší dovolenky nějakou dovézt. Proto bych se chtěl zeptat, jestli je tady někdo, kdo v Indonésii nebo třeba konkrétně na ostrově Lombok kešoval a uměl by mi dát nějaké tipy.  :)
 
 
Moc díky, Standa.
 

  • 0

#2 kiReGPS

kiReGPS

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 2 345 příspěvků(y)

Publikováno 20 srpen 2019 - 10:07

8 keší:

https://www.geocachi...st=kota mataram


  • 0

#3 MikiHamza

MikiHamza

    MikiHamza

  • Members
  • PipPipPip
  • 885 příspěvků(y)

Publikováno 20 srpen 2019 - 11:20

Obecná rada pro podobné případy, vzhledem k tomu, že se tady moc kačerů do diskuzí nezapojuje.

Podívej se na logy u místních kešek - viz výše. Budou tam logy i od našinců. Ty můžeš zkusit zkontaktovat přes jejich profily na geocaching.com, a tak získat čerstvé informace. Někdy stačí i jen přečíst si logy a podívat se na fotky, aby si člověk udělal obrázek.


  • 0

#4 Obludka

Obludka

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 227 příspěvků(y)

Publikováno 20 srpen 2019 - 17:22

Ahoj, většinu keší nám někde vydala obsluha (restaurace, potápěčské centrum, obchod...), minimum jsme hledali venku. Nesetkali jsme se s tím, že by to někdo koukal divně, když jsme si třeba v restauraci nic nedali, všude byli vážně milí... Ani když jsem vyrazila na keš sama holka, neměla jsem nikde problém.