Přejít na obsah


Fotka

Aplikace bez pripojeni na internet


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
43 odpovědí na toto téma

#1 Suntour

Suntour

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 67 příspěvků(y)

Publikováno 26 prosinec 2009 - 7:31

Ahoj, jsem začátečník v geocachingu. Chtěl bych zkusti odlovit kešky s Nokii 6303, plus modul LD 4W. Hledám vhodnou aplikaci do mobilu BEZ nutnosti se připojovat na internet. Můžete mi prosím poradit ? Děkuji Suntour
  • 0

#2 sobikovi

sobikovi

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 7 957 příspěvků(y)

Publikováno 26 prosinec 2009 - 8:23

Handy Geocaching Arcao Edition, Locify, TrekBuddy
  • 0

#3 akryx

akryx

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 994 příspěvků(y)

Publikováno 26 prosinec 2009 - 11:51

SmartGPX (Java), SmartComGPS (Symbian)
  • 0

Zanikle vesnice/obce
KML soubor pro zobrazeni v maps.google.com nebo Google Earth


http://


#4 miki6

miki6

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 771 příspěvků(y)

Publikováno 27 prosinec 2009 - 12:29

Witko&Wendy napsal/a:
Trekbuddy(java),Locify(java),Handygeocaching(java),GCcz2(simbian)


s tím GCcz2(simbian) jsi tu opět zaperlil... :D
  • 0

#5 dema

dema

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 128 příspěvků(y)

Publikováno 27 prosinec 2009 - 13:08

mne najviac na kesovanie vyhovuje vlkgps, kym budem kesovat s mobilom urcite budem pouzivat tento program..
  • 0

#6 polas_CZ

polas_CZ

    polas_CZ

  • Members
  • PipPipPip
  • 589 příspěvků(y)

Publikováno 27 prosinec 2009 - 17:09

6303 nemá symbian !,bez nutnosti připojování doporučuji Locify,dají se tam ručně namačkat souřadnice nebo vložit soubor .kml podporující Google Earth.. ;-)
  • 0
Cogito ergo sun ...

#7 Uza

Uza

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 146 příspěvků(y)

Publikováno 28 prosinec 2009 - 11:51

Geocaching Live. Java aplikace.
Lze nakonfigurovat tak, ze nevyzaduje online spojeni.