Přejít na obsah


Fotka

Jak lovit s Nokia E66, zkušenostii vaše?


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
29 odpovědí na toto téma

#1 hemerojd

hemerojd

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 45 příspěvků(y)

Publikováno 08 leden 2009 - 19:28

Chtěl bych se zeptat na vaše zkušenosti s telefonem Nokia E66, má integrovanou GPSku, údajně chip SirfStar III, ale nikde jsem moc nenašel nějaký posudek na tuto GPSku. Jsem začátečník, a tak nevím jestli jsou určité věci normální a jak je řešit, například, v aplikaci HandyGeocaching se mi směrovka točí víceméně dokola, to jsem přisuzoval statické navigaci, ale lze to nějak vypnout v tomto telefnu? ...No dotazů bych měl asi víc, ale začal bych tímto, děkuji za pomoc. Hemerojd
  • 0

#2 kaote

kaote

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 496 příspěvků(y)

Publikováno 08 leden 2009 - 19:44

smerovka v handy geocaching je divna - obcas ukazuje nesmysly, bez ohledu na data, ktera z gps dostava (napriklad pri rovne chuzi, stovky metru od kese lita ze strany na stranu treba v uhlu 180 stupnu - pritom z gps tecou stabilni data plus minus par metru). porad jse mneprisel na to, cim to je a kdy k tomu presne dochazi
  • 0
A jug of wine, a leg of lamb and thou! Beside me, whistling in the darkness.

#3 Paw&lucima

Paw&lucima

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 185 příspěvků(y)

Publikováno 08 leden 2009 - 20:22