Přejít na obsah


Fotka

Jak to udělám v URWIGO?


  • Zamčené téma Toto téma je zamknuto
787 odpovědí na toto téma

#81 Maxinoha

Maxinoha

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 177 příspěvků(y)

Publikováno 09 únor 2010 - 14:48

Franbrok napsal/a:
Přeji hezký den,

dnes jsem si stáhl Urwigo...moc hezké ...hned jsem to vyzkoušel a stáhl a nainstaloval..také jsem chtěl vyzkoušet to Běhací urwigo...ale když jsem dal spusť ...tak jeden velky eror ..také to samé když jsem ho chtěl importovat na formát colorada atd...
Máte s tím někdo nějaké zkušenosti ?


V Urwigu je prozatim znamy problem - pokud v cesta k .urwigo souboru (projektu) obsahuje diakritiku (hacky, carky, ...), bude problem projekt spustit a zkompilovat. Prozatimnim reseim je ukladat do adresaru bez techto znaku. Problem se s nad v budoucnu vyresi.

Příště prosím hlášení závad pokládej do tématu: Technická podpora URWIGO
  • 0

#82 Olivin

Olivin

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 266 příspěvků(y)

Publikováno 09 únor 2010 - 16:56

Tak zase jeden dotaz. V emulátoru jsem si zkontroloval a prošel celou naprogramovanou trasu, kterou jsem udělal v Urwigu. Aktivní neviditelná zóna se zobrazí na mapě červeně, neaktivní neviditelná světle modře a aktivní viditelná tmavě modře. Chtěl jsem se proto zeptat, jestli se tyto zóny takto zobrazí hráčům, kteří si stáhnou cartridgi a pokusí se jí hrát v emulátoru. To by pak bylo profláklý, kde jsou neviditelné zóny...
  • 0

Garmin GPSMAP 60CSx, THL W100, c:geo, WhereYouGo


#83 me2d09

me2d09

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 174 příspěvků(y)

Publikováno 09 únor 2010 - 16:59

Ne nezobrazí. Uvidí jen ty co mají vidět. Navíc když v urwigu zapneš ochranu proti emulátoru, cartridge se hned po načtení zablokuje.
  • 0

#84 Olivin

Olivin

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 266 příspěvků(y)

Publikováno 09 únor 2010 - 18:25

me2d09 napsal/a:
Ne nezobrazí. Uvidí jen ty co mají vidět. Navíc když v urwigu zapneš ochranu proti emulátoru, cartridge se hned po načtení zablokuje.

Zablokuje, ale mapa je vidět. Tak jsem měl obavu, aby na mapě ty zony nebyly vidět..
  • 0

Garmin GPSMAP 60CSx, THL W100, c:geo, WhereYouGo


#85 ProKesTom

ProKesTom

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 092 příspěvků(y)

Publikováno 09 únor 2010 - 22:28

Používám pohyblivou zónu, řízenou časovačem. Pokud nemaskuji identifikátory, cartridge funguje, ale pokud zapnu maskování, identifikátory se liší a pohyb nefunguje - hra padá. Jde zjistit, jaký identifikátor daná zóna dostala? A pokud ano (předpokládám podívat se do .GWZ), nezmění se za nějakých okolností?
  • 0

#86 YourSelf

YourSelf

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 27 příspěvků(y)

Publikováno 10 únor 2010 - 10:16

ProKesTom napsal/a:
Používám pohyblivou zónu, řízenou časovačem. Pokud nemaskuji identifikátory, cartridge funguje, ale pokud zapnu maskování, identifikátory se liší a pohyb nefunguje - hra padá. Jde zjistit, jaký identifikátor daná zóna dostala? A pokud ano (předpokládám podívat se do .GWZ), nezmění se za nějakých okolností?

K teto situaci slouzi pole Identifikator u zony a jinych objektu. Ke vsemu k cemu se pristupuje pomoci kodu v Lua, by se mel takto priradit identifikator pevny.
  • 0

#87 Vinoteka

Vinoteka

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 17 příspěvků(y)

Publikováno 10 únor 2010 - 10:22

Ahoj všem, mám dotaz, dají se nastavit jednotky vzdálenosti (třeba k zóně) při simulaci v URWIGU? V Oregonu jsou jednotky pak dle nastavení přístroje, ale v simulaci jsou míle... Ne že by to byl zásadní zádrhel, ale v uloze, kde je třeba při simulaci sledovat vzdálenost, by se to hodilo
Jinak hlubokou poklonu autorovi a testerům, Builder vedle URWIGA ani neprošel... logické, přehledné, intuitivní, debbugger v reálu... no juchu!!! Wherigu se silně zvýšily šance.
  • 0

#88 YourSelf

YourSelf

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 27 příspěvků(y)

Publikováno 11 únor 2010 - 10:44

Vinoteka napsal/a:
Ahoj všem, mám dotaz, dají se nastavit jednotky vzdálenosti (třeba k zóně) při simulaci v URWIGU? V Oregonu jsou jednotky pak dle nastavení přístroje, ale v simulaci jsou míle... Ne že by to byl zásadní zádrhel, ale v uloze, kde je třeba při simulaci sledovat vzdálenost, by se to hodilo
Jinak hlubokou poklonu autorovi a testerům, Builder vedle URWIGA ani neprošel... logické, přehledné, intuitivní, debbugger v reálu... no juchu!!! Wherigu se silně zvýšily šance.

Main/Units/Metric
  • 0

#89 raduz_CZ

raduz_CZ

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 370 příspěvků(y)

Publikováno 12 únor 2010 - 14:30

Koukam na tu behaci Urwigo od maxinohy a jelikoz zacala olympiada, zacal mi v hlave klicit napad na takovy biatlon.... Umi urwigo pracovat s nahodnymi cisly? Napriklad: dokaze mi nahodne vygenereovat 2 trojciferna cisla a operand plus nebo minus mezi tim? S tim, ze dokaze vyhodnotit, jestli zadana odpoved (zadana max do 10 sekund) je spravne a podle toho bud pridat cas zbyvajici do konce nebo naopak odebrat?
  • 0

#90 Maxinoha

Maxinoha

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 177 příspěvků(y)

Publikováno 12 únor 2010 - 14:49

raduz_CZ napsal/a:
Koukam na tu behaci Urwigo od maxinohy a jelikoz zacala olympiada, zacal mi v hlave klicit napad na takovy biatlon.... Umi urwigo pracovat s nahodnymi cisly? Napriklad: dokaze mi nahodne vygenereovat 2 trojciferna cisla a operand plus nebo minus mezi tim? S tim, ze dokaze vyhodnotit, jestli zadana odpoved (zadana max do 10 sekund) je spravne a podle toho bud pridat cas zbyvajici do konce nebo naopak odebrat?


Náhodne číslo není problem - hledej mezi výrazy.
Číselné operace taky není problém ale nikdy nikdo neuvažoval že by se hodila náhodná číselná operace - osobně si myslím že je to divné - mohl by ti vyjít záporné číslo.

Co se týče odpovědi do 10s tak samozřejmě můžeš do vstupu dát časovač s tím že buď člověk odpoví včas a pak časovač ukončíš nebo časovač doběhne a vykonáš nějakou akci - ale nedoporučuji toto používat protože na Coloradu než natočíš kolečkem správné číslo/znak tak to dost dlouho trvá.

Přiložené miniatury

  • cislo.jpg

  • 0

#91 me2d09

me2d09

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 174 příspěvků(y)

Publikováno 12 únor 2010 - 15:14

raduz_CZ napsal/a:
Umi urwigo pracovat s nahodnymi cisly? Napriklad: dokaze mi nahodne vygenereovat 2 trojciferna cisla a operand plus nebo minus mezi tim? S tim, ze dokaze vyhodnotit, jestli zadana odpoved (zadana max do 10 sekund) je spravne a podle toho bud pridat cas zbyvajici do konce nebo naopak odebrat?

Vše co píšeš to umí, přikládám ukázkový soubor. Je to tam i s náhodnou volbou +/-, odpočtem a tak vším okolo... Spusť a uvidíš.

Přiložený soubor (y)


  • 0

#92 me2d09

me2d09

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 174 příspěvků(y)

Publikováno 12 únor 2010 - 15:16

Tu volbu +/- uděláš takhle (jo a za 10 vteřin to nezvládám ani s kalkulačkou a v emulátoru):

Přiložené miniatury

  • olympiada.png

  • 0

#93 Maxinoha

Maxinoha

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 177 příspěvků(y)

Publikováno 12 únor 2010 - 15:26

me2d09 napsal/a:
Tu volbu +/- uděláš takhle (jo a za 10 vteřin to nezvládám ani s kalkulačkou a v emulátoru):


Problém jen vidím s tím odčitáním, pokud bude např. A 100 a B 200 tak by ti mělo vyjít -100.
Do té pravé větve by se mohlo ještě vnořit Když/jinak a porovant velikost A a B a v případě že je B větší tak udělat číselnou operaci B-A.
  • 0

#94 me2d09

me2d09

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 174 příspěvků(y)

Publikováno 12 únor 2010 - 15:35

No tak vyjde -100, v zadání to nebylo zohledněné :) A na oregonu to zadat jde (jako -100), pujde to asi i na Coloradu (teď ho tu nemám).
  • 0

#95 raduz_CZ

raduz_CZ

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 370 příspěvků(y)

Publikováno 12 únor 2010 - 18:45

Panove - dekuji za vase rady, nazory a ukazky! - Urcite to pujde osetrit, ze A musi byt vzdy vetsi nez B - pak plus/minus vzdy vyjde kladne. Problemem ale zustavaji coloradiste s koleckem, tam ma Maxinoha pravdu, na to jsem nepomyslel... Leda se hrace zeptat, jestli pouziva Colorado, Oregon ci Openwig a podle jeho volby mu cas na odpoved pripadne zvysit... Pochopitelne, ze deset vterin byla jen hodnota pro nazornost, klidne tam muzu nastavit i jedenact;)
  • 0

#96 Favet

Favet

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 130 příspěvků(y)

Publikováno 13 únor 2010 - 13:44

Dá se u příkazu nadefinovaného u konkrétní věci/postavy nějak změnit stav "Povolen" na základě otestování konkrétní podmínky? Jaké všechny efekty má nastavení rolovacího menu cíle a případně následného zvolení specifických cílů? Díky.

Přiložené miniatury

  • prikaz.jpg

  • 0
Favet (dříve FaVeTteam)

#97 LudekV

LudekV

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 2 166 příspěvků(y)

Publikováno 13 únor 2010 - 18:06

Ano dá, viz obr. Místo Koralka a Nabidnout si dej svůj předmět a svůj příkaz, tedy asi Kotva.Spusť kotvu.Povolen

Přiložené miniatury

  • image1.jpg

  • 0

a : Drake - vše potřebné pro (offline) geocaching na Android * Stránka projektu na GitHubu - požadavky a reklamace

Hlavní kešovací zažízení: Samsung Galaxy A41


#98 drastak

drastak

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 83 příspěvků(y)

Publikováno 15 únor 2010 - 11:51

Existuje moznost zapnuti/vyuziti pole Identifier i ve vlastnim URWIGO builderu? Jedna se mi o tohle. Mam nekolik veci nebo postav, ktere maji mit stejny nazev ... napr "Artefakt" (rozlisene popisem/ikonou apod.). Pokud vytvorim napr. 3 itemy s name "Artefakt", v panelu "Objects and properties" budou v "Items" zobrazeny 3 stejne objekty, coz je programovani nepouzitelne. Je mozne v tomto panelu prepnout zobrazeni tak, aby misto hodnoty "name" zobrazoval panel (a tim padem asi i diagramy) objekty podle hodnoty "itentifier"? Samozrejme je moznost mit objekty Artefakt1 .. Artefaktn a onStart cartridge vsem nastavit Name na stejnou hodnotu ... ale to se mi samozrejme moc nelibi :)
  • 0

#99 YourSelf

YourSelf

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 27 příspěvků(y)

Publikováno 15 únor 2010 - 13:42

drastak napsal/a:
Existuje moznost zapnuti/vyuziti pole Identifier i ve vlastnim URWIGO builderu?

Jedna se mi o tohle. Mam nekolik veci nebo postav, ktere maji mit stejny nazev ... napr "Artefakt" (rozlisene popisem/ikonou apod.). Pokud vytvorim napr. 3 itemy s name "Artefakt", v panelu "Objects and properties" budou v "Items" zobrazeny 3 stejne objekty, coz je programovani nepouzitelne.

Je mozne v tomto panelu prepnout zobrazeni tak, aby misto hodnoty "name" zobrazoval panel (a tim padem asi i diagramy) objekty podle hodnoty "itentifier"?

Samozrejme je moznost mit objekty Artefakt1 .. Artefaktn a onStart cartridge vsem nastavit Name na stejnou hodnotu ... ale to se mi samozrejme moc nelibi :)

Takze jde prakticky o to od sebe rozlisit ty jednotlive veci? Identifikator slouzi slouzi spise pro kod Lua, nelibi se mi ho pouzit pro visuelni rozliseni objektu. Mimoto nema i interne prirazenou zadnou hodnotu kdyz neni vyplnen, pouze az v momente kompilace. Teoreticky bych mohl pridat jeste jedno pole, napriklad "Titulek", ale to by zase bylo pro 98% lidi zbytecne matouci.
Popravde si myslim ze bude nejlepsi udelat to co jsi sam navrhl. Ocislovat si je a pri startu je prejmenovat.
  • 0

#100 drastak

drastak

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 83 příspěvků(y)

Publikováno 15 únor 2010 - 14:20

YourSelf napsal/a:

drastak napsal/a:
Existuje moznost zapnuti/vyuziti pole Identifier i ve vlastnim URWIGO builderu?

Jedna se mi o tohle. Mam nekolik veci nebo postav, ktere maji mit stejny nazev ... napr "Artefakt" (rozlisene popisem/ikonou apod.). Pokud vytvorim napr. 3 itemy s name "Artefakt", v panelu "Objects and properties" budou v "Items" zobrazeny 3 stejne objekty, coz je programovani nepouzitelne.

Je mozne v tomto panelu prepnout zobrazeni tak, aby misto hodnoty "name" zobrazoval panel (a tim padem asi i diagramy) objekty podle hodnoty "itentifier"?

Samozrejme je moznost mit objekty Artefakt1 .. Artefaktn a onStart cartridge vsem nastavit Name na stejnou hodnotu ... ale to se mi samozrejme moc nelibi :)

Takze jde prakticky o to od sebe rozlisit ty jednotlive veci? Identifikator slouzi slouzi spise pro kod Lua, nelibi se mi ho pouzit pro visuelni rozliseni objektu. Mimoto nema i interne prirazenou zadnou hodnotu kdyz neni vyplnen, pouze az v momente kompilace. Teoreticky bych mohl pridat jeste jedno pole, napriklad "Titulek", ale to by zase bylo pro 98% lidi zbytecne matouci.
Popravde si myslim ze bude nejlepsi udelat to co jsi sam navrhl. Ocislovat si je a pri startu je prejmenovat.


Diky za odpoved, skoda ... :)

Mozna jsem sam, ale mam psychicke problemy s koncepci, kdy velmi podstatna vlastnost objektu funguje zaroven jako jeho identifikator ;).

Nemuzu si pomoct, ale prijde mi naprosto uchylne pouzivat

Zelenozluty ptakopysk s tykadylkama.Display = False

misto treba

bestie_1.Display = False

pokud chcu, aby uzivatel videl zmineny titulek a nemusel jsem to nijak hackovat (i kdyz koduju jenom klikanim diagramu).
A kdyz jsem videl pole "Identifikator" ve screenshotu URWIGO, tak jsem propadl euforii, ze uz tenhle nesmysl bude vyreseny ... :)
  • 0




0 uživatel(ů) prochází toto téma

0 uživatelů, 0 návštěvníků 0 anonymních uživatelů

Reklama