Přejít na obsah


Fotka

Jak to udělám v URWIGO?


  • Zamčené téma Toto téma je zamknuto
787 odpovědí na toto téma

#141 ZCh

ZCh

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 114 příspěvků(y)

Publikováno 24 únor 2010 - 6:34

Faya&Freya napsal/a:
Ahoj,takže ještě jednou, nevím si s tím rady-udělala jsem to,ale nic se mi nezobrazilo.
Takže prosím pro mně ještě jednou a polopaticky:D
Co všechno zadat když:
1.Hráč našel místo kde je ukrytá keš a Wherigo vlastně končí...ukončím zony...a co dál?

2.a taky jak začátek-musí tam být nějaký příkaz aby to hned ze začátku rozpoznalo hráče?nebo ne...nikde jsem to nevyčetla tak se raději ptám..

PS:Omlouvám se že mám pořád otázky...kdyby byl na tohle nějaký manuál;);)nebylo by tolik otázek.

Zóny netřeba na konci hry nějak ukončovat (ono to vlastně ani nijak ukončit nejde, "existují" po dobu, kdy mám cartridge otevřenou v playeru, nicméně mohu řídit jejich viditelnost a aktivnost).

"Rozpoznání" hráče se vlastně provádí již v okamžiku kdy se hráč přhlásí na www.wherigo.com. V okamžiku downloadu cartridge z webu je identifikace hráče už obsažena ve stahované cartridgi.

Jen se ptej - aspoň mám náměty, o čem všem je třeba se zmínit na eventu GC23HPD
  • 0

#142 Faya&Freya

Faya&Freya

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 72 příspěvků(y)

Publikováno 24 únor 2010 - 7:25

ZCh napsal/a:
Zóny netřeba na konci hry nějak ukončovat (ono to vlastně ani nijak ukončit nejde, "existují" po dobu, kdy mám cartridge otevřenou v playeru, nicméně mohu řídit jejich viditelnost a aktivnost).

"Rozpoznání" hráče se vlastně provádí již v okamžiku kdy se hráč přhlásí na www.wherigo.com. V okamžiku downloadu cartridge z webu je identifikace hráče už obsažena ve stahované cartridgi.

Jen se ptej - aspoň mám náměty, o čem všem je třeba se zmínit na eventu GC23HPD



Díky za odpoveď ohledně zon a taky co se týká začátku, myslela jsem si to,ale radši jsem se zeptala;)

a ted teda jeste prosim prosim jednu a tu pro mne nejdulezitejší odpoved:o
Když hráč najde keš-hra končí jak to má vypadat.?..takze dejme tomu posledni co bude v zadáni:" výborně našel jsi keš"(zpráva) a ted co? (aby se mi vygeneroval ten kod a ukoncila se cartrige)
Díky za trpělivost ;)

Ps: s tím eventem mně to mrzí že se nemohu zůčastnit, ale mám to trochu z ruky...;);):D
  • 0
Faya&Freya

#143 evass

evass

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 96 příspěvků(y)

Publikováno 24 únor 2010 - 8:43

Především musíš hru označit jako dokončenou (to kdyby odemykali pomocí gws) a hned uložit, aby se to neztratilo. Odemykací kod jen zobrazíš, již je obsazen ve stažené hře, hráč si ho rovnou stáhl při stahování hry, ty ho můžeš jen zobrazit. Také se hodí, ale není to podmínka, když odemykací kod uložíš i jako věc, aby se na něj mohli podívat v klidu ještě jednou, pokud by ho špatně opsali. Těch možností k ukončení je spousta - můžeš dát do keše kod, který zadají po nálezu, tím potvrdí, že kešku našli, nebo jen ukážeš souřadnice keše, hru ukončíš a oni si ji dohledají později. Řeš to podle situace.

Přiložené miniatury

  • ukonceni.jpg

  • 0

#144 Faya&Freya

Faya&Freya

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 72 příspěvků(y)

Publikováno 25 únor 2010 - 5:20

[quote]evass napsal/a:




Díky, díky a ještě jednou díky :D
  • 0
Faya&Freya

#145 ProKesTom

ProKesTom

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 092 příspěvků(y)

Publikováno 25 únor 2010 - 6:35

Já zobrazuji i Hrac.Jmeno, protože teoreticky mohl být přihlášen někdo jiný při stahování cartridge, než je pak při logování - tak pro připomenutí se to hodí.
  • 0

#146 chupito

chupito

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 213 příspěvků(y)

Publikováno 25 únor 2010 - 11:33

Možná se zeptám úplně blbě nebo na špatném místě, ale půjde udělat takováhle věc: Události by se nespouštěly pouze interakcí se zónou, ale i podle vzdálenosti od Postav. Zvládnou přehrávače počítat vzdálenosti od např. 3 Postav a ještě měnit polohu třeba 2 zón? A dá se zjistit údaj o přesnosti polohy? Chtěl bych dát příkaz "stůj a ani se nehni", tak jestli to jde kontrolovat ;) ?
  • 0

#147 ZCh

ZCh

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 114 příspěvků(y)

Publikováno 25 únor 2010 - 11:50

chupito napsal/a:
Možná se zeptám úplně blbě nebo na špatném místě, ale půjde udělat takováhle věc:
Události by se nespouštěly pouze interakcí se zónou, ale i podle vzdálenosti od Postav. Zvládnou přehrávače počítat vzdálenosti od např. 3 Postav a ještě měnit polohu třeba 2 zón?
A dá se zjistit údaj o přesnosti polohy? Chtěl bych dát příkaz "stůj a ani se nehni", tak jestli to jde kontrolovat ;) ?

Není to řešitelné vzdáleností od zóny ?
Nemusí být ani viditelná, bude jen aktivní...

Pokud "stůj a ani se nehni" má být realizováno na konkrétních souřadnicích, zase je to řešitelné zónou (která by opět nemusela být viditelná - ale pak nevím, jak bych tam hráče "dopravil")

Myslím si, že vše co se týká polohy hráče, je řešitelné jen a pouze zónami.
Postavy/předměty jsou jen takovéto křoví se kterými hráč nějakým způsobem manipuluje
  • 0

#148 matejcik

matejcik

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 389 příspěvků(y)

Publikováno 25 únor 2010 - 11:53

no polohy hráče proti předmětům se hlídají, ale nespouští se na ně žádné eventy. čili bys musel mít timer, řekněme jednou za pět vteřin to v cyklu zkontrolovat a případně něco udělat. s tou zónou na "stůj ani se nehni" je to dobrá myšlenka - zóna by mohla být vytvořená dynamicky se středem v místě, kde hráč zrovna stojí, a s poloměrem řekněme 3*přesnost (protože ty údaje o přesnosti jsou poměrně nepřesné ;e) )
  • 0
<reklama>OpenWIG - Wherigo player pro mobilní telefony</reklama>
"ty vaše kešky" jsou mi celkem ukradené :ep

#149 chupito

chupito

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 213 příspěvků(y)

Publikováno 25 únor 2010 - 12:01

matejcik napsal/a:
no polohy hráče proti předmětům se hlídají, ale nespouští se na ně žádné eventy.
čili bys musel mít timer, řekněme jednou za pět vteřin to v cyklu zkontrolovat a případně něco udělat.

s tou zónou na "stůj ani se nehni" je to dobrá myšlenka - zóna by mohla být vytvořená dynamicky se středem v místě, kde hráč zrovna stojí, a s poloměrem řekněme 3*přesnost (protože ty údaje o přesnosti jsou poměrně nepřesné ;e) )

To jsem si tak nějak představoval, že tam bude jeden globální timer, kterej v cyklu bude testovat vzdálenosti a kdyžtak vyvolá nějakou akci.
Jak se dostanu k tý přesnosti?
  • 0

#150 matejcik

matejcik

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 389 příspěvků(y)

Publikováno 25 únor 2010 - 12:05

přesnost je Player.PositionAccuracy
takže musíš udělat něco jako presnost = Player.PositionAccuracy:GetValue("m")
vzdálenost objektů se taky někde ukládá, to už tu myslím padlo (a vím že v openwigu zrovna tu vlastnost nemám implementovanou (pokud to začneš používat tak dodělám), takže zpaměti nevím jak se jmenuje)

edit: čí to byl k***a nápad nastavit ") a b) jako smajlík?
  • 0
<reklama>OpenWIG - Wherigo player pro mobilní telefony</reklama>
"ty vaše kešky" jsou mi celkem ukradené :ep

#151 chupito

chupito

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 213 příspěvků(y)

Publikováno 25 únor 2010 - 13:36

matejcik napsal/a:
vzdálenost objektů se taky někde ukládá, to už tu myslím padlo (a vím že v openwigu zrovna tu vlastnost nemám implementovanou (pokud to začneš používat tak dodělám), takže zpaměti nevím jak se jmenuje)

Aha, díky. A jak by potom v tom timeru bylo udělaný
if ((dist(obj1,player)<100) || (dist(obj2,player)<50)) ZacniZdrhat(); ?
Jde to vůbec?
  • 0

#152 matejcik

matejcik

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 389 příspěvků(y)

Publikováno 25 únor 2010 - 13:40

ano, takhle nějak, až na syntaxi .e) if predmet.DistanceToPlayer < 100 and predmet2.DistanceToPlayer < 50 then ZacniZdrhat() end
  • 0
<reklama>OpenWIG - Wherigo player pro mobilní telefony</reklama>
"ty vaše kešky" jsou mi celkem ukradené :ep

#153 me2d09

me2d09

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 174 příspěvků(y)

Publikováno 25 únor 2010 - 14:26

Chtěl bych jen upornit, že u předmětů a postav nebývá poloha nekdy definovaná. Resp. bývá definovaná jen na začátku, když se nastaví v Urwigu (nesmí být kdekoli).
Pokud ale mám předmět a dám v Urwigu Přesuň do zóny blabla, předmět se nastaví jako Kdekoli (v Lua je to item.ObjectLocation = false). Takže aby to fungovalo, bude to vypadat asi takhle:
--nastavim spravny souradnice
obj1.ObjectLocation = ZonePoint(49, 14);
obj2.ObjectLocation = ZonePoint(49.1, 14.1);
--a spravna syntaxe potom je: (vzdalenosti v metrech)
if obj1.CurrentDistance("m" ) < 100 or obj2.CurrentDistance("m" ) < 50 then 
Zdrhej();
end;
V openWigu to možná teď ještě nebude fungovat, ale protože tam prý jde Arabela, měl by jít už teď složitější zápis:
local dist1, dist2;
dist1,_ = Wherigo.VectorToPoint(Player.ObjectLocation, obj1.ObjectLocation)("m" );
dist2,_ = Wherigo.VectorToPoint(Player.ObjectLocation, obj2.ObjectLocation)("m" );
if dist1 < 100 or dist2 < 50 then 
Zdrhej();
end;
Snad je to pochopitelné.

Edit: smajlíky v code tagu by to mohlo vynechat :)
  • 0

#154 Coyote.cz

Coyote.cz

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 231 příspěvků(y)

Publikováno 25 únor 2010 - 18:01

Mám takový menší dotaz. Jaký je "volací kod souřadnic" jednotlivých bodů u zóny?(sorry nejsem programátor tak nevím jak se ten správný výraz:D)
Když mám třeba postavu s identifikátorem p01 tak je to:
p01.ObjectLocation.longitude a p01.ObjectLocation.latitude.
Ale jak je to u bodů zóny netuším.
  • 0

#155 me2d09

me2d09

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 174 příspěvků(y)

Publikováno 25 únor 2010 - 18:17

zone.Points[x].longitude
zone.Points[x].latitude
Za x dosaď číslo zóny, čísluje se od jedničky!
  • 0

#156 Coyote.cz

Coyote.cz

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 231 příspěvků(y)

Publikováno 25 únor 2010 - 18:44

me2d09 napsal/a:


Děkuji, funguje :D
  • 0

#157 gerdik

gerdik

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 499 příspěvků(y)

Publikováno 28 únor 2010 - 20:47

matejcik napsal/a:
každý předmět má svoje vlastní souřadnice, a objevuje se jeho vlastní šipka. můžeš mít zónu dva kilometry širokou a postavy budou stát na konkrétních místech (např. hlídat kešku) ...

Na začátku jde nastavit věcem nebo postavám lokace - kdekoli. Pokud ovšem věc odložím v zóně, zůstane ležet přesně na souřadnicích, kde jsem ji položil = když jsem v zóně ukazuje mi šipka vzdálenost k věci.
Nedá se nějak nastavit, aby byla věc po uložení v zóně taky kdekoli (bez šipky)? Na manipulaci s věcí to nemá vliv, ale připadá mi divné zvedat věc, která je 5 metrů ode mne.
  • 0

#158 sakypaky

sakypaky

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 171 příspěvků(y)

Publikováno 28 únor 2010 - 21:49

Hned jsem se zasekl při začátku tvoření první ( po eventu v OL vlastně druhé ) jednoduché cartridge. Jak by měl asi vypadat řetezec pro následující situaci? : mám zónu A, hráče zhruba 150 metrů od ní. Pro tuto zónu A mám nastavenou " blízkost " zhruba 65 metrů. Při přiblížení do blízkosti mám nastavené vyskočení zprávy a následné okamžité spuštění časovače. Úkolem hráče je doběhnout za určitý čas do zony A. Problém je, jak nastavit aby se hráči ukázala zpráva " Nezvládl jsi to.", pokud je časový limit překročen? Nějak se v tom patlám a stále nějaká chyba :( Díky moc za případnou odpověď, mohlo by se to hodit i dalším. ;)
  • 0
SAKYPAKY team = Garmin OREGON 300, PNA MIO H610+, OLYMPUS E-520, SAMSUNG S5230 Star ; VitoNavigator II 1.3, BeeLine GPS, TOPO Czech 3 PRO

#159 Coyote.cz

Coyote.cz

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 231 příspěvků(y)

Publikováno 28 únor 2010 - 22:00

sakypaky napsal/a:

V časovači je co se má stát při uplnynutí času, tam vlož zprávu.
A v příkazu při vstupu do cílové zony zastav časovač.

edit: přikládám soubor

Přiložený soubor (y)


  • 0

#160 Coyote.cz

Coyote.cz

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 231 příspěvků(y)

Publikováno 28 únor 2010 - 22:27

Taky mam jeden problém. Když změním pozici zony příkazy zona.Points[x].latitude / zona.Points[x].longitude tak výraz vzdálenost k zoně udává vzdálenost k původnímu umístění. Nemusí se ještě nějak nastavit střed zony?
  • 0




1 uživatel(ů) prochází toto téma

0 uživatelů, 1 návštěvníků 0 anonymních uživatelů

Reklama