Přejít na obsah


Fotka

Vizualizace krabicek


  • Zamčené téma Toto téma je zamknuto
4 odpovědí na toto téma

#1 fanfulikMB

fanfulikMB

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 1 příspěvků(y)

Publikováno 18 July 2011 - 12:29

Dobry den, jsem začátečník, hledáme s kamarádem a jsem teprve na začátku, ale zajímala by mne jedna věc : oba máme OREGON300 a kamarádovi se na dispayi zobrazují krabičky ve formě zelená trad, žlutá multi atd. Ale mne se vizualizují formou takové zavřené truhličky a já nepoznám, co je to za typ kešky. Není to jistě nic závažného, hledat se tím asi dá, ale proč tomu tak je ? Děkuji za odpověď
  • 0

#2 Blexa

Blexa

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 961 příspěvků(y)

Publikováno 18 July 2011 - 12:34

Stahujete oba dva kese stejnym zpusobem?
  • 0

#3 Kapsa

Kapsa

    Kapsa

  • Members
  • PipPipPip
  • 3084 příspěvků(y)

Publikováno 18 July 2011 - 12:35

fanfulikMB napsal/a: Dobry den, jsem začátečník, hledáme s kamarádem a jsem teprve na začátku, ale zajímala by mne jedna věc : oba máme OREGON300 a kamarádovi se na dispayi zobrazují krabičky ve formě zelená trad, žlutá multi atd. Ale mne se vizualizují formou takové zavřené truhličky a já nepoznám, co je to za typ kešky. Není to jistě nic závažného, hledat se tím asi dá, ale proč tomu tak je ?
Děkuji za odpověď

Takhle se na to bohuzel neda odpovedet, k reseni je jeste nutne vedet, jakym zpusobem jsi krabicky do Oregona dostal.
  • 0
www.michalkupsa.cz - můj web o cestování, fotografování a geocachingu.

#4 lukabike.com

lukabike.com

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1207 příspěvků(y)

Publikováno 18 July 2011 - 12:38

Tipuju ze kamarad nahrava kesky jako Poi body a ty jako klasicke kesky. V prvnim pripade jde nastavit pro kazdy druh kese urcita ikona, v druhem pripade si tim jist nejsem.
  • 0

Garmin 60csx, MacBook Air M1 + Geoget 2.8.X


#5 krutizlab

krutizlab

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 70 příspěvků(y)