Přejít na obsah


Fotka

UPC vs geocaching.com


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
146 odpovědí na toto téma

#81 HarryhoCache

HarryhoCache

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 50 příspěvků(y)

Publikováno 16 červenec 2015 - 14:40

Možná šlo o tohle.

To nevím, ale zajímalo by mě, zda mají (penetračním testem) prověřenou bezpečnost tohoto řešení..

 

---------------------------------------------

Btw. odpověď z UPC:

 

 

Dobrý den,

 v tomto případě je zatím situace okolo gc.com nejasná. Nicméně z šetření zatím vyplívá,
 že potíž bude na trase u nějakého amerického providera. Dále připadá v úvahu i možnost že
 uživatelé jen prostě logují krabičky o prázdninách a je jich prostě více. Servery nemusí
 stíhat.

 S přáním hezkého dne

 PETR SCHÖNMANN
 Specialista technické podpory UPC

 www.upc.cz


Tento příspěvek byl upraven od HarryhoCache: 16 červenec 2015 - 14:40

  • 0

#82 ToRo61

ToRo61

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 505 příspěvků(y)

Publikováno 16 červenec 2015 - 17:17

Ano, potíž je na trase, ale podle mého laické zjištění (porovnání rychlosti zobrazení téže stránky v tomtéž okamžiku přes UPC vs např. T-mobile) se ten problém projevuje jen u UPC :-(

A z toho se dá učinit závěr, že ta jeho druhá část odpovědi o 'logování uživatelů o prázdninách' je asi chybná.

 

Doporučil bych všem při komunikaci s UPC právě tímto argumentovat.


Tento příspěvek byl upraven od ToRo61: 16 červenec 2015 - 17:18

  • 0

#83 tarmara

tarmara

    Air-cooled

  • Members
  • PipPipPip
  • 972 příspěvků(y)

Publikováno 16 červenec 2015 - 20:59

jakuž jsem někde psal....doma jsem připojený přes UPC, mám dva notesy, jeden jede přímo přes UPC, druhy jede VPN a přes firemní proxy, která jde do netu mimo UPC....když UPC stávkuje, tak přes proxy to jede naprosto bez problémů....tak ať se ti mistři na UPC podpoře nevymlouvají na zátěž gc.com serveru


  • 0

#84 kiReGPS

kiReGPS

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 2 345 příspěvků(y)

Publikováno 16 červenec 2015 - 21:20

Čekám na odpověď z UPC na moji stížnost. To, co "vyplívá" panu Schönmanovi je nesmysl. Vždy, když mi doma večer v inkriminovaných posledních cca 14 dnech nejel GC.COM, kontroloval jsem taky v tu stejnou chvíli připojení přes firemní VPN nebo nějakou tu veřejnou proxy. Nikdy se nestalo, že by druhou cestou web drhnul. Takže jim v domto duchu odpovím. Že nejde o "prosté logování krabiček uživateli, kterých je o prázdninách prostě více"...  :o


  • 1

#85 Smrk

Smrk

    proti proudu

  • Members
  • PipPipPip
  • 5 271 příspěvků(y)

Publikováno 16 červenec 2015 - 22:41

Zvláštní, že já UPC nemám a u mne není potíž na cestě z Ameriky a lidi zrovna nic nelogují...


  • 1

#86 ToRo61

ToRo61

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 505 příspěvků(y)

Publikováno 17 červenec 2015 - 8:18

Pomoci  'Reply' na svou předchozí písemnou stížnost u UPC jsem poslal na info@upc.cz odpověď na reakci p. SCHÖNMANNa.

Dávám autorské svolení :) každému z vás k jeho okopírování a odeslání vaším jménem.

 

 

Dobrý den,

na serveru geocaching.cz se objevilo vyjádření zaměstnance UPC p. P. SCHÖNMANNa (viz kopie jeho odpovědi níže) k problému vašich zákazníků s odezvami na serveru gechaching.com. Jeho závěr 'uživatelé jen prostě logují krabičky o prázdninách a je jich prostě více' je chybný.
V uživatelském fóru http://www.geocachin...-geocachingcom/

je několikrát zdokumentováno a praktickým testem doloženo, že požadavek na tutéž stránku ve stejnou dobu vyřizuje zařízení připojené do internetu firmou UPC v řádově jiných časových intervalech než jiné zařízení s jiným providerem.

Žádám o předání této informace kompetentním osobám ve vaší firmě.


  • 0

#87 Voldik

Voldik

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 426 příspěvků(y)

Publikováno 17 červenec 2015 - 8:40

 

Dobrý den,

situaci již řeší kolegové ze správy sítě. Bohužel to zatím vypadá, že k problému s konektivitou dochází mimo naši síť, takže je možné, že s tím nebudeme schopni nic dělat. V každém případě na tom již kolegové pracují.

S přáním hezkého dne

Vojtěch Tatra
Specialista technické podpory UPC

Včera jsem dostal odpoved...


  • 0
\m/

#88 Lilac VIRGIN

Lilac VIRGIN

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 104 příspěvků(y)

Publikováno 17 červenec 2015 - 8:44

Podle všech indícíí nejde o lokální problém v rámci sítě UPC nebo její části v ČR. Na vině je některé propojení mezi providery v USA, kam je UPC napojeno. Takže to musí být celorepublikový problém (nenazýval bych ho globální, to by byl pro změnu českocentrismus).  ;)

 

Trochu mne mate jen prohlášení některých šťastlivců, kterým to přes UPC funguje. Buď mají jinak nařízené hodinky, nebo si pletou den a noc. Alespoň moje zkušenost za poslední dny je ta, že večer po 20:00 je odezva buď šílená, nebo se na GC.COM nedostanu vůbec. Pro jistotu: Ústí nad Labem...

Za nás hlásím, že České Budějovice to samé. Po osmé večer je to totálně neprůchodné :unsure:


  • 0

#89 ToRo61

ToRo61

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 505 příspěvků(y)

Publikováno 17 červenec 2015 - 9:57

OK, já chápu, že to není přímo na strojích UPC, ale dívám se na to jako platící uživatel...

a) platím v ČR UPC za připojení do internetu

b ) pro mě je partnerem pro komunikaci UPC

c) to, jakou cestu si UPC zvolí/zajístí pro zajištění mých požadavků mě by nemuselo zajímat, ne?

 

Není zde někdo, kdo je znalý této obchodní problematiky?


Tento příspěvek byl upraven od ToRo61: 17 červenec 2015 - 9:58

  • 0

#90 tarmara

tarmara

    Air-cooled

  • Members
  • PipPipPip
  • 972 příspěvků(y)

Publikováno 17 červenec 2015 - 12:15

admini naší sítě (připojené přes UPC) přidali gc.com do sledování na nagiosu (ping a http req), takze budeme mit aspon nejake vysledky. Uvidime, jestli z toho neco vypadne, protoze, ono i ve chvílich vypadku nepada spojeni treba na HTTP404, ale vetsinou to nejakou cast html kodu vrati... Jeste zkusim nejake logy z fiddlera. Co se tyka UPC vymluv, ze to neni v jejich siti, tak to nas nemusi zajimat. Pokud vim, tak si ISP plati nejake poplatky za routovani, a v tomhle pripade to asi vypada na nejake "setreni" prave za tyhle poplatky ve spickach....


  • 0

#91 HarryhoCache

HarryhoCache

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 50 příspěvků(y)

Publikováno 17 červenec 2015 - 15:58

OK, já chápu, že to není přímo na strojích UPC, ale dívám se na to jako platící uživatel...

a) platím v ČR UPC za připojení do internetu

b ) pro mě je partnerem pro komunikaci UPC

c) to, jakou cestu si UPC zvolí/zajístí pro zajištění mých požadavků mě by nemuselo zajímat, ne?

 

Není zde někdo, kdo je znalý této obchodní problematiky?

To není záležitost obchodu, myslím, že

a) plní (a za to platíš)

b) to nikdo nerozporuje

c) nemusí, ale oni nemusí skutečně mít možnost fakt ovlivnit, stejně jako nemají v moci Velký čínský firewall apod.

Takže "po zlém" to nepůjde.

Můžeme být rádi, že to řeší a v nejhorším přejdeme na veřejné proxy či VPN..

 

Mně btw napsali další odpověď:

 

Vážený kliente,

 problém je již v řešení, prosíme o strpení.

 S přáním hezkého dne

 ALEŠ MORAVEC
 Specialista technické podpory UPC

 www.upc.cz


Tento příspěvek byl upraven od HarryhoCache: 17 červenec 2015 - 15:59

  • 0

#92 petulinka1

petulinka1

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 4 316 příspěvků(y)

Publikováno 17 červenec 2015 - 16:19

admini naší sítě (připojené přes UPC) přidali gc.com do sledování na nagiosu (ping a http req), takze budeme mit aspon nejake vysledky. Uvidime, jestli z toho neco vypadne, protoze, ono i ve chvílich vypadku nepada spojeni treba na HTTP404, ale vetsinou to nejakou cast html kodu vrati... Jeste zkusim nejake logy z fiddlera. Co se tyka UPC vymluv, ze to neni v jejich siti, tak to nas nemusi zajimat. Pokud vim, tak si ISP plati nejake poplatky za routovani, a v tomhle pripade to asi vypada na nejake "setreni" prave za tyhle poplatky ve spickach....

Jisteze setrej. Vzdyt vsem zvysili rychlost :D To se nekde projevit musi...


  • 1

#93 Ladvanice

Ladvanice

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 413 příspěvků(y)

Publikováno 17 červenec 2015 - 16:28

Jisteze setrej. Vzdyt vsem zvysili rychlost :D To se nekde projevit musi...

Jasně ale jen na papíře :). To je jako když jdeš na akční zboží a duchodkyně si po 30min stěžuje, že už není.


Tento příspěvek byl upraven od Ladvanice: 17 červenec 2015 - 16:29

  • 0

#94 petulinka1

petulinka1

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 4 316 příspěvků(y)

Publikováno 17 červenec 2015 - 17:18

U nas to teda jenom na papire nebylo a neni ;)


  • 0

#95 dr.vota

dr.vota

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 5 452 příspěvků(y)

Publikováno 17 červenec 2015 - 17:41

U nas to teda jenom na papire nebylo a neni ;)

plus 20 % NENÍ avizovaných plus 300 %, a víc jsem ještě nezaregistroval


  • 0

#96 ToRo61

ToRo61

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 505 příspěvků(y)

Publikováno 17 červenec 2015 - 17:42

HarryhoCache: vůči UPC nevystupuji ze zlou, zdořile jsem je upozornil, že mám problém při použití jejich služeb, že problém je zdá se plošný, že existují jistá zjištění uvedená zde a ať je nebagatelizují (viz odpověď jejích technika SCHÖNMANNa výše).

 

=========================================

Jejich čerstvá reakce:

 

Dobrý den,

 

Potvrdila se chyba routování trasy s naší sítí.

Aktuálně je vytvořen požadavek na korporátní oddělení.

 

Pravděpodobně se bude jednat o celý rozsah hostingu 63.251.163.x

Stejný problém řešíme s webem geocaching.com

 

Prosím o strpení, na požadavku se pracuje.


Tento příspěvek byl upraven od ToRo61: 17 červenec 2015 - 17:43

  • 1

#97 kiReGPS

kiReGPS

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 2 345 příspěvků(y)

Publikováno 17 červenec 2015 - 19:55

Gratuluji. První konkrétní odpověď od UPC...  :)


  • 0

#98 ToRo61

ToRo61

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 505 příspěvků(y)

Publikováno 17 červenec 2015 - 20:15

No, na gratulace je ještě čas... ;)

Vidím to podobně jako HarryhoCache... v určitém bodě nás mohou odpálkovat, že to není v jejich kompetenci.

Každopádně bych chtěl poděkovat všem zde, kteří podali písemnou stížnost u UPC a nedají/nedali se odradit nebo přispěli nějakou radou nebo zjištěním nám méně znalým. Pohybuji se v IT hodně let, ale vůbec by mě nenapadlo, že takový problém (routování na cestě od providera) může mít takové důsledky.


Tento příspěvek byl upraven od ToRo61: 17 červenec 2015 - 20:16

  • 1

#99 Voldik

Voldik

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 426 příspěvků(y)

Publikováno 17 červenec 2015 - 21:22

plus 20 % NENÍ avizovaných plus 300 %, a víc jsem ještě nezaregistroval

Já platím za 10/1 a dneska mi to fičelo 64/3 :-)


  • 0
\m/

#100 Smrk

Smrk

    proti proudu

  • Members
  • PipPipPip
  • 5 271 příspěvků(y)

Publikováno 18 červenec 2015 - 8:45

OK, já chápu, že to není přímo na strojích UPC, ale dívám se na to jako platící uživatel...

a) platím v ČR UPC za připojení do internetu

b ) pro mě je partnerem pro komunikaci UPC

c) to, jakou cestu si UPC zvolí/zajístí pro zajištění mých požadavků mě by nemuselo zajímat, ne?

 

Není zde někdo, kdo je znalý této obchodní problematiky?

 

Na internet se dostaneš, jen na jednu konkrétní stránku s obtížemi. Divil bych se, kdyby v obchodních podmínkách neměli napsáno, že nenesou odpovědnost za dočasně sníženou kvalitu služby.


  • 0




1 uživatel(ů) prochází toto téma

0 uživatelů, 1 návštěvníků 0 anonymních uživatelů

Reklama