Přejít na obsah


Fotka

Začátečník-jak stáhnout keše s pomocí geoget


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
5 odpovědí na toto téma

#1 Los

Los

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 2 příspěvků(y)

Publikováno 12 červenec 2009 - 0:08

Jsem začátečník. Poradí mi někdo srozumitelně (česky bez odborných výrazů) jak pomocí geogetu stáhnout keše z určité oblasti. Při kliknutí na STÁHNOUT A IMPORTOVAT PQ mi program hlásí, že se nemůže spojit se servrem. Co dělám špatně, co dělat mám. Díky za trpělivost s PC analfabety ;) Los
  • 0

#2 zlicinaci

zlicinaci

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 875 příspěvků(y)

Publikováno 12 červenec 2009 - 6:57

Los napsal/a:
... Co dělám špatně, co dělat mám...

Započal bych četbou http://geoget.ararat.../doc:user:start. ;)
  • 0

#3 gozer.cz

gozer.cz

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 78 příspěvků(y)

Publikováno 12 červenec 2009 - 7:37

Buď musíš mít zaplacený Premium účet, nebo musíš stáhnout prográmek GeoJarry. Funguje bez problémů, akorát se mi to snaží stahovat strašná kvanta keší i když jsem zadal omezení ini. souboru pages a okruh maxDistance. Kde může být chyba?
  • 0

#4 sobikovi

sobikovi

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 7 957 příspěvků(y)

Publikováno 12 červenec 2009 - 8:04

Pokud jsi PM tak si nastav PQ a následně správně import v GG. Pokud nejsi PM, pak si dej vyhledat keše na gc.com, zaškrtni si všechny a dej uložit jako loc soubor. Ten pak naimportuješ do GG z daného adresáře. No a potom máš ještě možnost využít některý z programů na hraně legálnosti. Ale jak píší Zličínáci, nejprve bych ti doporučil pročíst si geowiki a vlákno Geogetu...
  • 0

#5 HaLuMa

HaLuMa

    Autor Geogetu

  • Members
  • PipPipPip
  • 14 515 příspěvků(y)

Publikováno 12 červenec 2009 - 19:57

gozer1 napsal/a: