Přejít na obsah


Fotka

GG - opakovane nalezeni cache


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
8 odpovědí na toto téma

#1 olda_v

olda_v

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 70 příspěvků(y)

Publikováno 11 srpen 2010 - 9:08

AHoj, u nekterych cache doslo ke zmene umisteni a k moznosti ji znovu najit a logovat na gc.com. Ja toto resi GG a nasledne autostat? (Ja nestahuju pro zpracovani autostatem nalezy z gc.com, ale nastavuju je prubezne primo v GG. Spatne?)
  • 0

#2 weri

weri

    weri.cz

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 532 příspěvků(y)

Publikováno 11 srpen 2010 - 9:18

Nazdar, toto se zde již několikrát řešilo. Nejsem odborník na tuto problematiku, přijde mi zvrácené logovat jednu a tutéž keš nekolikrát, i když třeba došlo k posunutí. V GG jde nastavit pouze jeden nález u jedné keše, nelze jich mít několik (jiné programy na statistiky to umožňují a uvádějí nálezy ve smyslu "105 nálezů na 100 unikátních keších") Na GC.com lze zalogovat kolik nálezů chceš, pokud to to owner bude trpět. Takže se může stát, že ve statistice z GG budeš mít 100 nálezů a podle GC.com 105. Pokud chceš logovat nějakou keš víckrát a pak to mít i v GG, tak si musíš vytvořit další "virtulání keš" a u té nastavit nález (vytvoříš bod, dáš mu stejné hodnoty jako jsou u dané keše-souřadnice, typ, obtížnost,... a pak ručně nastavíš nález). Je to komplikované, raději se vykašli na několikanásobné logování;)
  • 0

Zážitky (nejen z geocachingu) nemusí být nutně dobré... hlavně když jsou intenzivní!


#3 HaLuMa

HaLuMa

    Autor Geogetu

  • Members
  • PipPipPip
  • 14 515 příspěvků(y)

Publikováno 11 srpen 2010 - 9:27