Přejít na obsah


Fotka

Jaky software do PDA ASUS


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
22 odpovědí na toto téma

#1 J.M.M.

J.M.M.

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 6 příspěvků(y)

Publikováno 13 duben 2007 - 22:51

Ahoj chtěl jsem se zeptat, jsem naprostý začátečník v cachingu. Mám PDA Asus Mypal 639, myslíte, že existuje nějaký software (mam jen TOM TOM 5 s automapou ČR,Maďarsko,SR,Polsko) s kterým bych mohl caching provozovat. Zatím jsem jen četl články, ale ještě jsem se na hledání nevydal. Poraďte prosím co a jak????? Díky Jirka


  • 0

#2 Bo.T.L.

Bo.T.L.

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 042 příspěvků(y)

Publikováno 13 duben 2007 - 23:28

Koukal jsem na to tvé PDA a proti mému iPAQ h2210 je to dělo. Já používám program BeeLineGPS. (www.visualgps.net)
  • 0

#3 Bill22

Bill22

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 59 příspěvků(y)

Publikováno 14 duben 2007 - 7:30

Používám také BeelineGPS, kvůli listingům někdy GPX sonar (ten zobrazuje i české znaky). Jinak TomTom 6 je lepší, protože je možné přímo zadat souřadnice, kam se chci dostat. V TT5 to bylo možné jen pomocí přídavného prográmku.

  • 0

#4 Qnik

Qnik

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 262 příspěvků(y)

Publikováno 14 duben 2007 - 13:03

programů je milion....ja pouzivam vito navigator ll...ten beeline mi nejak nesedl,je pravda, ze nepouzivam pgx soubory
  • 0

#5 ondy&janule

ondy&janule

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 17 příspěvků(y)

Publikováno 14 duben 2007 - 19:36

Mame take Asus (konkretne jiz obstarozni 730W) a pouzivame beelinegps - je to paradni SW na dohledani mista kesky... Jen k nemu mame dotaz - kdyz si do nej "nahrnu" vsechny ceske kesky, je v podstate nepouzitelny - je hrozne pomaly. Napadlo me si rozdelit kesky na Cechy a Moravu - ale nevim, jak to v GSAKu docilit :-(

Poradi nekdo? Diky moc predem. 


  • 0

#6 fotograf 59

fotograf 59

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 3 příspěvků(y)