Přejít na obsah


Fotka
- - - - -

Prosím pomooooc


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
25 odpovědí na toto téma

#1 Zizalinda

Zizalinda

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 6 příspěvků(y)

Publikováno 18 březen 2023 - 18:55

Prosím o pomoc,zaregistrovala jsem se kdysi a teď bych ráda konečně začala hledat kešky,ale nevím,jak se dostat třeba k nejbližší, nemůžu najít postup,kudy kam....kde to najít na jaké mapě? Jsem úplný začátečník a asi i trdlo, prosím o pomoc.... děkuji.
  • 0

#2 vitacar

vitacar

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 32 příspěvků(y)

Publikováno 19 březen 2023 - 5:57

Ahoj,
zkus napsat jakou máš představu o způsobu, jakým chceš hledat. Jestli vlastníš třeba nějakou turistickou navigaci(aparát), nebo budeš chtít hledat pomocí chytrého telefonu, či snad Ti bude stačit vyrazit do terénu jen vytištěným plánkem..?
  • 0

#3 Zizalinda

Zizalinda

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 6 příspěvků(y)

Publikováno 19 březen 2023 - 7:36

Budu hledat pomocí chytrého telefonu,ale nemůžu v geocaching.cz nikde najít mapu s keskama.Dekuji za další odpověď.
  • 0

#4 phrkt

phrkt

    věčný rejpálek

  • Members
  • PipPipPip
  • 2 736 příspěvků(y)

Publikováno 19 březen 2023 - 8:01

Mapa je na geocaching.com.


  • 0

#5 Zizalinda

Zizalinda

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 6 příspěvků(y)

Publikováno 19 březen 2023 - 9:09

Budu hledat pomocí chytrého telefonu,ale nemůžu v geocaching.cz nikde najít mapu s keskama.Dekuji za další odpověď.
  • 0

#6 Balin50

Balin50

    Balin50

  • Members
  • PipPipPip
  • 578 příspěvků(y)

Publikováno 19 březen 2023 - 11:20

Nainštaluj si do mobilu gc apku. Pre android cgeo
V appke sa prihlás na GC a na mape v cgeo uvidíš kešky, v listing nájdeš popis aj hint. Z aplikácie môžeš aj odoslať log.
Text logu si môžeš dopredu nastaviť v nastavení aplikácie.
  • -2
Balin50

HW: Sansung S22 + ADrake+, Garmin Monterra

#7 pavlisp

pavlisp

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip