Přejít na obsah


Fotka
- - - - -

Výběr navigace


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
48 odpovědí na toto téma

#1 mr.kev-54699

mr.kev-54699

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 7 příspěvků(y)

Publikováno 27 únor 2011 - 19:17

Ahoj, chtěl bych se zeptat na nějakou solidní navigaci do 5,000 Kč? Líbila by se mi Garmin eTrex Legend HCx a Garmin Dakota 10. Bylo by správné rozhodnot se mezi těmito navigacemi ? Jsem začátečník takže nepotřebuji žádnou extra, ale také bych potřebovat přesnost a jednoduché ovládání. Předem děkuji za odpověď :) kesak
  • 0

#2 KRON family

KRON family

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 2 292 příspěvků(y)

Publikováno 27 únor 2011 - 19:32

Z navigací co jsem měl nebo jsem se s nimi měl možnost seznámit byla nejpřesnější Garmin eTrex H. Ač nevybíráš mezi ni, tu doporučuji všem, ovšem má tak trochu složitější ovládání a wherigo si na ni rozhodně nezahraješ, stejně jako si do ni nestáhneš žádné mapy.
  • 0

#3 dr.vota

dr.vota

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 5 452 příspěvků(y)

Publikováno 27 únor 2011 - 19:52

Tiskar94 napsal/a:
Z navigací co jsem měl nebo jsem se s nimi měl možnost seznámit byla nejpřesnější Garmin eTrex H. Ač nevybíráš mezi ni, tu doporučuji všem, ovšem má tak trochu složitější ovládání a wherigo si na ni rozhodně nezahraješ, stejně jako si do ni nestáhneš žádné mapy.

Mystifikuješ, není to pravda, on vybírá Garmin eTrex Legend HCx, který samozřejmě mapy umí a s barevnou grafikou, a citlivost velmi slušná. Ale wherigo neumí ani HCx.
  • 0

#4 Don82

Don82

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 425 příspěvků(y)

Publikováno 27 únor 2011 - 19:58

Do 5K není co řešit: Garmin eTrex Vista HCx. :)
  • 0

Keše jako POI pro eTrexy HCx
Čeština do programu GCStatistic
Motto: Body a klid!
Pomozte s výzkumem výskytu Koťátka v Geocachingu.


#5 mr.kev-54699

mr.kev-54699

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 7 příspěvků(y)

Publikováno 27 únor 2011 - 20:00