Přejít na obsah


Fotka
- - - - -

Zrušení notifikací na T-Mobile


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
52 odpovědí na toto téma

#41 piposek

piposek

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 100 příspěvků(y)

Publikováno 30 březen 2012 - 18:20

Dnes mi došla notifikace pomocí těch "nejlepších a nejlevnějších služeb na světě od T-mobilu" přes PostMana za neuvěřitelných 7 hodin a 11 minut. Opravdu už neakceptuji tento světový vývoj služeb, které před deseti lety fungovaly v řádu sekund a nyní s příchodem nových technologií fungují s jen "nepatrným" zpožděním v řádu jednotek hodin :-(
  • 0

#42 petulinka1

petulinka1

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 4 316 příspěvků(y)

Publikováno 30 březen 2012 - 19:01

Napis tu zadost o pozvanku do prislusnyho tematu, bude to (mozna) s rychlejsi odezvou :)
  • 0

#43 dr.vota

dr.vota

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 5 452 příspěvků(y)

Publikováno 30 březen 2012 - 21:54

piposek napsal/a:
Dnes mi došla notifikace pomocí těch "nejlepších a nejlevnějších služeb na světě od T-mobilu" přes PostMana za neuvěřitelných 7 hodin a 11 minut. Opravdu už neakceptuji tento světový vývoj služeb, které před deseti lety fungovaly v řádu sekund a nyní s příchodem nových technologií fungují s jen "nepatrným" zpožděním v řádu jednotek hodin. Pokud ještě projekt GCM funguje, prosím o pozvánku. Po ověření funkce rád podpořím nějakým inspiračním příspěvkem třeba na paypal.

technická: GCM ti sms neurychlí, chyba je na straně operátora
  • 0

#44 Hamaci

Hamaci

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 173 příspěvků(y)

Publikováno 30 březen 2012 - 22:03

dr.vota napsal/a:

piposek napsal/a:
Dnes mi došla notifikace pomocí těch "nejlepších a nejlevnějších služeb na světě od T-mobilu" přes PostMana za neuvěřitelných 7 hodin a 11 minut. Opravdu už neakceptuji tento světový vývoj služeb, které před deseti lety fungovaly v řádu sekund a nyní s příchodem nových technologií fungují s jen "nepatrným" zpožděním v řádu jednotek hodin. Pokud ještě projekt GCM funguje, prosím o pozvánku. Po ověření funkce rád podpořím nějakým inspiračním příspěvkem třeba na paypal.

technická: GCM ti sms neurychlí, chyba je na straně operátora

To je samozřejmě nesmysl. Dochtor zřejmě nemá relevantní informace.
gcm.cz ti SMS pošle okamžitě. Využívá SMS bránu na T-zones, která funguje vcelku uspokojivě.
To pouze nová služba Postman je pro nás kačery nepoužitelná.
  • 0

#45 petulinka1

petulinka1

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 4 316 příspěvků(y)

Publikováno 30 březen 2012 - 22:03

jak se to vezme... to, co stvoril Tmobile, je strasne pomaly, kdezto gcm posle smsku pres branu a mas o hodne vetsi sanci ze ti to prijde temer ihned... rychlejsi to proste je ;)
  • 0

#46 piposek

piposek

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 100 příspěvků(y)

Publikováno 31 březen 2012 - 6:09

dr.vota napsal/a:
technická: GCM ti sms neurychlí, chyba je na straně operátora


No jistě, že je chyba na straně operátora, který něco funčkního (tedy systém přeposílání a notifikací přes něco@t-zones.cz) změnil z nepochopitelných důvodů na naprosto nesmyslný systém PostMan. Každý člověk, který se alespoň studijně trochu dotknul IT ví, že tohle řešení je už koncepčně špatné, což dokazují výsledky reálného provozu.

Největší zpoždění vzniká v současné chvíli u t-mobile ve vyzvedávání zpráv přes pop3, kdy notifikační e-mail dorazil a čeká se na to, až si milostivě automat t-mobile sáhne na schránku, aby zjistil jestli tam náhodou není něco nového. Úplně běžně na tenhle krok čekám i hodinu, málokdy se stane, že je zpráva vyzvednutá pod 10 minut. Samotné odeslání SMS už je pak jen otázka chvilky.

7 hodin ale v roce 2012 prostě od t-mobile neakceptuji a hledám náhradní řešení. GCM zatím chápu tak, že kopii notifikačního e-mailu nechám zaslat právě tam a automatický systém pošle SMS zprávu ihned jak to bude možné - tedy přesně ten princip, jaký byl u T-mob, než to tam ti "odborníci" překopali. Tzn. nečeká se na zjištění (to právě trvá nejdéle), jestli je v té či oné schránce něco nového, ale už v momentě přijetí notifikačního e-mailu se ví, že bude potřeba odeslat SMS.

Pokud by se ke mě dostaly zdrojáky, klidně se zapojím a spustím alternativní GCM i u mě na serveru doma a klidně taky na serveru v práci, aby to mohlo využít co nejvíce lidí a odesílání SMS se rozprostřelo na více IP.
  • 0

#47 dr.vota

dr.vota

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 5 452 příspěvků(y)

Publikováno 31 březen 2012 - 7:01

Hamaci napsal/a:

dr.vota napsal/a:

piposek napsal/a:
Dnes mi došla notifikace pomocí těch "nejlepších a nejlevnějších služeb na světě od T-mobilu" přes PostMana za neuvěřitelných 7 hodin a 11 minut. Opravdu už neakceptuji tento světový vývoj služeb, které před deseti lety fungovaly v řádu sekund a nyní s příchodem nových technologií fungují s jen "nepatrným" zpožděním v řádu jednotek hodin. Pokud ještě projekt GCM funguje, prosím o pozvánku. Po ověření funkce rád podpořím nějakým inspiračním příspěvkem třeba na paypal.

technická: GCM ti sms neurychlí, chyba je na straně operátora

To je samozřejmě nesmysl. Dochtor zřejmě nemá relevantní informace.
gcm.cz ti SMS pošle okamžitě. Využívá SMS bránu na T-zones, která funguje vcelku uspokojivě.
To pouze nová služba Postman je pro nás kačery nepoužitelná.

sorry, přehlédl jsem novou metodu. (postman mi stačí, já ty FTF zase tak nešílím :D
Nicméně to "okamžitě" je stejně ve skutečnosti až tehdy, až TM zpracuje frontu zpráv přes tu bránu...a to ještě sms přímo z telefonů mají pořád přednost
Chtěl jsem jen upozornit, že řada lidí si myslí, že GCM jim dovolí obejít nutnost PM na notifikace - tak to pořád ještě neplatí.

(mně chodí přes postmana od 1 minuty asi po max 15, většinou kolem 5 minut zpoždění, a to mi bohatě stačí)
A debilitu řešení postmana radši nebudu komentovat...OMG WTF! Ještě teď celé ty roky kroutím hlavou
  • 0

#48 niximor

niximor

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 583 příspěvků(y)

Publikováno 31 březen 2012 - 8:48

dr.vota napsal/a:
Chtěl jsem jen upozornit, že řada lidí si myslí, že GCM jim dovolí obejít nutnost PM na notifikace - tak to pořád ještě neplatí.


Porad jeste a ani nikdy platit nebude :)
  • 0
Správce gcm.cz | cwg.gcm.cz

#49 Arne1

Arne1

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 5 834 příspěvků(y)

Publikováno 31 březen 2012 - 8:52

dr.vota napsal/a:
A debilitu řešení postmana radši nebudu komentovat...OMG WTF! Ještě teď celé ty roky kroutím hlavou


když s tím začínali tak jsem o tom hodně přemýšlšl. A dospěl jsem k názoru, že to v té akciovce (TMOB) funguje asi stejně jako kdekoliv jinde.
1) někdo přes marketing vymyslí ptákovinu, zásada je aby to bylo pitomé a aby si obchoďáci mohli vymyslet nějaké slogany jak je to vynikající zlepšení - všichni budou důležití a nepostradatelní.
2) Je zapotřebí koupit nové silné stroje - takže se akciovka plácne přes kapsu a koupí nějaká ta ajbíemka nebo něco podobného. Server musí být nadupaný a drahý. Provize od dodavatele je samozřejmost.
Spotřebované peníze na inovaci techniky se určitě také do nějaké kolonky hodí, určitě se tam taky plánuje.
3) programátoři musí zamakat takže jsou důležití a hlavně jejich šéf.
4) vrchnost se ve výroční zprávě dozví větičku o úspěšně proběhlé inovaci služeb. Nasranost uživatelů se nikdo nahoře (v zahraničním ústředí) nemá odkud dozvědět.
  • 0

#50 1gato1

1gato1

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 520 příspěvků(y)

Publikováno 31 březen 2012 - 10:47

Arne1: Jako, kdyby jsi byl v nasi firme, lepe bych to nepopsal.
  • 0
Blaze tomu, kdo nic nema, nema starost, kam to schova.

#51 piposek

piposek

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 100 příspěvků(y)

Publikováno 31 březen 2012 - 18:45

dr.vota napsal/a:
já ty FTF zase tak nešílím :D


A tak to není jenom o FTF. To je taky o tom, že když mi přijde na firmu poptávka a já se o ní dozvím o 7 hodin později, tak už je šance na získání zakázky docela malá.
Přesně jako když mi přijde neoprávněný výběr z karty do pár minut, tak s tím pude ještě něco dělat, ale po několika hodinách už ani snad nemá cenu tu blokaci karty provádět.
  • 0

#52 Arne1

Arne1

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 5 834 příspěvků(y)

Publikováno 31 březen 2012 - 20:59

piposek napsal/a:

dr.vota napsal/a:
já ty FTF zase tak nešílím :D


A tak to není jenom o FTF. To je taky o tom, že když mi přijde na firmu poptávka a já se o ní dozvím o 7 hodin později, tak už je šance na získání zakázky docela malá.
Přesně jako když mi přijde neoprávněný výběr z karty do pár minut, tak s tím pude ještě něco dělat, ale po několika hodinách už ani snad nemá cenu tu blokaci karty provádět.


Pokud je to firemní, tak existují služby třetích stran, které mají svou SMS bránu a doručují okamžitě. Stojí to asi korunu za jednu.
  • 0

#53 piposek

piposek

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 100 příspěvků(y)

Publikováno 01 duben 2012 - 6:17

Samozřejmě, ale snad nejsem sám, kdo žije v pocitu, že zdejší cenové poměry našich mobilních operátorů neodpovídají tomu, abychom si museli připlácet za služby naprosto běžné v zahraničí. Nejde o peníze, jde o princip. S takovým přístupem pak není divu, že máme ceny nejvyšší v evropě a kvalitu jako někde v zimbabwe... :-/
  • 0




0 uživatel(ů) prochází toto téma

0 uživatelů, 0 návštěvníků 0 anonymních uživatelů

Reklama