(Pokud to neodporuje nejakym pravidlum GC.com) slo by udelat par screenshotu, jak vypada stranka na GC.com z pohledu reviewera? Jak jake menu a moznosti tu jsou ke schvalovani a praci s cache?
.. docela by me to zajimalo. Pripadne jestli je tam nejaka vychytavka na kontrolu kolizi s unknown a multicache. Diky
Reviewer GUI
Vytvořeno od
xsoft
, úno 25 2008 16:23
6 odpovědí na toto téma
#1
Publikováno 25 únor 2008 - 16:23
#2
Publikováno 25 únor 2008 - 16:47
#3
Publikováno 25 únor 2008 - 16:47
Taky by mne zajímalo, jaký toolsy má reviewer pro svoji práci
#4
Publikováno 25 únor 2008 - 21:48
Bohužel vás zklamu, pozadí reviewerské práce není veřejné, jak píše haggaeus...
Jo a ten thread Groundspeak fóra, co haggaeus uvádí, to jen potvrzuje, aneb jak se revieweři baví, když někdo na fórech chce podobné info jako vy zde - doporučuji tento zábavný thread projít
Jo a ten thread Groundspeak fóra, co haggaeus uvádí, to jen potvrzuje, aneb jak se revieweři baví, když někdo na fórech chce podobné info jako vy zde - doporučuji tento zábavný thread projít
#5
Publikováno 26 únor 2008 - 9:58
Jasny, takze takove "my nesmime ani naznacovat".
A jde naznacit nejake .. obecne .. veci? Treba ve stylu, ze na to je nastroj jako xxx co dela yyy. Bez screenshotu a tak. No nejak se preci musi hlidat kolize cache ne?
#6
Publikováno 26 únor 2008 - 19:57
Hlídání kolizí je automatizované a pokud kačeři použijí správné waypointy (stage of multi a final stage pro fyz.schránky, ostatní pro nefyzické stage), tak i bezproblémové bez "ručního" vstupu (jinak nutné editace waypointů, často překlopení W na E či jiné chyby atd.). Dále ale opravdu slyšet nechtěj. Prostě když kačeři mají vše správně zadáno ve waypointech správných typů, je kontrola kolizí pohodová a spolehlivá.
#7
Publikováno 27 únor 2008 - 10:27
Staci diky. Nejak jsem si predtim neuvedomoval, ze muzou byt waypointy finalky neverejne pro ctenare ale viditelne pro rev.
0 uživatel(ů) prochází toto téma
0 uživatelů, 0 návštěvníků 0 anonymních uživatelů