Přejít na obsah


Fotka

Kopirovani logu z 1.profilu na Gc na 2. zkrs GG


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
3 odpovědí na toto téma

#1 Martuli

Martuli

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 23 příspěvků(y)

Publikováno 24 červen 2013 - 12:05

Ahojte, rad bych Vas pozadal o radu, nejsem sice uplny laik ale po vzoru nejmenovanych kaceru, kteri "omylem" zalogovali 10 000 kesi v profilu, nechci takto dopadnout. A sice: "do soucasnosti" mame nick spojeny s pritelkyni ale protoze ji v posledni dobe stve, ze nevi, co jsem odlovil za kese, rad bych "prekopiroval" dosavadni FI logy na novy profil s tim, ze nasledne bych z puvodniho udelal jeden nick z druheho jmenovite druhy. Udelat seznam vlastnich nalezu shodujici se s gc.com zvladnu, jde mi o to, jk tento seznam exportovat a vzapeti "importovat a zalogovat" na geocching.com se stejnym textem v logu jako puvodni tak, aby se zlogovaly presne jen tyto kese a nic vic.. Dekuju za postup, pokud s necim podobnym mate zkusenosti, jeste vic vsak budu vdecny za kontakt na Vas, kteri byste me dokzali poradit. Dekuju predem!
  • 0

#2 Arne1

Arne1

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 5 834 příspěvků(y)

Publikováno 24 červen 2013 - 12:37