Přejít na obsah


Fotka

Jakou navigaci?


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
14 odpovědí na toto téma

#1 ScooterMarty

ScooterMarty

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 15 příspěvků(y)

Publikováno 22 květen 2007 - 23:26

Dobrý den vespolek.

Jsem úplný začátečník v oblasti navigací a geocachingu. Vlastně ještě nejsem ani začátečník, protože teprve chci něco koupit. A právě s tím bych potřeboval poradit.

Přečetl jsem myslím pečlivě celou diskuzi, ale stejně z toho nějak nejsem moudrý.

Částečně mám v hlavě přesně srovnáno, co pořebuji. Vzhedem k tomu, že k práci i soukromému životu již mnoho let používám PDA a v současné době se chystám koupit novější, je zcela jisté, že navigační pořeby budu řešit právě pomocí PDA. S omezenou popř. žádnou outdoorovostí jsem smířen, takže tohle neřeším. Navigační potřeby jsou především automobilistické. To mi PDA taky splní. Ale když už budu mít navigaci, chtěl bych alespoň okrajově také "keškovat". Asi ze mne nebude zaťatý a pravověrný geocacher. Chápu to spíše jako oživení rodinných výletů s dětmi a psy.

A tady už začínám tápat: Lze použít navigační PDA na geocaching? Jak je to s vypínáním a zapínáním statické navigace? Pochopil jsem správně, že pro dojetí autem do oblasti, kde chci hledat keše se používá mapová navigace, ale pro detailní dohledání nemapová, čili taková ta šipka + vzdálenost? A pokud ano, umí tohle každé PDA? Na geocaching se na rozdíl od automobilové navigace nepoužívají adresy, ale souřadnice. Předpokládám, že jsou to dvě nezávislé aplikace. Např. Tom Tom nebo iGo do auta a ??něco?? na kešky. Je to tak? A umí to každé PDA? Je lepší PDA + BT GPS modul, nebo PDA se zabudovaným modulem? Můžete mi někdo případně poradit i konkrétní možnosti HW a SW z kterých bych měl vybírat?

Chápu, že těch otázek je moc. Pokud si myslíte, že jsou až příliš laické a naivní než aby se probíraly tady na fóru, napište mi prosím své názory na guttata@atlas.cz.

Děkuji Martin 


  • 0

#2 psmolda

psmolda