Přejít na obsah


Fotka

Jak to udělám v URWIGO?


  • Zamčené téma Toto téma je zamknuto
787 odpovědí na toto téma

#61 Olivin

Olivin

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 266 příspěvků(y)

Publikováno 08 únor 2010 - 10:45

Maxinoha napsal/a:
Tak koukám víkend končí za 15 minut a v ČR za celý týden nepřibyla ani jedna wherigo keš - to abych poslal na publikaci nějak sám ;)

Já jsem za víkend díky Urwigu jednu udělal. Vzhledem k tomu, že je určená pro kola, ji ještě zveřejňovat nebudu :) Zatím jí budu ladit a vylepšovat. Pořád se učím nové věci...
  • 0

Garmin GPSMAP 60CSx, THL W100, c:geo, WhereYouGo


#62 YourSelf

YourSelf

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 27 příspěvků(y)

Publikováno 08 únor 2010 - 11:40

gold100 napsal/a:
Můžu se zeptat jak udělat jakoby play anywhere cartridge? díky za odpověd

Play anywhere zatim neni podporovano.
  • 0

#63 Olivin

Olivin

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 266 příspěvků(y)

Publikováno 08 únor 2010 - 15:50

Pořád se mi nedaří udělat toto: Potřebuji, aby při špatně zodpovězené otázce se muselo počkat a znovu odpovědět až za pět minut. Poradíte? Díky
  • 0

Garmin GPSMAP 60CSx, THL W100, c:geo, WhereYouGo


#64 Maxinoha

Maxinoha

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 177 příspěvků(y)

Publikováno 08 únor 2010 - 16:06

Olivin napsal/a:
Pořád se mi nedaří udělat toto:
Potřebuji, aby při špatně zodpovězené otázce se muselo počkat a znovu odpovědět až za pět minut. Poradíte? Díky


Vytvoř si časovač typu odpočet 300 sekund a dej do vypršení vstup na otázku. Pak jen stačí do větve Když/jinak pro nesprávnou odpověď vložit Spusť časovač.
  • 0

#65 Coyote.cz

Coyote.cz

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 231 příspěvků(y)

Publikováno 08 únor 2010 - 18:51

Jak donutím Oregona aby pípnul? Ve vlákně technická podpora se píše něco o souborech .fdl ale žádný takový jsem nikde nenašel. A jestli to jde, mám na výběr víc druhů pípnutí?
  • 0

#66 Maxinoha

Maxinoha

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 177 příspěvků(y)

Publikováno 08 únor 2010 - 19:04

Coyote.cz napsal/a:
Jak donutím Oregona aby pípnul? Ve vlákně technická podpora se píše něco o souborech .fdl ale žádný takový jsem nikde nenašel. A jestli to jde, mám na výběr víc druhů pípnutí?


K tomu slouží prográmek System Beep Builder, který umí vyrobit FDL soubor.

Přiložený soubor (y)


  • 0

#67 evass

evass

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 96 příspěvků(y)

Publikováno 08 únor 2010 - 19:33

Jsou ke stažení na foru wherigo.com na adrese:

http://forums.ground...howtopic=195491, je to soubor

Soundeffects.zip
  • 0

#68 ProKesTom

ProKesTom

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 092 příspěvků(y)

Publikováno 08 únor 2010 - 20:19

ZCh napsal/a:

ProKesTom napsal/a:
Jde jednoduše zjistit, jestli hráč opouštějící zónu v ní zanechal právě jen předmět, který do ní patří.

Ve vlastním playeru neexistuje žádný atribut předmětu ....
...do události Při opuštění vložím test zda je tam opravdu ten předmět, který tam coby tvůrce hry chci mít ....

No, tomuhle rozumím, mně právě šlo o tu druhou část: jak zjistit, že je v zóně jako jediný? Protože pokud pak zónu vypnu, nic z toho, co v ní zůstalo, už nebude moci hráč najít.
  • 0

#69 me2d09

me2d09

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 174 příspěvků(y)

Publikováno 08 únor 2010 - 20:35

Tohle nejde naklikat, je třeba použít uživatelský výraz. A protože tam používám Lua syntaxi, je třeba vyplnit identifikátor u zóny Kostel (v tomto případě je to zonaKostel).

Jak to funguje? zona.Inventory je table, která obsahuje všechny objekty v Zóně (a jdou třeba procházet foreach cyklem). A operátor # před tabulkou vrací počet jejích prvků. Pozor, počítá se do toho Postavy, takže jestli v zóně bude jedna postava a jeden předmět, vrátí to 2. Pokud bys chtěl projít jen věci, bude to složitější (napíšu jestli to budeš potřebovat).

Přiložené miniatury

  • pocet_veci.png

  • 0

#70 Coyote.cz

Coyote.cz

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 231 příspěvků(y)

Publikováno 08 únor 2010 - 20:37

Díky za odpovědí. Maxinoha: System Beep Builder vypadá zajímavě ale má výstup jen xml soubor. Netuším jak to převést na fdl. evass: je tam zabaleno 10 .fdl souborů, URWIGO příjme jako platný jen první (fasthilowscale.fdl), Oregon při přehrátí nevydá bohužel ani hlásku.
  • 0

#71 me2d09

me2d09

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 174 příspěvků(y)

Publikováno 08 únor 2010 - 20:39

Coyote.cz: přesně na tohle se ptal někdo v tom odkazovaném vláknu, když dáš uložit jako, můžeš si vybrat mezi xml a fdl... Edit: zkuste plz ty dotazy co se netýkají přímo Urwiga (jako třeba zvuky) psát do jiného fóra, ať je to tu přehledný...
  • 0

#72 Maxinoha

Maxinoha

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 177 příspěvků(y)

Publikováno 08 únor 2010 - 20:40

Coyote.cz napsal/a:
Díky za odpovědí.

Maxinoha: System Beep Builder vypadá zajímavě ale má výstup jen xml soubor. Netuším jak to převést na fdl.

evass: je tam zabaleno 10 .fdl souborů, URWIGO příjme jako platný jen první (fasthilowscale.fdl), Oregon při přehrátí nevydá bohužel ani hlásku.


Načti XML a ulož (SAVE) jako audio soubor :-)
  • 0

#73 evass

evass

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 96 příspěvků(y)

Publikováno 08 únor 2010 - 20:43

Já používám quickalert.fdl a funguje OK, určitě fungují i ostatní.
  • 0

#74 Jahn Brown

Jahn Brown

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 126 příspěvků(y)

Publikováno 08 únor 2010 - 21:37

Ahojte. Nedaří se mi použít příkazy spojené s věcmi. Potřebuji umožnit uživateli použít věc - nabídnout mu možnosti. Ukálost "při kliknutí" bych použít neměl. Domnívám se, že bych měl použít příkazy. Jak je nadefinovat a pak aktivovat. Děkuji. Jinak URWIGO zatím superrrrr. Ještě tak týden ...
  • 0
Není důležité zůčastnit se, ale zvítězit. J.B.

#75 me2d09

me2d09

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 174 příspěvků(y)

Publikováno 08 únor 2010 - 21:46

Jahn Brown: Projdi si tutoriály na wherigo.cz, vše na co se ptáš tam najdeš.
  • 0

#76 ProKesTom

ProKesTom

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 092 příspěvků(y)

Publikováno 08 únor 2010 - 21:53

me2d09 napsal/a:
Tohle nejde naklikat, je třeba použít uživatelský výraz. A protože tam používám Lua syntaxi, ...

Paráda, díky, tohle by mělo stačit. Postavy budou mimo základní zóny, nebo s nimi budu počítat. Teď zkouším pohyblivou zónu, ale zatím mi to padá v emulátoru. Zítra je taky den.
  • 0

#77 marram

marram

    marram.cz

  • Members
  • PipPipPip
  • 682 příspěvků(y)

Publikováno 08 únor 2010 - 21:55

Kde najdu promenne Hrac.Jmeno, Hrac.Odemykaci kod a dalsi? Mam je vytvorit jako vlastni promenne? S jakymi parametry? Player.Name jsem mel napsane v lua a po importu mam v URWIGO Hrac.Jmeno, ale nedokazu z toho identifikovat jak bych tam tuto promenou vlozil bez predchozi editace lua.
  • 0

#78 Jahn Brown

Jahn Brown

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 126 příspěvků(y)

Publikováno 08 únor 2010 - 22:03

me2d09 napsal/a:
Jahn Brown: Projdi si tutoriály na wherigo.cz, vše na co se ptáš tam najdeš.

Můžeš poslat odkaz, prosím ? Hledal jsem, ale stále nemohu najít.
  • 0
Není důležité zůčastnit se, ale zvítězit. J.B.

#79 me2d09

me2d09

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 174 příspěvků(y)

Publikováno 08 únor 2010 - 22:07

marram napsal/a:
Kde najdu promenne Hrac.Jmeno, Hrac.Odemykaci kod a dalsi?

Viz přiložený obrázek

Jahn Brown napsal/a:
Můžeš poslat odkaz, prosím ? Hledal jsem, ale stále nemohu najít.

Poslední publikovaný článek na wherigo.cz

Přiložené miniatury

  • promene.png

  • 0

#80 Franbrok

Franbrok

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 49 příspěvků(y)

Publikováno 09 únor 2010 - 14:37

Přeji hezký den, dnes jsem si stáhl Urwigo...moc hezké ...hned jsem to vyzkoušel a stáhl a nainstaloval..také jsem chtěl vyzkoušet to Běhací urwigo...ale když jsem dal spusť ...tak jeden velky eror ..také to samé když jsem ho chtěl importovat na formát colorada atd... Máte s tím někdo nějaké zkušenosti ?
  • 0




0 uživatel(ů) prochází toto téma

0 uživatelů, 0 návštěvníků 0 anonymních uživatelů

Reklama