Přejít na obsah


Fotka

Reviewer GUI


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
6 odpovědí na toto téma

#1 xsoft

xsoft

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 28 příspěvků(y)

Publikováno 25 únor 2008 - 16:23

(Pokud to neodporuje nejakym pravidlum GC.com) slo by udelat par screenshotu, jak vypada stranka na GC.com z pohledu reviewera? Jak jake menu a moznosti tu jsou ke schvalovani a praci s cache? .. docela by me to zajimalo. Pripadne jestli je tam nejaka vychytavka na kontrolu kolizi s unknown a multicache. Diky
  • 0

#2 haggaeus

haggaeus

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 752 příspěvků(y)

Publikováno 25 únor 2008 - 16:47

Co pamatuju, tak to jsou neverejne informace.
Neco nicmene prosaklo ven v tomhle threadu :)
  • 0

#3 sobikovi

sobikovi

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 7 957 příspěvků(y)

Publikováno 25 únor 2008 - 16:47

Taky by mne zajímalo, jaký toolsy má reviewer pro svoji práci ;)
  • 0

#4 TrainTour Reviewer

TrainTour Reviewer

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 365 příspěvků(y)

Publikováno 25 únor 2008 - 21:48

Bohužel vás zklamu, pozadí reviewerské práce není veřejné, jak píše haggaeus...

Jo a ten thread Groundspeak fóra, co haggaeus uvádí, to jen potvrzuje, aneb jak se revieweři baví, když někdo na fórech chce podobné info jako vy zde - doporučuji tento zábavný thread projít :D
  • 0

#5 xsoft

xsoft

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 28 příspěvků(y)

Publikováno 26 únor 2008 - 9:58

Jasny, takze takove "my nesmime ani naznacovat". A jde naznacit nejake .. obecne .. veci? Treba ve stylu, ze na to je nastroj jako xxx co dela yyy. Bez screenshotu a tak. No nejak se preci musi hlidat kolize cache ne? ;)
  • 0

#6 TrainTour Reviewer

TrainTour Reviewer

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 365 příspěvků(y)

Publikováno 26 únor 2008 - 19:57

Hlídání kolizí je automatizované a pokud kačeři použijí správné waypointy (stage of multi a final stage pro fyz.schránky, ostatní pro nefyzické stage), tak i bezproblémové bez "ručního" vstupu (jinak nutné editace waypointů, často překlopení W na E či jiné chyby atd.). Dále ale opravdu slyšet nechtěj. Prostě když kačeři mají vše správně zadáno ve waypointech správných typů, je kontrola kolizí pohodová a spolehlivá.
  • 0

#7 xsoft

xsoft

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 28 příspěvků(y)

Publikováno 27 únor 2008 - 10:27

Staci diky. Nejak jsem si predtim neuvedomoval, ze muzou byt waypointy finalky neverejne pro ctenare ale viditelne pro rev.
  • 0




0 uživatel(ů) prochází toto téma

0 uživatelů, 0 návštěvníků 0 anonymních uživatelů

Reklama