Přejít na obsah


Fotka

eTrex Legend geocaoching


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
7 odpovědí na toto téma

#1 petrss1

petrss1

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 10 příspěvků(y)

Publikováno 26 červen 2007 - 18:56

Stal jsem se šťastným vlastníkem navigačního přístroje eTrex Legend[*-)]. Jsem úplný začátečník, ale

údajně se dá využívat i v geocachingu a tak jsem si ze serveru www.geocaching.com stáhl "keš" přímo do přístroje(pomocí programu staženého ze stránek garmin.com).

Bohužel si nevím rady, jak tu staženou "keš" v přístroji najít, resp. jak ji najít a jak ji uvést do provozu, nebo-li využít při hledání stažené keše.

Moc prosím, poradíte mi někdo???[*-)] Předem FFŠEM děkuji a posílám ženám [W] a mužům [B]

  • 0

#2 Sutech

Sutech

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 197 příspěvků(y)

Publikováno 26 červen 2007 - 23:41

Tak pokud to ještě potřebuješ - vlevo na přístroji máš tlačítko s obrázkem lupy, to zmáčkni a na obrazovce se ti objeví tabulka. V té na 1. místě uvidíš položku Body. Potvrď joystickem, objeví se další tabulka s Nejbližší a Podle názvu. Vyber, co chceš a zobrazí se ti nahrané body. Joystickem vyber ten, co chceš,  potvrď a v další obrazovce (editace bodu) najeď na položku navigace. Opět potvrď joystickem a pak už tě šipka zavede ke keši (nebo můžeš přepnout na mapu, kde to uvidíš lépe, to se dělá pomocí tlačítka vpravo zcela nahoře, budeš ho mačkat tak dlouho, než se ti zobrazí mapa s šipkou zobrazující tvou pozici a s čarou která vede přímo ke keši)

  • 0

#3 jarry-2395

jarry-2395

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 220 příspěvků(y)

Publikováno 27 červen 2007 - 0:11

petrss1:

Stal jsem se šťastným vlastníkem navigačního přístroje eTrex Legend[*-)]. Jsem úplný začátečník, ale
údajně se dá využívat i v geocachingu a tak jsem si ze serveru www.geocaching.com stáhl "keš" přímo do přístroje(pomocí programu staženého ze stránek garmin.com).