Přejít na obsah


Fotka

Pojďme lovit spolu - PHA a okolí


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
34 odpovědí na toto téma

#1 unionjam

unionjam

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 55 příspěvků(y)

Publikováno 27 únor 2011 - 17:11

Ahoj, Jsem lovec začátečník :-) Lovit sám má sice něco do sebe, ale s někym je to určitě o něčom jinym :-) Takže bych se rád přidal k někomu kdo je taky sám a chce to změnit. Holka, nebo kluk to je jedno. I třeba parta více lidí. Plánuju lovit v podzemí, po kopcích, Prahu v ulicích a tak různě.. Hlavně kvůli místum kam se člověk dostane. Mě je 25 roků, pro představu. Takže parťák/čka může bejt třebas o -+ 5 let starší/mladší.. Poslal bych sem fotku, ale zase tu z toho nechci dělat seznamku.. Ale kdyby to někdo chtěl, tak problém s tim nemám. + hymna: :-D
  • 0

#2 Zegga

Zegga

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 411 příspěvků(y)

Publikováno 27 únor 2011 - 17:35

Malá noticka, hymnu už máme jinou ;)



  • 0
Závist a zloba pramení z chudoby finanční či duševní, katastrofa nastane, když se obě spojí.

#3 123zelva

123zelva

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 23 příspěvků(y)

Publikováno 01 březen 2011 - 10:50

Ahoj, pokud by ti nevadilo ze to není -+5 ale deset let tak bych se rada pridala.
  • 0

#4 unionjam

unionjam

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 55 příspěvků(y)

Publikováno 01 březen 2011 - 16:42

máš SZ
  • 0

#5 vlkys

vlkys

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 160 příspěvků(y)

Publikováno 01 březen 2011 - 16:57

Zegga napsal/a:
Malá noticka, hymnu už máme jinou ;)
http://www.ftprim.cz/mp3/ftf_sms_brno_edit.mp3


Jako pardon, ale odpovídat tímhle na téma "hledám někoho v Praze" je poněkud, ehm, provokativní :-D
  • 0
~vlkýš
_________________________
Oregon 300 (Topo Czech 3) & Vodafone 845 (c:geo)

#6 vlcice.pavlina

vlcice.pavlina

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 196 příspěvků(y)

Publikováno 01 březen 2011 - 17:07