Přejít na obsah


Fotka

Bazar GPS


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
8 odpovědí na toto téma

#1 Lorelai-7601

Lorelai-7601

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 3 příspěvků(y)

Publikováno 20 říjen 2007 - 16:02

Ahojky, jsem úplný začátečník a zatím nemám gps...a tak se obracím s prosbou na Vás...prosím, paraďte jakou gps by si měl začátečník pořídit..A také jsem se chtěla zeptat jestli náhodou někdo z vás, otrlých geocacherů, zrovna nemění svou starou gps za novou...Koupila bych nějakou starší gps..díky za odpovědi...;)
  • 0
Lorelai

#2 Czecho Cowboy

Czecho Cowboy

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 372 příspěvků(y)

Publikováno 20 říjen 2007 - 18:34

Ahoj!
GPS a jiné věcičky na prodej najdeš v této rubrice.
Jinak pokud máš nějaký alespoň trochu slušný mobil, je dobré si pro začátek pořídit bluetooth modul, ze samostatných zařízení je pro začátečníka vhodné GARMIN Geko, nebo GARMIN eTrex.
  • 0

#3 Lorelai-7601

Lorelai-7601

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 3 příspěvků(y)

Publikováno 21 říjen 2007 - 9:39

Díky moc...jak za radu ohledně nových gps:p, tak i navedení do správné rubriky
  • 0
Lorelai

#4 Lorelai-7601

Lorelai-7601

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 3 příspěvků(y)

Publikováno 21 říjen 2007 - 9:40

Jinak koukám, že máš narozeniny, tak přeju všechno nej...;)
  • 0
Lorelai

#5 haleot

haleot

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 93 příspěvků(y)

Publikováno 09 listopad 2007 - 19:08