Přejít na obsah

Z východu na západ - 5. den okolo řek

Příspěvek od mikisi , 08 červenec 2020 - - - - - - · 5 848 Zobrazení
event, reportáž
Z východu na západ - 5. den okolo řek Zatím každý den jsem se musel nechat k velké nelibosti mojí řidičky na start etapy dopravit. Vysoké Mýto bylo výjimkou a tak jsem konečně mohl rovnou po snídani sednout na kolo a vyrazit přímo z místa ubytování. Užíval jsem si to, protože to bylo bez zbytečných řečí dámského osazenstva support auta, jenom jedna maličká drobnost, mi kazila tohle skvělé...

Z východu na západ 2020 - den číslo 4 aneb proti všem

Příspěvek od mikisi , 07 červenec 2020 - - - - - - · 4 261 Zobrazení
reportáž
Z východu na západ 2020 - den číslo 4 aneb proti všem Od začátku cesty jsem nabral trochu náskok oproti pečlivě napsanému itineráři a tak jsem v první řadě musel přerezervovat naplánované ubytování, protože Markéta už odmítala jezdit 70 km tam a zpět a řekla mi, že mě tam už klidně nechá. Včera jsem skončil na okraji Moravské Třebové a musel se vracet zpět do Olomouce (jednak na ubytování a jednak na plánova...

Z východu na západ 2020 - den třetí

Příspěvek od mikisi , 03 červenec 2020 - - - - - - · 4 768 Zobrazení
doporučení, gc.cz, log, reportáž
Z východu na západ 2020 - den třetí Brzká rána jsou pro mě vždy vražedná. Ti, co mě znají, vědí, že normální ráno je kolem desáté. Obvykle mi dá práci se vykopat z pelechu v nějakou rozumnou hodinu, natož po dvou dnech v sedle. Dneska jsem se hrabal fakt dost pomalu a než jsem odstartoval bylo skoro poledne. Rozhýbat se po ránu do aktivního módu chce svůj čas :-)) Family support na mě taky...

Fotka

Z východu na západ 2020 - den 2.

Příspěvek od mikisi , 02 červenec 2020 - - - - - - · 4 644 Zobrazení
gc.cz, logbook, návod, reportáž
Z východu na západ 2020 - den 2. Po včerejším deštivém dni jsem uvítal po ránu slunečnou oblohu. Vykoukl jsem z postele a řekl si, že dneska by to šlo. Nebyla to jen vábnička jako první den, kdy se hned po startu spustil liják.
Včera jsem skončil na okraji obce Rybí (N 49°35.89730', E 18°5.17650'), kam mě family support odvezl i dnes. Bylo sice kolem toho spoustu keců, jestli t...

Z východu na západ 2020 - 1. den

Příspěvek od mikisi , 01 červenec 2020 - * * * * * · 3 530 Zobrazení
gc.cz, event, reportáž
Z východu na západ 2020 - 1. den První den mé cyklo challenge jsem odstartoval eventem na nejvýchodnějším bodě České republiky. Cestou na start vysvitlo sluníčko a tak jsem se i důkladně namazal krémem na opalování, abych se náhodou nespálil. Paprsky umí na kole pěkně přismahnout, pokud je člověk nepřipraven.
Na start (respektive na parking k nejvýchodnější keši ČR) jsme s rod...

Fotka

Z východu na západ na kole

Příspěvek od mikisi , 27 červen 2020 - - - - - - · 27 387 Zobrazení
doporučení, mapa, reportáž
Z východu na západ na kole Dlouho jsem uvažoval o cestě z nejvýchodnějšího bodu ČR (keš GC1DP3G ) do nejzápadnějšího bodu ČR (keš GCPQ5B ) na kole. Hledal jsem nějakou vnitřní motivaci se vydat na tuto cestu. Letos slavíme 20 let geocachingu, pro nás (mne a mou ženu - jako celek nick mikisi) je to 14 let zábavy s geocachingem a tak tou to cestou jsem se rozhodl aktivním způsebem os...

Dlouho očekávaný GEOkalendář 2020 je tu

Příspěvek od mikisi , 09 prosinec 2019 - - - - - - · 13 161 Zobrazení
doporučení
Dlouho očekávaný GEOkalendář 2020 je tu Už více než dvanáct let k tradici každého konce roku patří Geokalendář, který v těchto dnech vychází.
Opět se můžete těšit na výběr foto z vaších domácích archívu. Opět se povedl. Posuďte sami. Objednávat je možné v obchodě zde: GEOKALENDÁŘ 2020  http://www.geocaching.cz/uploads/packages-0497120001575888949.jpg  http://www.geocachin...

Fotka

Geocaching a další outdorové aktivity v Řecku

Příspěvek od mikisi , 26 srpen 2019 - * - - - - · 54 572 Zobrazení
doporučení
Geocaching a další outdorové aktivity v Řecku Řecko je oblíbenou letní dovolenkovou destinací. Mnoho z nás zde jistě už bylo nebo by se rádo do tohoto ráje vydalo. Pojďme se ale podívat trochu za oponu nekonečného odpočinku na plážích a radovánek v moři. V Řecku můžete zažít i mnohem aktivnější dovolenou .
Geocaching
Celosvětově se geocaching těší velké oblibě a ani Řekové nezůstávaj...

Program Mega eventu Terezínské hry 2019

Příspěvek od mikisi , 03 květen 2019 - - - - - - · 13 678 Zobrazení
event
Program Mega eventu Terezínské hry 2019 Zveme všechny zájemce o dobrou zábavu na další ročník Terezínských her. Letos jako novinka proběhne turnaj ve stolním hokeji (publikováno jako ranní event v den mega), na který vás zveme - věříme, že se sejde dostatek hráču aby klání byla co nejzajimavější. Po pár letech opět se budete moci těšit na doprovodný Ručníkový event, který bude brzy publikovaný...

Mega event Terezínské hry 2019

Příspěvek od mikisi , 26 březen 2019 - - - - - - · 10 698 Zobrazení
event, doporučení, gc.cz, geocoin
Mega event Terezínské hry 2019 Všechny geocachery zveme na tradiční geocachingovou akci Terezínské Hry 2019 (GC7XHK1 )
Akce letos se koná už po osmé a věříme, že opět vás nesklameme a mega event si náramně užijete. Co chystáme a na co se můžete těšit?
Letos na megaeventu opět proběhne hra "Za pokladem pevnosti", která je inspirovaná Pevnosti Boyard. Stále je možné se do h...