Přejít na obsah


Fotka

Vlastní ikonka TB


  • Zamčené téma Toto téma je zamknuto
25 odpovědí na toto téma

#1 Flipper77

Flipper77

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 75 příspěvků(y)
  • LocationJižní Morava a Záhorie

Publikováno 30 leden 2008 - 20:10

Nikde jsem nenašel ,tak se zeptám...Jde a pokud ano,tak jakým způsobem,získat k vlastnímu TB ikonku?Něco jako mají Jeep4x4 apod.Děkuji za odpovědi,jsem začátečník,tak se ptám...
  • 0
To musí bavit!

#2 Eyesight

Eyesight

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 39 příspěvků(y)

Publikováno 30 leden 2008 - 23:32

Myslím, že je to svázané spíš s GC, než s TB... Pokud si necháš vyrobit trackovatelný GC od výrobce spolupracujícího s GC.com, měli by Ti nabídnout ikonku v rámci ceny celé zakázky. O personifikovaných ikonkách TB jsem ještě neslyšel.
  • 0

#3 Eyesight

Eyesight

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 39 příspěvků(y)

Publikováno 30 leden 2008 - 23:34

Flipper77 napsal/a:
,jsem začátečník,tak se ptám...


Teď si mě dostal :) Od kdy se chceš pokládat za "slabě pokročilého"? Po první tisícovce? ;)
  • 0

#4 Flipper77

Flipper77

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 75 příspěvků(y)
  • LocationJižní Morava a Záhorie

Publikováno 31 leden 2008 - 8:37

Eyesight napsal/a:

Flipper77 napsal/a:
,jsem začátečník,tak se ptám...


Teď si mě dostal :) Od kdy se chceš pokládat za "slabě pokročilého"? Po první tisícovce? ;)

Nepovažuji se za profíka,když "lovím"pouze rok a nálezů mám málo...Jen mě zajímá,jak ke svému již do oběhu danému TB,přidám jeho originální ikonku,ať tam není ta placka...
  • 0
To musí bavit!

#5 takerudavis

takerudavis

    TakeruDavis

  • Members
  • PipPipPip
  • 77 příspěvků(y)

Publikováno 31 leden 2008 - 9:39