Přejít na obsah


Fotka
- - - - -

Locus map


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
20 odpovědí na toto téma

#1 Tryvet Texas Ranger

Tryvet Texas Ranger

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 103 příspěvků(y)

Publikováno 11 prosinec 2021 - 18:42

Dobrý den.

Dnes jsem si aktualizoval telefon a s ním i Locus map verze 4.5. Bohužel, když jsem OFFline, tak se mapa nenačte, když se připojím na data, tak se mapa načte, ale jen na display, když posunu dále, tak tam mapa není a chvilku čekám, než se zase načte. Ale když jsem OFFline, tak se mapa prostě nenačte. Přitom předchozí verze fungovala tak pěkně. Celá republika fungovala OFFline. Nevíte, kde je problém? A proč jsou vlastně aktualizace, když to po nich nefunguje?

Děkuji.


Tento příspěvek byl upraven od Tryvet Texas Ranger: 11 prosinec 2021 - 18:43

  • -1

#2 gord

gord

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 10 147 příspěvků(y)

Publikováno 11 prosinec 2021 - 19:29

Odhaduji, ze nemas stazenou mapu CR do telefonu. Urcite tam jde stahnout Locusovou mapu, ale muzes pouzit i mapu z https://osm.paws.cz/


  • 1

MHD/PID vybranych mest CR jako POI (diskuse)
GeoGet:
- Combine - automatizace opakovanych cinnosti (diskuse, dávky)

Stator - statistiky y GeoGetu (diskuse)

- Spoiler - uložení spoilerů do GPS jako POI (diskuse)

- Náhrada GJ legálními postupy

 


#3 Archi1

Archi1

    Archi1

  • Members
  • PipPipPip
  • 867 příspěvků(y)

Publikováno 11 prosinec 2021 - 19:57

to Tryver: 

Tvůj problém po aktualizaci telefonu na verzi 4.5. řeší asi tento příspěvek:

https://www.locusmap...dresaru-locusu/


  • 1
Archi1 +/- 49°23.727;15°35.447 Ježek bodne

#4 bender-king

bender-king

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 285 příspěvků(y)

Publikováno 12 prosinec 2021 - 15:34

to Tryver: 

Tvůj problém po aktualizaci telefonu na verzi 4.5. řeší asi tento příspěvek:

https://www.locusmap...dresaru-locusu/

U Androidu 11 lze původní ještě zachovat.. Aktivovat "Možnosti vývojáře" a povolit "Vynutit povolení aplikací v externím úložišti" ( Bez ohledu na hodnoty manifestů umožnit zápis všech aplikací do externího úložiště."). 


  • 0

#5 hauskaa

hauskaa

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 713 příspěvků(y)

Publikováno 15 prosinec 2021 - 21:21

Chápu, že to nezpůsobili vývojáři Locusu, ale vývojáři androidu. Poslední upgrade je napřesdržku. Co fungovalo lusknutím prstu je teď hrozná dřina. Jakž takž jsem dokázal vše nastavit, aby to nějak fungovalo, kromě jediné věci:

Po nalezení keše v terénu si uložím koncept do field notes a externí přídavná aplikace FieldNotes mi je eviduje. Dosud jsem dělal to, ž přijedu domů, otevřu FieldNotes, vybrat vše, šipka, Offline úložiště a apka napsala "Fieldnotes.txt byl vytvořen".  Když to udělám teď, "Nastala chyba při zápisu do souboru!". Co mám udělat, aby se mi txt zase exportoval? 

Locus jsem byl nucen přesunout na SD kartu, FieldNotes apka zůstává v interní paměti. 

Díky moc. 

PS: nejsu ajťák, tak prosím srozumitelně. 


  • 0
Livet är en fråga om kvalitet, inte lengt.

#6 Archi1

Archi1

    Archi1

  • Members
  • PipPipPip
  • 867 příspěvků(y)

Publikováno 15 prosinec 2021 - 22:26

Dle tohoto postupu jde povolit ukladani ofline souboru FieldNotes do mobilu. ten postup by ti mel fungovat taky,

neznám prostředí tvého mobilu, případně launcheru, ale zkusím vás donavigovat.

 

V "Nastavení -> Aplikace" vyhledejte Locus Addon FieldNotes. Rozklikněte položku.
Rozklikněte menu "Oprávnění". Zde jsou 2 možnosti. Zamítnuto a povoleno. V jednom z nich je možnost "Úložiště".
Klikněte na něj a zvolte "Povolit správu všech souborů" nebo podobně. Beru to ze Samsungu 10 s Android 10.

 neznám prostředí Honoru, případně vašeho launcheru, ale zkusím vás donavigovat.


  • 1
Archi1 +/- 49°23.727;15°35.447 Ježek bodne

#7 hauskaa

hauskaa

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 713 příspěvků(y)

Publikováno 15 prosinec 2021 - 22:58

 

Dle tohoto postupu jde povolit ukladani ofline souboru FieldNotes do mobilu. ten postup by ti mel fungovat taky,

neznám prostředí tvého mobilu, případně launcheru, ale zkusím vás donavigovat.

 

V "Nastavení -> Aplikace" vyhledejte Locus Addon FieldNotes. Rozklikněte položku.
Rozklikněte menu "Oprávnění". Zde jsou 2 možnosti. Zamítnuto a povoleno. V jednom z nich je možnost "Úložiště".
Klikněte na něj a zvolte "Povolit správu všech souborů" nebo podobně. Beru to ze Samsungu 10 s Android 10.

 neznám prostředí Honoru, případně vašeho launcheru, ale zkusím vás donavigovat.

 

Mám Xiaomi POCO, lehounce jinak se to jmenuje, ale dohledal jsem to. Měl jsem to zakázané, povolil jsem, nepomohlo. Zkusil jsem tedy i obvyklý restart telefonu a nezabralo. :-) Díky, že se tím zabýváš. 


  • 0
Livet är en fråga om kvalitet, inte lengt.

#8 Tryvet Texas Ranger

Tryvet Texas Ranger

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 103 příspěvků(y)

Publikováno 16 prosinec 2021 - 13:54

Tak toto mi napsali z podpory: 

Díky, takže to máte nějakou vlastní vektorovou mapu, podle ikony to není naše LoMapa. LoMapu celé ČR si stáhněte z Locus Obchodu, můžete ji opakovaně stahovat zdarma.

Sice nevím, jak se tam ta vektorová mapa dostala a co to je, ale alespoň vím, kde je chyba.


  • -1

#9 moravan

moravan

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 400 příspěvků(y)

Publikováno 17 květen 2022 - 19:26

V LM4 mám na mapě zobrazenou mřížku zem. šířka/délka. Nevím jak se mi tam dostala, ani jak se jí zbavit. V nastavení jsem nic nenašel.

Poradí někdo?


  • 0

#10 Archi1

Archi1

    Archi1

  • Members
  • PipPipPip
  • 867 příspěvků(y)

Publikováno 17 květen 2022 - 20:33

V LM4 mám na mapě zobrazenou mřížku zem. šířka/délka. Nevím jak se mi tam dostala, ani jak se jí zbavit. V nastavení jsem nic nenašel.

Poradí někdo?

Zobrazení mřížky zrušíš na hlavní obrazovce Locusu - ikona Rychle nastavení - dole Sořadnicová mřížka.

Přiložené miniatury

  • Screenshot_20220517-212207_Locus Map.png
  • Screenshot_20220517-212218_Locus Map.png

  • 0
Archi1 +/- 49°23.727;15°35.447 Ježek bodne

#11 moravan

moravan

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 400 příspěvků(y)

Publikováno 17 květen 2022 - 21:18

Díky moc! A já to pořád hledal v nějakých nastaveních...

 

Ještě jeden dotaz, když jsi mi tak krásně odpověděl ;)

V LM3 jsem byl zvyklý, že po otevření keše jsem listoval mezi informacemi - základní info, listing, waypointy atd. posouváním doleva / doprava

V LM4 vyjede zespodu info, odkud se dostanu na listing a musím zpět. Nebo na logy a zase musím zpět.

Je možnost se přepnout na starý způsob přepínání mezi informacemi o keši anebo už to nejde?


  • 0

#12 Dzafa_CZ

Dzafa_CZ

    Dzafa_CZ

  • Members
  • PipPipPip
  • 56 příspěvků(y)

Publikováno 14 září 2022 - 14:43

Zdravím, dlouho jsem se tu neobjevil, avšak přesto zkusím tento dotaz přece jenom sem dát. V posledním týdnu ní Locus 3 Classic (i Locus map pro) před aktualizací začal činit potíže s kováním travel bugů při logování kešky. Napíše chybu "error ... log of ..." A musím pak log otevřít na webu, dát editovat a cestovatele prokliknout "visited". Poté log potvrdit. Ale je to zbytečně složité. Nevíte někdo, kde je problém, či kde dělám chybu?
  • 0

#13 jidis

jidis

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 346 příspěvků(y)

Publikováno 17 září 2022 - 7:56

Bych řekl, že logování zajišťuje nějaký ten addon FieldNotes a ne Locus Map. 

https://play.google....ddon.fieldnotes


Tento příspěvek byl upraven od jidis: 17 září 2022 - 7:57

  • 0

#14 nalano

nalano

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 637 příspěvků(y)

Publikováno 17 září 2022 - 12:33

Mám Locus původní 3 placenou verzi. Tam je logovaní přímo v aplikaci a to mi funguje.
  • 0

#15 Archi1

Archi1

    Archi1

  • Members
  • PipPipPip
  • 867 příspěvků(y)

Publikováno 17 září 2022 - 13:42

Může se logovat přímo z Locusu nebo offline.


  • 0
Archi1 +/- 49°23.727;15°35.447 Ježek bodne

#16 raddino

raddino

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 243 příspěvků(y)

Publikováno 25 září 2022 - 22:21

A co ti v logování zlobí? Já mám nastaven Locus 4 takto: Nastavení >Geocaching > Vždy zalogovat offline ZAPNUTO

 

potom postupuji takto: klik na keš > zalogovat > potvrdit > (keš se označí smajlíkem) > MENU > geocaching nástroje (pokud nevidíš, tak MENU >všechny funkce > Geocaching >geocaching nástroje) > Správce logů > automaticky mám označené nalezené keše, které jsem ještě neodeslal > klik na červené tlačítko/kolečko > Nahrát koncept. Logy se mi nahrají na web, kde v klidu zaloguji a dopíšu potřebné texty. 

 

Jestli chceš nějak poradit, zkus popsat kde ti něco nefunguje a ideálně přidej screenshot.


  • 0

#17 Dzafa_CZ

Dzafa_CZ

    Dzafa_CZ

  • Members
  • PipPipPip
  • 56 příspěvků(y)

Publikováno 26 září 2022 - 7:13

V Geocaching nástrojích jsem našel jeden chybový log pro trakckables, který mi to celé blokoval, nějakým zázrakem se povedlo ten log vyrušit (geocaching nástroje -> správce logů   a tam visel jeden log trackables, který nebyl odeslaný na web. KDyž jsem ho zkusill odeslat, vyskočila ona chybová hláška, zvolil jsem "zahodit log" a už to funguje). NEvím jak k tomu došlo, že mi zasekl systém logování, ale teď vím kam se podívat. 

 

A co ti v logování zlobí? Já mám nastaven Locus 4 takto: Nastavení >Geocaching > Vždy zalogovat offline ZAPNUTO

 

potom postupuji takto: klik na keš > zalogovat > potvrdit > (keš se označí smajlíkem) > MENU > geocaching nástroje (pokud nevidíš, tak MENU >všechny funkce > Geocaching >geocaching nástroje) > Správce logů > automaticky mám označené nalezené keše, které jsem ještě neodeslal > klik na červené tlačítko/kolečko > Nahrát koncept. Logy se mi nahrají na web, kde v klidu zaloguji a dopíšu potřebné texty. 

 

Jestli chceš nějak poradit, zkus popsat kde ti něco nefunguje a ideálně přidej screenshot.


  • 0

#18 jidis

jidis

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 346 příspěvků(y)

Publikováno 26 září 2022 - 20:45

Nejspíš jsi chtěl logovat ke keši, kde revírník uzamkl možnost logování, pak to neloguje ani další v pořadí a visí to. 


Tento příspěvek byl upraven od jidis: 26 září 2022 - 20:45

  • 0

#19 Dzafa_CZ

Dzafa_CZ

    Dzafa_CZ

  • Members
  • PipPipPip
  • 56 příspěvků(y)

Publikováno 27 září 2022 - 5:13

Nejspíš jsi chtěl logovat ke keši, kde revírník uzamkl možnost logování, pak to neloguje ani další v pořadí a visí to. 

 

Nejsem si vědom, že bych logoval nějakou takovou kešku (stará nefunční webkamera, fyzicky neexistující archivní keše, zamknuté ... ) za poslední měsíc.  


  • 0

#20 Dzafa_CZ

Dzafa_CZ

    Dzafa_CZ

  • Members
  • PipPipPip
  • 56 příspěvků(y)

Publikováno 27 září 2022 - 5:23

Mám Locus původní 3 placenou verzi. Tam je logovaní přímo v aplikaci a to mi funguje.

 

Mi už to opět funguje. Po odstranění blokujícího napůl odelaného logu se to rozzchodilo. Nejspíše nějaký pád aplikace nedokončil proces a log v mezifázi odeslání celé trackables v logování přes API bránil. Taková blbost ale jak těžko se hledala příčina. Taky stahuju keš v telefonu a stejně tak je v telefonu i loguji. Netřeba k tomu počítač. 


Tento příspěvek byl upraven od Dzafa_CZ: 27 září 2022 - 5:24

  • 0




0 uživatel(ů) prochází toto téma

0 uživatelů, 0 návštěvníků 0 anonymních uživatelů

Reklama