Přejít na obsah


Fotka

Magellan 315/320


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
6 odpovědí na toto téma

#1 t.snek

t.snek

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 1 příspěvků(y)

Publikováno 02 srpen 2011 - 23:37

Ahoj kačeři jsem ůplný nováček. Na hledání kešek (zatím jen jendna ,,první" během týdne)mám starou nemapovou navigaci MAGELLAN 315. Přesnost není úplně super rozmezí 10 až 30 metrů podle oblasti kde jsem. Má někdo zkušenosti s tímto přístrojem???? Je to normální nebo je to v nastavení přístroje? Díky
  • 0

#2 Fast Hippo

Fast Hippo

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 142 příspěvků(y)

Publikováno 03 srpen 2011 - 6:16

Zkusenosti s vyse uvedenym pristrojem nemam zadne. Odchylka 10-30 m je za normalnich podminek (jasno, mimo vysoke domy, mimo husty listnaty les...) celkem dost, bezne se u me (e-Trex H) pohybuje okolo 3-6 m. Pokud zacina hledat druzice, je nekde okolo 20 m, ale s tim jak druzice nachazi, odchylka rychle klesa. Domnivam se, ze to neni v nastaveni, ale spise v citlivosti pristroje.
  • 0

#3 Olivin

Olivin

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 266 příspěvků(y)

Publikováno 03 srpen 2011 - 7:08

Magellan jsem měl dlouho. Ale jiný model, mapovou 210. Navigace byla o mnoho lepší, než s Garminem. Sice o něco déle trvalo, než se spojil se satelity, ale když se chytil, tak mně navedl přesně. Bohužel problém byly mapy, tak jsem přešel ke Garminu...
  • 0

Garmin GPSMAP 60CSx, THL W100, c:geo, WhereYouGo


#4 Modry.medved

Modry.medved

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 26 příspěvků(y)

Publikováno 03 srpen 2011 - 9:03

Takhle od stolu je tezke posuzovat, ale ber to tak, ze les ti sebere presnost, mokry les vic, skaly taky. Druha vec je s jakou presnosti je zamerene ulozeni kesky. Podle ceho meris tu presnost?
  • 0

#5 Hunda

Hunda

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 160 příspěvků(y)

Publikováno 03 srpen 2011 - 14:29