Přejít na obsah


Fotka

GPS Evolve touchTraxx & GPS Nokia LD-3W (SiRF III)


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
13 odpovědí na toto téma

#1 Lukyn_CZ

Lukyn_CZ

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 136 příspěvků(y)

Publikováno 09 březen 2008 - 11:46

Teprve zacinam, studuju atd. ale Geocaching se me hrozne zalibil a tak bych si chtel k mobilu koupit nejakej ten GPS modul. Rozhoduju se mezi GPS Evolve touchTraxx a GPS Nokia LD-3W (SiRF III). Hodne jsem toho precetl tady na foru a ostanich webech, ale jsem z toho zmatenej. Nemohl by me nekdo poradit, ktery je lepsi?? Zatim mam mobil SE K750i, ale budu kupovat novy tak aby s GPS modulem uz plne spolupracoval a mel aspon stejne dobrej fotak. V uvahu pripada SE K770i, Nokia 5310 XpressMUSIC nebo pripadne NOKIA 73, ale ta uz drazsi :(. Poradil by me prosim nekdo ??? Dekuji
  • 0

#2 alkes

alkes

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 3 176 příspěvků(y)

Publikováno 09 březen 2008 - 11:59

A co přesně si vlastně představuješ pod "plně spolupracoval s GPS"? Přijde mi totiž, že s K770i a 5310 si v tomhle ohledu zrovna moc nepřilepšíš. Maximálně tak s N73, protože má Symbian a nebudeš díky tomu omezen jen na javové aplikace.
  • 0

#3 Lukyn_CZ

Lukyn_CZ

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 136 příspěvků(y)

Publikováno 09 březen 2008 - 12:29

na telefonu jsem zprovoznil pouze tu ocesanou verzi Handy Geocaching Light, tak jsem myslel ze na tech novejsich telefonech by sla verze HandyGeocaching atd. a nevim jak jestli ten modul GPS Nokia LD-3W (SiRF III) spolupracuje stejne s Nokii jako s SE. Jak bys to resil ty? Koupil by sis SE K770i + GPS Nokia LD-3W (SiRF III) nebo SE K770i a GPS Evolve touchTraxx nebo nejak jinak nakombinovany mobil s nejaky modulem?
  • 0

#4 alkes

alkes

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 3 176 příspěvků(y)

Publikováno 09 březen 2008 - 12:54