Přejít na obsah


Fotka

Doručování emailů ze gc.com na seznam


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
197 odpovědí na toto téma

#141 Arne1

Arne1

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 5 834 příspěvků(y)

Publikováno 03 říjen 2011 - 11:11

Vsara napsal/a:
A na můj dotaz, zda jim dali pro odpověď jiný mail, než na doméně seznam.cz, bylo dlouhatánské ticho. ..
.


:P to byl opravdu hoooodně dobrý dotaz !
  • 0

#142 Rosee-Wrecje

Rosee-Wrecje

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 8 příspěvků(y)

Publikováno 03 říjen 2011 - 11:34

Tak bezva, mejly z GC už chodí. Ovšem nevyřešilo to kontaktování kohokoli přes jeho profil :-( Či-li, nemá-li zveřejněnou e-mail. adresu a je-li na seznamu, tak mu hurvajs-ku*vajs nic nenapíšu. Což mi dost irituje. :-(:(
  • 0
..vážně si myslíš, že to tam je...?

#143 Rosee-Wrecje

Rosee-Wrecje

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 8 příspěvků(y)

Publikováno 03 říjen 2011 - 11:53

Michail Žeka: Dobrý den, jak Vám mohu pomoci?
JIŘINA LANGOVÁ: Dobrý den, jsem hráčem hry geocaching na portálu geocaching.com. Již řádku týdnů mi nechodí od GC žádné emaily. Po dizkuzi s kolegy hráči zjišťuji, že nejsem sama. Můžete mi prosím říci, jak mi můžete pomoci?
Michail Žeka: Situace ohledně nedoručování zpráv z Geocaching.com byla prověřena a chyba byla shledána na straně Geocaching.com, avšak možnost doručování zpráv byla z naší strany opět povolena. Pokud se ale situace bude v budoucnu znovu opakovat, je nutné, aby se na Seznam.cz obrátil přímo zástupce Geocaching.com.
JIŘINA LANGOVÁ: Pochopila jsem správně, že situace je vyřešená a já se mohu opět spolehnout na primární adresu kterou mám na seznamu a vrátit vše do původního stavu. Přinutilo mě to k vytvoření adresy u konkurence, proto se ptám.
Michail Žeka: Z naší strany e-maily z GC neblokujeme. Pokud zprávy nechodí, odesílatel má nějaké technické potíže s odesílaním. Je tedy vhodné, aby situaci řešil správce serveru, ze kterého je e-mail odeslán.
JIŘINA LANGOVÁ: :-) Pěkná odpověď, já z ní zkusím vybrat to podstatné. Ovšem tisíce uživatelů GC ta druhá část úplně nepotěší. Zdravím Vás, přeji pěkný den.
Michail Žeka: Chápu, že nepotěší, avšak v této souvislosti více nejsme schopni učinit. Provedli jsme vyhodnocení a neshledali jsme potíže na naší straně.
Michail Žeka: Přeji hezký den.
  • 0
..vážně si myslíš, že to tam je...?

#144 dr.vota

dr.vota

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 5 452 příspěvků(y)

Publikováno 03 říjen 2011 - 14:05

Vsara napsal/a:
...A na můj dotaz, zda jim dali pro odpověď jiný mail, než na doméně seznam.cz, bylo dlouhatánské ticho. ..

dooost dobrý! EPIC FAIL :D:D:D:D
  • 0

#145 Jarous1

Jarous1

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 2 337 příspěvků(y)

Publikováno 03 říjen 2011 - 14:52

??? Vždyť už se kolik stránek zpětně psalo, že chyba není ani u Seznamu a ani u GS...
  • 0

#146 Vsara

Vsara

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 288 příspěvků(y)

Publikováno 03 říjen 2011 - 15:41

Jarous1 napsal/a:
???
Vždyť už se kolik stránek zpětně psalo, že chyba není ani u Seznamu a ani u GS...


Nu .. ale to tvrdí kdo? GC???... Na seznamu mi při osobním pohovoru sice tcrdili, že chyba není na seznamu a v téže větě mi řekli, že bez toho log souboru nemohou ani zjistit, kde je chyba. Natož ji najít. A že jim GC ani neodpověděl na žádost o poslání log souboru. A to dnes pár minut před mým předchozím příspěvkem.

tedy ... máš-li nějaké info přímo od GC , jsou zde velmi šikovní lidičkové. Třeba budou vědět, jak těm seznamákům pomoci. Mně se dost nelíbí, že mám měnit mail, který používám už snad 10 let.
Navíc - už to tu bylo psáno ... na gmailu spadl požadavek na autorizaci do spamkoše a čertví kam budou padat jiné vzkazíky z GC.
A na mou doménu to došlo až po několika hodinách.
  • 0

#147 KRON family

KRON family

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 2 292 příspěvků(y)

Publikováno 03 říjen 2011 - 15:55

Tak měnit svůj mail na všechno nemusíte, žejo. Založte si novou mailovku třeba na Volny.cz, všechno z gc.com nasměrujte tam, a v mailovce si nastavte přesměrování všech příchozích mailů do vaši staré mailovky ;)
  • 0

#148 Jarous1

Jarous1

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 2 337 příspěvků(y)

Publikováno 03 říjen 2011 - 16:07

Vsara napsal/a:
Nu .. ale to tvrdí kdo? GC???...


Tvrdí to jak GS, tak tu i někdo z místního osazenstva sám zjistil, že ty mailové servery GS jsou na blacklistu SORBS... Který samozřejmě je ochoten to vyřešit, ale za "výpalné... :@
  • 0

#149 Vsara

Vsara

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 288 příspěvků(y)

Publikováno 03 říjen 2011 - 16:20

Jarous1 napsal/a:

Tvrdí to jak GS, tak tu i někdo z místního osazenstva sám zjistil, že ty mailové servery GS jsou na blacklistu SORBS... Který samozřejmě je ochoten to vyřešit, ale za "výpalné... :@

Aha ... děkuji .. diskusi jsem zjevně sledovala nedbale.
A pro skorolamu .. Kdo nutí třeba seznam používat to "SORBS" mohou se na ně vykašlat? Nebo je nějaký zvažný důvod proč krmit žlaby nějakým SORBS .. šak seznam není vládní server pokud vím....
  • 0

#150 Jarous1

Jarous1

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 2 337 příspěvků(y)

Publikováno 03 říjen 2011 - 17:21

Jo, tak tohle je otázka už spíše přímo na Seznam ;)
  • 0

#151 bobrb

bobrb

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 322 příspěvků(y)

Publikováno 03 říjen 2011 - 18:17

tak jsem nakonec taky vymeknul. Uz dlouho si rikam, ze vlastni domena by se mozna hodila a tahle afera ty uvahy uspisila. Investice 168,- na rok a chvile nastavovani Google Apps a mam k dispozici 10 mailovych adres pro nejruznejsi prilezitosti...
  • 0

#152 Roman_Jaromer

Roman_Jaromer

    Roman_Jaroměř

  • Members
  • PipPipPip
  • 4 188 příspěvků(y)

Publikováno 03 říjen 2011 - 23:27

Neřekl bych, že je to problém pouze Seznamu. Mně zatím chodí maily na můj email u GMAILu v pořádku. Jenže teď jsem se snažil založit účet jednomu známému a přitom jsem narazil na velký problém - validace zvoleného emailu... 1) zkusil jsem jeho původní email na seznamu - nepřišlo to... 2) Zkusil jsem jeho druhý email - na doméně mého kamaráda - opět to vůbec nepřišlo. Dokonce jsem se ptal kamaráda, který nenašel vůbec nic ani v lozích. 3) Zkoušel jsem si ke svému účtu přidružit další emailové adresy. Ovšem nepřišel mi ani jeden validační email a to na seznam.cz ani na nově vytvořený účet na gmail.com!!! Takže je opravdu chyba na seznamu? Nebo přímo na GS??? Už mě ten GS fakt štve...
  • 0

#153 Vsara

Vsara

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 288 příspěvků(y)

Publikováno 04 říjen 2011 - 5:39

Roman_Jaromer napsal/a:
........ Ovšem nepřišel mi ani jeden validační email a to na seznam.cz ani na nově vytvořený účet na gmail.com!!! .....

Takže je opravdu chyba na seznamu? Nebo přímo na GS???
Už mě ten GS fakt štve...


Trpělivost ... Na mou vlastní doménu přišel po 4 hodinách. A na gmail.com přes 3 hodiny a spadl do spam koše. Ale další zprávy tam chodí normálně. A zcela hladce se okamžitě přesouvají na nastavenou adresu v přesměrování. Tož tak....
  • 0

#154 Hamaci

Hamaci

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 173 příspěvků(y)

Publikováno 04 říjen 2011 - 6:16

bobrb napsal/a:
tak jsem nakonec taky vymeknul. Uz dlouho si rikam, ze vlastni domena by se mozna hodila a tahle afera ty uvahy uspisila. Investice 168,- na rok a chvile nastavovani Google Apps a mam k dispozici 10 mailovych adres pro nejruznejsi prilezitosti...

Jestli máš vlastní domému nebo jakoukoliv jinou je naprosto buřt (pokud je správně zavedená v DNS). Důležité je, jaký poštovní server tu poštu přijímá. V tvém případě gmail.com.
  • 0

#155 honzat-cz

honzat-cz

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 58 příspěvků(y)

Publikováno 04 říjen 2011 - 8:40

Zdravím do fóra. Rád bych také přispěl k této diskuzi. Vidím, že se tu rozebralo snad vše kolem nedoručování na freemail seznam.cz. V době, kdy maily přestaly chodit jsem byl na týdenní zahraniční dovolené a divil jsem se, že mi chodí SMSky o nových keších, ale ne emaily! Nu což, na dovolené mi ty emaily vlastně ani nechyběly, ale zdálo se mi to dost divné. Možná v Africe upřednostňují u zahraničních turistů SMS komunikaci před emailovou, říkal jsem si... :) Po návratu domů do Evropy jsem ze začetl do diskuze na gc.cz a došlo mi, že je problém někde mezi "mluvící zemí" a Seznamem. Vzpoměl jsem si, že před několika lety jsem ve firmě, coby osoba odpovědná za poštovní systém, řešil problém, že se nám vrací emaily zaslané z naší domény. Problém byl v tom, že IP adresa našeho poskytovatele, resp. celý subnet /13 a /14 byl díky neukázněným zákazníkům na blacklistu. A my jako firma jsme tedy měli taky smůlu a naše pošta byla systémy využívajícími daný blacklist server nahraná = pošta byla příjemci odmítána. Viz mé vysvětlení našim uživatelům: Tak jsem zjistil, že jsme (IP/subnet našeho poskytovatele - XX) na blacklistu "rádoby projektu" http://www.uceprotect.net/ Dle dotazu na stránce http://www.uceprotec...n/rblcheck.php? ipr=xxx.xxx.xxx.xxx jsme na listě ve všech 3 úrovních zasílání spamu. Prý máme počkat 7 dní nebo zaplatit "jen" 50 Euro, abychom mohli být odstraněni ihned!? Problém je, že se tam vyskytujeme právě proto, že chodí spousta SPAMu. Stačí, když někdo pošle email a uvede falešnou adresu odesílatele (z naší domény), při vracení nedoručitelné pošty pak roboti detekují, že MY zasíláme SPAM. Což samozřejmě není pravda. Proto jsme na UCEPROTECT- Level1 Na UCEPROTECT-Level2 je záznam proto, že náš poskytovatel má spoustu zákazníků, kteří ze subnetů xxx.xxx.0.0/13 a xxx.xxx.0.0/14 díky zavirovaným nebo nezabezpečeným počítačům rozesílá SPAM. UCEPROTECT-Level3 provádí blokaci všech IP adres našeho poskytovatele, opět jak jinak, kvůli obrovskému množství zasílanému SPAMu. Zajímavé je, že dle testu na stránce http://www.dnsbl.info/dnsbl- list.php pro naši IP adresu xxx.xxx.xxx.xxx jsme na černé listině pouze na 3 serverech dnsbl-1.uceprotect.net, dnsbl-2.uceprotect.net, dnsbl- 3.uceprotect.net. Dalších cca 80 serverů nehlásí problém žádný... Nějaké vysvětlení se dá dočíst například zde: http://www.techporta...ailu-cid220665/ http://www.hoax.cz/zajimave-odkazy/ v sekci DNSBL.INFO - SPAM DATABASE LOOKUP V případě emailů do domény zakaznik.cz tedy máme 4 možnosti: 1) přesvědčit poskytovatele, aby provedl nápravu a zajistil, aby jeho síť byla "bezpečná" a/nebo aby se vyskytovali na whitelistech spam detektorů. Tato možnost je předpokládám nereálná 2) vyčkat 7 dnů a možná se na blacklistu pak již vyskytovat nebudeme 3) zaplatit 50 Euro a budeme vymazáni ihned. Otázkou je, za jak dloho se tam objevíme znovu a jak často budeme sponzorovat podobné projekty? 4) doporučit správcům pošty domény zakaznik.cz, aby nepoužívali tyto pochybné až moc paranoidně nastavené systémy typu uceprotect.net. Když ostatní nemají problém Varianta placení byla mým šéfem okamžitě smetena ze stolu s tím, že žádné výpalné platit nebudeme. Čekat však 7 dnů a nevědět, jestli se náhodou termín neprodlouží jsme nemohli. Prvotní problém byl tedy vyřešen, když správce cílového poštovního serveru "zakaznik.cz" vyřadil z provozu kontrolu dle uvedeného blacklist "projektu". Pošta začala ihned chodit, jako obvykle. Po nějaké době "bombardování" na obchodní úrovni to náš vedoucí IT vyřešil přímo u poskytovatele a tím byl problém definitivně vyřešen. Ve stejné situaci je nyní GroundSpeak. Nedivím se, že nechtějí zaplatit, když to asi nebude mít vliv na vyřešení problému s blacklistem. Pokud ano, tak se tam velice rychle objeví znovu. Řešení by zcela jistě existovalo vícero. Např. změnit IP adresu/y u jejich poskytovatele a až současný blacklist "vyšumí", tak vrátit adresy do původního stavu. A podobně... Otázkou je, jestli je v GroundSpeaku kdokoliv schopný se postavit problému čelem a začít s tím něco dělat. Nemyslím si také, že postižení jsou POUZE zákazníci poštovního serveru seznam.cz. Určitě je jich víc... A proč není problém u GMailu? To asi proto, že nepoužívají blacklist server, který využívá Seznam. Anebo jej používají a mají své schopné programátory, kteří dokáží přizpůsobit své systémy a nejen poštovní, aby byli GMail zákazníci spokojení 24-25 hodin denně. Závěr je/bude tedy takový, jak se každý zařídí. Jestli přejdu jinam natrvalo, dočasně nebo vůbec nebo jestli vyčkám je pouze mé rozhodnutí. Určitě bysme byli rádi, kdybychom mohli pouze sledovat, jak se "správci" našich služeb mezi sebou domlouvají a oznamují nám, že ten či jiný problém řeší, abychom byli happy. Realita je však jiná, však víme. Vidím, že jsem se pěkně rozepsal, tak snad mě nebudete kamenovat za tak dlouhý příspěvěk a třeba jej někdo dočte i do konce... ;) Honza
  • 0

#156 Mufa

Mufa

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 410 příspěvků(y)

Publikováno 05 říjen 2011 - 16:21

Můžu poprosit o rychlou radu? Kde se na gmail nastavuje, aby mi chodila zpráva na mobil? JSem slepoň.Díky
  • 0

#157 geba & marcana

geba & marcana

    geba:)

  • Members
  • PipPipPip
  • 346 příspěvků(y)

Publikováno 05 říjen 2011 - 16:26

Mufa napsal/a:
Můžu poprosit o rychlou radu? Kde se na gmail nastavuje, aby mi chodila zpráva na mobil? JSem slepoň.Díky


V pravo nahoře klikni na "ozubené kolečko" (možnosti) potom na "nastavení služby Mail" a potom na "Přeposílání a protokol POP/IMAP" potom už je to hračka
  • 0

#158 Mufa

Mufa

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 410 příspěvků(y)

Publikováno 05 říjen 2011 - 16:38

Díky :D
  • 0

#159 Polgariana

Polgariana

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 26 příspěvků(y)

Publikováno 05 říjen 2011 - 17:51

honzat-cz napsal/a:


A proč není problém u GMailu? To asi proto, že nepoužívají blacklist server, který využívá Seznam. Anebo jej používají a mají své schopné programátory, kteří dokáží přizpůsobit své systémy a nejen poštovní, aby byli GMail zákazníci spokojení 24-25 hodin denně.


Honza



Ahoj, abych Vás vyvedla z omylu tak na gmail mi to taky od 20.9. padá do spamu.
Našla jsem log na mé keši s problémem a říkám si, jak to že o něm nevím? Tenhle log mi nepřišel. Koukám na gmail a ono to tam v poště není. A pak vidím přes 50 zpráv ve spamu. Takže změnou na gmail to nevyřešíte taky. :(
  • 0

#160 Blexa

Blexa

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 961 příspěvků(y)

Publikováno 05 říjen 2011 - 17:53

Polgariana napsal/a:

honzat-cz napsal/a:


A proč není problém u GMailu? To asi proto, že nepoužívají blacklist server, který využívá Seznam. Anebo jej používají a mají své schopné programátory, kteří dokáží přizpůsobit své systémy a nejen poštovní, aby byli GMail zákazníci spokojení 24-25 hodin denně.


Honza



Ahoj, abych Vás vyvedla z omylu tak na gmail mi to taky od 20.9. padá do spamu.
Našla jsem log na mé keši s problémem a říkám si, jak to že o něm nevím? Tenhle log mi nepřišel. Koukám na gmail a ono to tam v poště není. A pak vidím přes 50 zpráv ve spamu. Takže změnou na gmail to nevyřešíte taky. :(

Asi po padesateprve...
...ve slozce spam si je oznac jako ze neni spam. Gmail se to nauci...
  • 0




0 uživatel(ů) prochází toto téma

0 uživatelů, 0 návštěvníků 0 anonymních uživatelů

Reklama