k bodu cislo 4 - nesuhlasim ze informacie nemozu byt ziskavane komunikaciou medzi sebou... potom to postrada takticku fazu...
Tohle informovani v ramci hracske skupiny mi silne pripomina prozrazeni informace o zalozeni kese pred publikovanim, kdy FTFer se vypravi do mista cache a pak jen rychle dohleda, jakmile je kes publikovana. Taky to lze nazvat taktikou...Podle mne je to shodny princip, a ani v pripade teto hry proti teto praktice neni obrany a druha strana muze jen vyckavat, nebo se honit k prazdnym kesim
Takze tady nastává problém v tom, ze se jedna strana muze domluvit a sejde se u kese na predani TB pres cache. Je to vyhodne s ohledem na soucasny stav, kdy skupina chce ulozit TB na vzdalenejsi misto a bez rizika potrebuje predat mesi svymi hraci TB. Takze se TB zapise a ulozi do cache, ale kolega za stejnou stranu si TB hned ve stejnou chvili vyzvedne a odnese. Opepri se to tim, ze se log o ulozeni napise na GC.COM v nejaky cas (treba i pres WAP presne v dobu ulozeni), ale log o vyzvednuti se schvalne pozdrzi treba o 6 hodin a spousta hracu z druhe strany se pak ke kesi zene zbytecne, protoze tam TB byl sotva par vterin, ac to podle logu vypada, ze tam musel byt aspon hodinu. I proto nemam chut hnat se okamzite na zverejnenou pozici herniho TB, protoze uz tam davno byt nemusi.
To byl ijeden z duvodu mehonavrhu, aby zapis do GC.COM logu obsahoval (pouze pro naslednou kontrolu) presny cas ulozeni a vyzvednuti TB, ktery musi souhlasit s papirovym logem v cache.