Přejít na obsah


Fotka

začínám s geocachingem


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
7 odpovědí na toto téma

#1 Anonymous

Anonymous

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 30 563 příspěvků(y)

Publikováno 31 říjen 2005 - 21:21

Tak jsem dnes vyrazil najít moji první cache, po 2h patrani mě přešla chut a odebral jsem se domu. Ani za nic jsem nebyl schopen zaměřit dané souřadnice. Použival jsem GPS tuner a šipka vždy ukazovala kamsi do háje. Nakonec jsem jen tak chodil podle koordinát určujici aktualni polohu a opět neuspěšně. Chěl bych se tedy zeptat, jak blízko mě dokaže GPSka dovézt. Nachazel jsem se na kopci, v žadnem členitem okolním terenu, přijem družic 8-9. Chtěl bych se tedy zeptat, jaky postup preferujete při hledani cache,jak rychle se pohybujete, čekáte na miste aby se zpřesila poloha apod? Jsem v tomto směru nováček tak rád uvítám zkušenosti od starších harcovníků. Díky Petr
  • 0

#2 Anonymous

Anonymous

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 30 563 příspěvků(y)

Publikováno 31 říjen 2005 - 22:58

8-9 druzic je dost dobrej signal ktery te dovede priblizne s presnosti na 5 metru. Vyber si pro zacatek cache z mene hvezdickama obtiznosti. A az budes min jak tech 5 metru tak nezbyva nez hledat cmuchat. Nekdy je dobre poodejit na jinou stranu a priblizit se odjinud zda je pozice stale na svem miste. Pujde to nevzdavej se a hledej. Jo predpokladam ze souradnice jsi aspon 2x zkontroloval :-)
  • 0

#3 Anonymous

Anonymous

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 30 563 příspěvků(y)

Publikováno 01 listopad 2005 - 1:04

Chěl bych se tedy zeptat, jak blízko mě dokaže GPSka dovézt. Chtěl bych se tedy zeptat, jaky postup preferujete při hledani cache,jak rychle se pohybujete, čekáte na miste aby se zpřesila poloha apod?

Víš, přesný návod jak hledat kešku asi není. Každý z nás má svůj osvědčený způsob, který se může způsobu hledání některého z kolegů podobat, anebo stejně tak i lišit.