Přejít na obsah


Fotka

Takhle reaguje owner na "Need maintenance"


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
72 odpovědí na toto téma

#41 Fénix-4018

Fénix-4018

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 558 příspěvků(y)

Publikováno 09 leden 2008 - 10:14

HaLuMa: potlesk B)
  • 0

#42 Pitrus

Pitrus

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 301 příspěvků(y)

Publikováno 09 leden 2008 - 12:02

Nechtěl jsem se do toho plést, ale taky si myslím, že je lepší ownera upozornit, že mu dochází místo v listingu nebo v notýsku aby si to mohl třeba zazálohovat a dát tam zase svůj listing s hlavičkou než tam strčit jakýsi obecný listing formátu A4... možná to je dobrý jako nouzovka, když už se opravdu nemám kam zapsat. Na tom upozornění snad není nic špatnýho. Jestli jsem tím ale hulvát, tak se omlouvám.
  • 0

#43 spuzva

spuzva

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 623 příspěvků(y)

Publikováno 09 leden 2008 - 12:14

Já se do toho chci plést - myslím si, že Jarryho reakce svědčí o tom, že je svérázný kačer, jak někdo píše, anebo má problém... Nemyslí si, že byl nalitej, když to psal a jeho reakce mi připomíná reakce číšníků v mnoha pražských restauracích, když si chci něco objednat... To za prvé.. Za druhé nemyslím si, že někdo, kdo s sebou nenosí náhradní logbooky a pravidla - je méněcennej.. GC je příjemný doplněk turistiky, občasná zábava, ale věnuju se tomu jak chci, kdy chci a třeba někdy nemám ani gps.. A to si o sobě nemyslím, že jsem méněcenný kačer. To za druhé.... a za třetí a poslední - je to o komunikaci a absolutně nerozumím tomu, proč se owner tak vyprudil, ani proč to sem Pedro pověsil... Komunikace i mezi námi je odrazem toho, jak to funguje v celé společnosti, a to je - prosím pěkně - politováníhodné.. Hezký den všem!
  • 0

#44 AgentJ

AgentJ

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 284 příspěvků(y)

Publikováno 09 leden 2008 - 14:01

zamknout, zakopat, zapomenout;)
  • 0

#45 ebik

ebik

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 338 příspěvků(y)

Publikováno 11 leden 2008 - 16:09

spuzva napsal/a:
... je to o komunikaci a absolutně nerozumím tomu, proč se owner tak vyprudil, ani proč to sem Pedro pověsil...


No mě osobně by malinko vadil needs maintenance log po found logu, ve kterém je napsáno needs maintenance. Navíc některé autory prudí needs maintenance jako takový, protože pak musí napsad maintained log aby zmizel ten flag, což považují za zbytečné pokud nejde třeba o prasklou krabičku. Ostatně mi přijde uhozené, že jako obyčejný kačer nemůžu zalogovat maintained log, pokud bych náhodou keš uvedl do plně funkčního stavu.
Ale to jsou drobnosti, kterými by jsme si rozhodně radost z kečingu kazit neměli.
  • 0

#46 abakus

abakus

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 159 příspěvků(y)

Publikováno 11 leden 2008 - 16:24

Maintained log napsat nemusíš, stačí změnit v atributech kešky "need maintanance"
  • 0

#47 ebik

ebik

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 338 příspěvků(y)

Publikováno 13 leden 2008 - 17:19

abakus napsal/a:
Maintained log napsat nemusíš, stačí změnit v atributech kešky "need maintanance"

Ale i tak musím být owner. A to je to co mi vadí.
  • 0

#48 polerok

polerok

    Polerok

  • Members
  • PipPipPip
  • 2 002 příspěvků(y)

Publikováno 13 leden 2008 - 17:31

NJN, zase to musíš brát tak, že by Ti nějáký blbeček tu nutnost opravy zrušil a přitom by s tím nic neudělal. Takhle jako autor si o tom, zda-li je to opravené ručíš sám :P
  • 0

To, ze pisu bez diakritiky je zpusobeno anglickou klavesnici...

-----------------------------------------------------------------------

Podpis? A jak se mám jako podepsat, když tu nemám pero....


#49 jendazmelnika

jendazmelnika

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 50 příspěvků(y)

Publikováno 21 leden 2008 - 2:54

A to jsem si jestě nedávno myslel, jací jsou kačeři hodní, hraví, trpěliví...a pak přijde nějakej jarry a zkazí mi ideály. Doteď jsem si myslel, že čím víc nálezů kačer má, tím je to "lepší člověk" - ve smyslu hravý, pohodový a tak. Nu což, vždycky se najde nějaký ten (píííp). Heh, jen by mě zajímalo, co takovej jarry asi dělá, když nemůže najít cache :-D Když někdy najdu jeho cache (a hlavně když si vzpomenu co je to zač), tak mu napíšu nějakou konstruktivní kritiku :-P Píchat do vosího hízda je psina :-P
  • 0

#50 porucik

porucik

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 15 příspěvků(y)

Publikováno 14 únor 2008 - 15:00

Souhlasím s HaLuMa a mtauf - zakladatel by měl nést plnou zodpovědnost za svou kešku. Co se týče zakládání keší na velkou vzdálenost myslím si, že je to zbytečné. Radši pěkné místo postoupím lokálnímu kačerovi, který bude kešku pečlivě provozovat. Je to lepší než jezdit 5x do roka na kontrolu 150km, nebo se zlobit na nálezce, že se mi o keš nepostaral.
  • 0

#51 Mion

Mion

    Mion

  • Members
  • PipPipPip
  • 945 příspěvků(y)

Publikováno 14 únor 2008 - 15:07

Zrovna minulý týden jsem se odvážil napsat jednomu ownerovi o špatném stavu schránky jeho cache, a slízl jsem za to přes profil v opovržlivé odpovědi akorát pár nadávek... :(

jendazmelnika napsal/a:
A to jsem si jestě nedávno myslel, jací jsou kačeři hodní, hraví, trpěliví...


  • 0

#52 pavels

pavels

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 282 příspěvků(y)

Publikováno 10 září 2008 - 13:21

A jak často používáte "needs maintenance"? Já jsem to v poslední době dával zhruba na každou desátou keš (buď rozbitá krabka nebo plný logbook). Nejsem moc náročný? B)
  • 0

#53 mirotiro

mirotiro

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 094 příspěvků(y)

Publikováno 10 září 2008 - 13:38

pavels napsal/a:
A jak často používáte "needs maintenance"? Já jsem to v poslední době dával zhruba na každou desátou keš (buď rozbitá krabka nebo plný logbook). Nejsem moc náročný? B)

Když je nutno, tak to píšu... jinak sám jako majitel keše bych na to naopak reagoval v dobrém... kontrolu svých provádím, pokud se nic neděje) asi 1x za měsíc, krom jedné, kterou mám trošku z ruky. Tam mám, za úplatek ve formě škrábání na zádech, zajištěnu inspekční návštěvu od jiné kačerky B)
  • 0

#54 Sagapo

Sagapo

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 92 příspěvků(y)

Publikováno 10 září 2008 - 13:39

pavels napsal/a:
A jak často používáte "needs maintenance"? Já jsem to v poslední době dával zhruba na každou desátou keš (buď rozbitá krabka nebo plný logbook). Nejsem moc náročný? B)


Ohledně plného logbooku stačí upozornit, když logbook dochází normálně do found logu. Pak když přijde zápisek o plném logbooku ve found logu a hnedka od toho samého člověka Need maintance o plném logbooku, tak už je to trochu moc.
  • 0

#55 kolombo

kolombo

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 5 674 příspěvků(y)

Publikováno 10 září 2008 - 13:55

Sagapo napsal/a:

pavels napsal/a:
A jak často používáte "needs maintenance"? Já jsem to v poslední době dával zhruba na každou desátou keš (buď rozbitá krabka nebo plný logbook). Nejsem moc náročný? B)


Ohledně plného logbooku stačí upozornit, když logbook dochází normálně do found logu. Pak když přijde zápisek o plném logbooku ve found logu a hnedka od toho samého člověka Need maintance o plném logbooku, tak už je to trochu moc.


Vzhledem k tomu, kolik Vás tam teď courá, tak by to chtělo povinně nosit v kapse náhradní listy A4 logbooku.

Nemá každý tloik času, aby mohl obíhat keše jednou měsíčně a furt jen kontrolovat ....
  • 0

Miroslav Kolombo, k.t.

Garmin Oregon 600

N50 45.701 E015 05.508

ICQ: 343-044-770

kolombo@kolombo.cz


#56 pavels

pavels

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 282 příspěvků(y)

Publikováno 10 září 2008 - 13:58

Sagapo napsal/a:
Ohledně plného logbooku stačí upozornit, když logbook dochází normálně do found logu. Pak když přijde zápisek o plném logbooku ve found logu a hnedka od toho samého člověka Need maintance o plném logbooku, tak už je to trochu moc.

Tak dvakrát totéž samozřejmě nepíšu, ale dva logy dávám: do Found It poděkování za zážitek, a případně do Needs Maint upozornění na závady. Mohl bych psát třeba ten plný logbook do FI, ale předpokládám, že ne každý owner si FI čte, zvlášť když je jich moc a nejsou bůhvíjak záživné. Nebo jo?
  • 0

#57 pavels

pavels

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 282 příspěvků(y)

Publikováno 10 září 2008 - 14:01

kolombo napsal/a:
Vzhledem k tomu, kolik Vás tam teď courá, tak by to chtělo povinně nosit v kapse náhradní listy A4 logbooku.

Nemá každý tolik času, aby mohl obíhat keše jednou měsíčně a furt jen kontrolovat ....


A když se do mikra nový list nevejde, tak ten starý zahodit? B)

Dělejme místo městských mikro raději keše v přírodě, kam se nedá jezdit autem, a nebude se nás tam tolik courat B)B)
  • 0

#58 sberac

sberac

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 141 příspěvků(y)

Publikováno 10 září 2008 - 14:01

pavels napsal: ... ne každý owner si FI čte, zvlášť když je jich moc a nejsou bůhvíjak záživné. Nebo jo? ... to pavels: jo - i když je jich někdy moc :) :) :)
  • 0

#59 PLAJ family

PLAJ family

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 104 příspěvků(y)

Publikováno 10 září 2008 - 14:28

pavels napsal/a:
, ale předpokládám, že ne každý owner si FI čte, zvlášť když je jich moc a nejsou bůhvíjak záživné. Nebo jo?


Já je teda čtu, už kvůli tomu abych zjistil, jestli je vše OK.
  • 0

#60 pavels

pavels

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 282 příspěvků(y)

Publikováno 10 září 2008 - 14:40

PLAJ family napsal/a:

pavels napsal/a:
, ale předpokládám, že ne každý owner si FI čte, zvlášť když je jich moc a nejsou bůhvíjak záživné. Nebo jo?


Já je teda čtu, už kvůli tomu abych zjistil, jestli je vše OK.


No já jsem svojí začátečnickou logikou předpokládal, že pokud něco nebude OK, tak by se to mělo psát spíš do NM, než do FI.

Takže hrubé závady (keš shořela) patří do NM a banality (plný logbook) do FI? A kde je tedy hranice mezi závadou a banalitou?

Sory že se furt tak blbě ptám, ale chtěl bych dělat věci správně B)
  • 0




0 uživatel(ů) prochází toto téma

0 uživatelů, 0 návštěvníků 0 anonymních uživatelů

Reklama