Jak vyřešit kolizi
#21
Publikováno 05 květen 2010 - 11:11
...a neberte se tak vážně!
CITECKA Team: Pet a Čita a psice Miki von Mikolas
#22
Publikováno 05 květen 2010 - 11:28
Citecka napsal/a:
Jen bych na cedulku ještě přidal kód keše.
A není to už pak moc snadný?
RACCOON TEAM
Věk je uveden kačerský, život před nálezem první keše neplatí…
#23
Publikováno 05 květen 2010 - 11:32
Zegga napsal/a:
MedoMys napsal/a:
Na místě předpokláídané kolizní finálky dáš tabulku s číslem (čísly), které se přičtou např. k souřadnicím této stage (nebo předchozí ...) a získáš skutečnou finálku. Pak lze tuto stage označit jako QtoA.
Druhá možnost je kontaktovat autora kolizní keše a poprosit ho o mírný posun. Pokud by to charakteru jeho keše nijak neuškodilo, mám za to, že s rozumným člověkem se dá vždy domluvit.
1) tabulka s čísly umístěná kvůli keši je fyzická stage, tedy se na ni vztahuje kolizní limit 161m
2) chtít aby někdo posunul keš která funguje několik let, protože já chci někde svojí a novou keš, mi přijde mimo
Myslím, že zdravý rozum u kolize říká, že by nemělo dojít k záměně krabiček. Takže bych opravdu rád viděl, jak někdo zamění finálku jedné keše za štítek s čísly od jiné keše.
Už jsem lovil několik keší, kde owner natlouk někam štítek nebo vytvořil v terénu něco podobného a vždycky to schvalováním prošlo.
Miroslav Kolombo, k.t.
Garmin Oregon 600
N50 45.701 E015 05.508
ICQ: 343-044-770
kolombo@kolombo.cz
#24
Publikováno 05 květen 2010 - 11:58
#25
Publikováno 05 květen 2010 - 12:23
#26
Publikováno 05 květen 2010 - 12:47
#27
Publikováno 05 květen 2010 - 12:54
#28
Publikováno 05 květen 2010 - 13:01
#29
Publikováno 05 květen 2010 - 13:02
Ženská, ty jsi se asi úplně zbláznila ?Zegga napsal/a:
Geocaching má pár pravidel něco jako přikázání. Jasných a čitelných. A pak bambilión dodatků, aliasů, judikatur, precedensů a vyjímek. A když náhodou, se někomu chce udělat keš tak, že se nevejde do oněch pravidel, vymyslí si další. Protože přeci já chci, já mám práva, zdravý rozum by a další argumenty. :-/
Vše je podle pravidel, podle běžné praxe hráčů i podle reviewerů, nikdo nic neobchází, neporušuje. Tak to prostě funguje, odjakživa, a to, že jsi to ještě nepochopila ty, je jen tvůj problém. Tak tě prosím, buď tak hodná a nevymýšlej si nějaké nové nesmysly podle své hlavy.
Sobíkovi doporučuji si přečíst diskuzi celou, aby byli trochu v obraze a nereagoval pouze na poslední nesmyslný příspěvek
A autorovi vlákna diskuzi zamčít - otázka mu byla zodpovězena, zařídí se podle toho, a další bláboly tu fakt nemají smysl. A - určitě to dotáhni do konce a nenechal se otrávit.
#30
Publikováno 05 květen 2010 - 13:04
#31
Publikováno 05 květen 2010 - 13:08
No vidíš, to děláme asi všichni... s tím se tady neoháněj. Chěl jsi rady, dostal jsi je... Ona v té hře by měla být asi i pokora. Já mám připravené 2 keše na Starém městě již 2 roky, k jedné vyrobenou hodně speciální schránku a čekám... až jedna z keší které jsou v kolizi umře a uvolní se místo. Jinou moji keš jsem asi 8x predělával, posouval a na konec je zcela jinde než měla být a není to nijak na úkor tématu atd.packy_gis napsal/a:
Já se taky na fórum obrátil s žádostí, aby poradili, jak problém vyřešit. Tu cache dělám pro VÁS - pro cachery, abych vám ukázal zajímavá místa regionu. Stojí mě to čas, peníze a ještě další čas, který bych mohl věnovat rodině - ale já chci aby se cache líbila a CHCI ji prostě mít tak jak je. To že tam vznikla kolize je asi chyba těch, kteří tam před 150 lety postavili most a před 300 lety mlýn, že jsou ty stavby tak blízko u sebe. Pokud mají být cache zajímavé - a jeden udělá tematickou kešku po zaniklé trati a druhý po zaniklých obcích, tak to prostě tak vyšlo. Řešení s cedulkou s indicemi je dle předchozím diskuzí průchodné a řešit, jestli je to opravdu SofM nebo QtoA jsou žabomyší války. Jde jen o to, aby v systému atributy byly nastaveny tak, aby to bylo průchodné - kdybych to udělal tak, že finálku na GC.com umístím fiktivně někam daleko (souřadnice vidím jen já a reviewer) a v reálu bude tam kde je (souřadnice v jednotivých stage), tak by nikdo neřekl ani popel a vesele by se lovilo.
Packy
#32
Publikováno 05 květen 2010 - 13:10
Vlákno sleduji od rána a chtěl jsem na psat to co jsem napsal a stojím si za tím. Určitě to bude zajímavá série a držím palce ať to dopadne, ale pravidla se mají dodržovat a ne je ohýbat jen proto, že CHCI.MedoMys napsal/a:
Sobíkovi doporučuji si přečíst diskuzi celou, aby byli trochu v obraze a nereagoval pouze na poslední nesmyslný příspěvek
#33
Publikováno 05 květen 2010 - 13:10
MedoMys napsal/a:
Vše je podle pravidel, podle běžné praxe hráčů i podle reviewerů, nikdo nic neobchází, neporušuje. Tak to prostě funguje, odjakživa, a to, že jsi to ještě nepochopila ty, je jen tvůj problém. Tak tě prosím, buď tak hodná a nevymýšlej si nějaké nové nesmysly podle své hlavy.
Nezbývá než souhlasit. Jinak vzkazuji skeptikům, že mě velice zajímají zaniklé osady a toto téma je právě jednou z věcí, co lze "via GC" krásně zpracovat a provést hledače dotyčným krajem.
Jinak - i my s přáteli nyní skládáme multinu se silným historickým příběhem, kde jsou stage jednoznačně určené již desítky let a finálka vychází do konfliktní vzdálenosti od nějaké pakárenské mysterky, co může být klidně zasunutá v jiném pařezu - a rewiever - po patřičném vysvětlení - v tom nevidí problém.
RACCOON TEAM
Věk je uveden kačerský, život před nálezem první keše neplatí…
#34
Publikováno 05 květen 2010 - 13:11
Tak to by mě zajímalo, jak si vyvodil svůj závěr ?sobikovi napsal/a:
Vlákno sleduji od rána a chtěl jsem na psat to co jsem napsal a stojím si za tím. Určitě to bude zajímavá série a držím palce ať to dopadne, ale pravidla se mají dodržovat a ne je ohýbat jen proto, že CHCI.MedoMys napsal/a:
Sobíkovi doporučuji si přečíst diskuzi celou, aby byli trochu v obraze a nereagoval pouze na poslední nesmyslný příspěvek
Autor se rozhodl, že na kolizní místo dá cedulku typu QtoA a finálku posune mimo kolizi. V čem je tedy problém ?
#35
Publikováno 05 květen 2010 - 13:19
#36
Publikováno 05 květen 2010 - 13:20
packy_gis napsal/a:
Jsem si zcela jisty, ze k zamene nedojde - protoze hledal-li by kacer mostovou cache dole u potoka, byl by zrejme uz mrtvy
Earth cache zakladat nechci - a) nevim jake jsou pro to podminky b ) v lete to bude jiste bujne zarostle vegetaci c) jak k tomu prijdou ti mali kaceri, ktery se tesi na poklad.
Pro ilustraci situaci vkladam obrazek - ten mlyn je nekde tam trochu dal ...
Tuhle tradičku mám ulovenou (u Hory Sv. Šebestiána pokud se nepletu, trať Křimov-???) Lovila jsem ji koncem léta, v plné vegetaci, honily se mraky, zataženo, Etrex Venture. Přesnost na místě mizerná a signál mne celkem motal podle toho, z které strany mostu jsem se blížila. V navigaci hint nemám a než jsem měla mobil kde si stáhnu listing v terénu, hledala jsem bez něj.
#37
Publikováno 05 květen 2010 - 13:34
#38
Publikováno 05 květen 2010 - 13:40
MedoMys napsal/a:dá cedulku typu QtoA
ANO, CWG JE OPRAVDU PLECHOVÝ ČTVEREČEK!!!
ps:
Question to Answer – odpověď na otázku, používá se u zastávek (stagí) multicachí, na kterých NENÍ uložena žádná schránka, pouze se má na něco odpovědět (spočítat, zjistit, ale ne hledat mezicache); na rozdíl od typu Stage of a Multicache není kolem ní ochranné pásmo a neblokuje své okolí pro jinou cache.
Stages of a Multicache – stage u multicache, taková zastávka multicache (ale klidně i jiné keše jako např. mystery, pokud obsahuje více schránek), na které se fyzicky nachází schránka, kterou je třeba hledat. Kolem tohoto bodu vzniká ochranné pásmo 161 metrů, ve kterém nebudou schváleny jiné cache. Na ostatní fyzické schránky téže multicache se však ochranné pásmo nevztahuje. Pokud se má jen něco zjistit, užívá se typ Question to Answer.
#39
Publikováno 05 květen 2010 - 13:43
Zegga napsal/a:
Question to Answer – odpověď na otázku, používá se u zastávek (stagí) multicachí, na kterých NENÍ uložena žádná schránka, pouze se má na něco odpovědět (spočítat, zjistit, ale ne hledat mezicache)
Ba právě, pejsku, povídá kočička, ono právě ten zašlý pozinkovaný štítek s vyraženým číslem, co se tváří jako číslo sloupu pouličního osvětlení, NENÍ fyzická schránka…
RACCOON TEAM
Věk je uveden kačerský, život před nálezem první keše neplatí…
#40
Publikováno 05 květen 2010 - 13:44
než budeš dál plácat to samé dokola, tak si přečti to vlákno na které medomyšák odkazoval, tam je myslím vše jasně napsáno. Tahle diskuse je jen mlácení prázdné slámy a řešení už dávno vyřešeného, ach jo.Zegga napsal/a:
MedoMys napsal/a:dá cedulku typu QtoA
ANO, CWG JE OPRAVDU PLECHOVÝ ČTVEREČEK!!!
ps:
Question to Answer – odpověď na otázku, používá se u zastávek (stagí) multicachí, na kterých NENÍ uložena žádná schránka, pouze se má na něco odpovědět (spočítat, zjistit, ale ne hledat mezicache); na rozdíl od typu Stage of a Multicache není kolem ní ochranné pásmo a neblokuje své okolí pro jinou cache.
Stages of a Multicache – stage u multicache, taková zastávka multicache (ale klidně i jiné keše jako např. mystery, pokud obsahuje více schránek), na které se fyzicky nachází schránka, kterou je třeba hledat. Kolem tohoto bodu vzniká ochranné pásmo 161 metrů, ve kterém nebudou schváleny jiné cache. Na ostatní fyzické schránky téže multicache se však ochranné pásmo nevztahuje. Pokud se má jen něco zjistit, užívá se typ Question to Answer.
1 uživatel(ů) prochází toto téma
0 uživatelů, 1 návštěvníků 0 anonymních uživatelů