Přejít na obsah


Fotka
- - - - -

jak dešifrovat mysterku?


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
26 odpovědí na toto téma

#1 bien24

bien24

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 14 příspěvků(y)

Publikováno 27 říjen 2012 - 18:43

Zdravím. Dnes jsem si vyhledala slibnou mysterku a zítra se budu vyskytovat v okolí. Jenže jsem opravdu nezkušenej začátečník a nemůžu ji dešifrovat... Pomůžete? Konkrétně jde o keš GC2B40G dívala jsem se na odkazy, co jste dávali a nenašla na nich nic, co by mi pomohlo.... Díky
  • 0

#2 VHteam

VHteam

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 144 příspěvků(y)

Publikováno 27 říjen 2012 - 19:07

Ahoj Šmoulo..... :) o radu jak řešit jakoukoli mysterku je vhodné požádat v prvé řadě ownera (majitele) dané keše. Ale všeobecná rada je.... nacpat tam místo barev čísla...;)
  • 0

#3 dr.vota

dr.vota

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 5 452 příspěvků(y)

Publikováno 27 říjen 2012 - 19:56

http://wiki.geocachi...y_na_fóru_gc.cz
  • 0

#4 kolombo

kolombo

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 5 674 příspěvků(y)

Publikováno 27 říjen 2012 - 19:59

Začni tím, že najdeš nějakou mysterku, která Ti je jasná. Ony ty hvězdičky obtížnosti něco znamenají a je dobré začít řešit od jednoduchých.
  • 0

Miroslav Kolombo, k.t.

Garmin Oregon 600

N50 45.701 E015 05.508

ICQ: 343-044-770

kolombo@kolombo.cz


#5 cufik_team

cufik_team

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 240 příspěvků(y)

Publikováno 27 říjen 2012 - 21:15

A není mysterka mysterkou proto, aby tě trošku potrápila? Za tím účelem byla nejspíš vymyšlená .....
  • 0

#6 sambar439

sambar439

    Hulvát a vesnickej primitiv ;)

  • Members
  • PipPipPip
  • 462 příspěvků(y)

Publikováno 27 říjen 2012 - 22:04

bien24 napsal/a:

dívala jsem se na odkazy, co jste dávali a nenašla na nich nic, co by mi pomohlo....

Díky


Určitě na to příjdeš, není to zas tak složité...